Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Kristian zei:Zojuist maar even met de Swift bij de garage in het dorp geweest. Ik constateerde gisteren dat het oliepijl toch wel een stuk boven max. stond.
De prutser van de dealer die de beurt heeft uitgevoerd heeft dat dus niet al te secuur gedaan.
Lijkt me niet echt fijn voor de auto. Is zo'n 400 ml. afgetapt en nu staat hij op max.
Geen idee of zoiets meteen schade toebrengt overigens. Heb de dealer het voorval gemeld dus mocht er wat gebeuren dan sta ik op de stoep.

Kristian zei:Nee de verlaging (30mm) is subtiel. De Jeep-look is verdwenen. Zonder verlaging vond ik het er echt niet uit zien bij deze auto.
Voordeel is dat je het ongemerkt kunt uitvoeren op de Fiesta van je vriendin. Grote kans dat zij het niet opmerkt.
Kristian zei:Zal binnenkort even wat goede foto's maken van het eindplaatje. Ramen moeten ook nog worden getint en setje mistlampen in de bumper.
Persoonlijk vind ik zwarte velgen juist mooier ogen . Mooi contrast met de blauwe lak. En daarnaast hou ik ook wel van wat afwijkends.
Kristian zei:Heb het niet opgemeten maar zou 30 mm moeten zijn. Gezien hoe het er eerst uit zag, geloof ik dat wel. Vandaag boel nog even laten uitlijnen dus hoef niet bang te zijn voor scheef afslijtend rubber.
Ik heb voor de veren 125 euro betaald (nieuw, met wat korting). Veerspanners a 30 euro en ben er een middag mee bezig geweest. Zou het nu veel sneller kunnen. Achterkant half uurtje en voor een uurtje werk als het mee zit.
Veren overnemen voor 150 euro klinkt niet echt als een koopje trouwens. Op Ebay kun je zeker goedkoper terecht en dan zijn ze nieuw. .
Kristian zei:Wat een prachtige Fiesta zeg. Schitterende kleur en velgen staan ook super. Kleine verlaging zou hem helemaal afmaken. Sonniboys heb ik zeker aan gedacht, vond ze echter in de Civc wat tegenvallen door gedeelde achterruit. Ben daar al eentje voor zijuitgang kwijt. Ik vermoed dat die er een keer uit is gevlogen al lijkt me dat vreemd.
Wil de ramen sowieso nog laten tinten. Kost tussen de 150 en 225 euro dus niet heel veel duurder.
Kristian zei:Eibach Pro Kit Fiesta
Op Duitse EBay zijn de veren voordelig te vinden. Verzendkosten vallen meestal wel mee en soms willen ze je daar ook wel in tegemoet komen.
Kristian zei:Topic is al lange tijd niet geupdate. Ook weinig nieuws. De Swift heeft nu een setje orginele mistlampen en dat staat stukken beter.
En de Civic doet het nog steeds goed. Wel wat kleine irritatiepuntjes; krakende koppeling, veel steenslag, en een ruitenwisserarm waar blaasjes onder de lak komen. Stelt natuurlijk weinig voor, hij heeft zich eigenlijk best goed gehouden de afgelopen 75.000 km. Technisch een prima auto alleen afwerking en bouwkwaliteit zijn niet echt Honda-waardig vind ik.
Eind van het jaar of begin volgend jaar maar eens kijken naar een opvolger (alweer ja). Een Mazda 6 staat wel op het lijstje maar ik zag hier vlakbij ook een mooie zo goed als nieuwe C-Max 1.0 Ecoboost staan. Lijkt me ook geen verkeerde auto op de ontbrekende climat control na.
Valt me mee hoe betaalbaar deze auto's zijn.
Leuke C-Max!
Kristian zei:Echt bijzonder is het niet nee. Ook al even gekeken naar een Focus en die zijn ook lekker betaalbaar. Volgend voorjaar zal de Civic na 6 jaar toch een keer het veld moeten ruimen. Ik was dan alleen niet van plan om te kijken naar auto's van 25.000 euro. Voor rond de 20 zijn zat leuke Focussen te koop. Ga ik er in ieder geval qua rijeigenschappen zeker niet op achteruit. Strak onderstel en i.t.t. de Civic toch comfortabel.