Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die is alweer ingeruild. Zag foto's en een bericht voorbij komen op een faceboekgroep van een merk en type waarin ik ook geinteresseerd ben. Verdere uitleg is aan BofkontZ4.Ik wil wel meer foto's zien van die A-klasse!
Trein had ik ook fijn gevonden alleen we landen heel laat/vroeg dus was geen optie. Was denk ik wel veel goedkoper geweest.
Iemand ervaring met parkeren op P3 Schiphol voor weekje? Alles proppen in de Citigo of gewoon de 3-serie daar parkeren?
Tip voor volgende keer: Park Sleep Fly arrangement. Zeker voor jou qua afstand. Avond ervoor tukken in hotel, shuttle naar Schiphol echt top.
Qua kosten ontloopt het P3 niet en de avond voelt al als vakantie , ochtend zeer relaxt.

Ja. Heerlijke reis-auto. Maar inderdaad wel wat groot.Thanks!
@Rembrandt: ben je met je enorme CX-80 hier? Ik ben al blij dat ik de Sportage heb gekregen en niet de BYD Seal U. Dat is ook echt vrij lomp apparaat.

Dan is de vervolgvraag: hoe ging het?Heel eenvoudig, we hadden nog nooit met het gezin gevlogen dus dat wilden we een keer doen.

De Z4 had het hier ook wel naar zijn zin gehad.
Volgende keer vrouw en kinders in het vliegtuig en jij met de Z4?Route er naar toe was ook genieten en absoluut Z4 waardig.
Hier hebben ze het lekkerste ijs te wereld -> Gelateria Dondoli. Een ijsje daar heb je jezelf toch wel gegund?Geen autonieuws, wel een mooi plaatje. Vandaag naar San Gimignano geweest, wordt ook weleens het Manhattan van de middeleeuwen genoemd. Echt een prachtig stadje. Route er naar toe was ook genieten en absoluut Z4 waardig. Zie weinig bijzondere auto’s hier. Wel (te)veel Chinese EV’s. Over het algemeen rijden ze hier nog het liefst een (oudere) benzine- of dieselauto.
@RembrandtHier hebben ze het lekkerste ijs te wereld -> Gelateria Dondoli. Een ijsje daar heb je jezelf toch wel gegund?
Lijkt mij wel gezellig om te komen, maar ik heb (nog) geen goede auto daarvoorNee, helaas. Heb wel opgelet of ik nog ergens een CX-80 zou zien. Zie je hier verder niet rijden. Rome pakken wij niet mee, morgen Florence nog wel op programma.
Meeting Zwolle lijkt me wel weer leuk. Moet vast nog wel lukken voor de zomer. Meeste forummers hier hebben ook nog gewoon een echte auto, een ‘stofzuigermeeting’ is toch net wat minder aantrekkelijk.
La Place t Harde heeft ook genoeg parkeergelegenheid over het algemeen. Alleen geen idee hoe de koffie daar isMeeting in Zwolle weer: goed planEen iets meer centrale plek kan mogelijk voor meer opkomst zorgen. Zou een Van de Valk (Apeldoorn? @Rembrandt) niet geschikt zijn? Vaak grote parkeerplaats, gastvrij en best goede koffie.
Ergens iets zuidelijker is prima hoor. En Veluwe is normaal gesproken ook wel een mooi gebied. Neem aan dat tegen die tijd de rook wel weer is opgetrokken.
Vanochtend weer met de Sportage naar de bakker geweest, echt een enorm fijn karretje. Ben heel benieuwd of dat gevoel overeind blijft als ik zondagnacht weer met de 320e naar huis rijd vanaf Schiphol.
Florence gaan we lekker met de trein doen. Auto in Castelfiorentino en daar de trein pakken. Wel zo relaxed.
Zit er prima in. Zijn de standaard stoffen stoelen zelfs.En de stoel?
Kan meevallen, wind ging net onder 't Harde door.Rokerig?
Altijd genoeg ruimte op de parkeerplaats, en niks mis met de koffieLa Place t Harde heeft ook genoeg parkeergelegenheid over het algemeen. Alleen geen idee hoe de koffie daar is![]()
Mijn zus zit op Sardinië, die vertelde dat daar bijna alle huurauto's Chinese MGs zijn
Ja, misschien omdat ik er geen hoge verwachtingen van had dat ie me zo meevalt. Meteen komende week naar de Kia dealer gaat me nog wel te ver hoor. Wordt weekje laterKristian aan de Kia? Meine gute...