Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is te hopen maar een auto waar je niet fijn in zit, blijft toch een pijnpuntje. Zou nog eens kritisch naar je zithouding kijken, je houding (laag en flink gekantelde zitting) is niet bevorderlijk voor je rug en bovenbenen. Helpt dat niet dan zou ik lekker verder kijken, dat een standaard kia je zo bevalt zegt imo stiekem wel iets.Maar ik ga er vanuit dat ik zondag ook weer blij wordt van de 3-serie.
Wel bijzonder dat Joep eigenaar is van een bedrijf waar je een aankoopkeuring kan laten uitvoeren maar zelf ongezien een hele dure en complexe BMW koopt op grote afstand. En de dealer in NL ziet je aankomen met Duitse premium garantie. Maar goed, hij doet het natuurlijk vooral om er als bedrijf van te kunnen leren.
Kia is zojuist weer ingeleverd. Na de laatste rit van anderhalf uur ook daar wel wat last van been/bil. Een sportschool-abo dus eerst maar.
Gijs heeft altijd erg leuke filmpjes en inkijk bij de grotere Duitse dealers / locaties direct gelieerd aan AG. Het scheelt echt heel veel geld inderdaad en als je bij die categorie dealers shopt kan het echt bijna niet misgaan.juist een X5 PHEV en vergelijkbaar schijnen wel heel erg interessant te zijn voor import. Meende dat gijs import ook een rekenvoorbeeld daar mee had laatst. scheelde echt vele duizenden euro's. Dus als je daar veel bespaard en gewoon bij een dealer koopt is het risico vrij laag. En hij kan dat risico wel nemen met zo'n garage.
Ik moet de vlog nog zien, maar mijn ervaring bij premium select en vergelijkbaar dat je gewoon een prima auto koopt.
Ik ken een X5 PHEV die je echt niet als import wil hebben.juist een X5 PHEV en vergelijkbaar schijnen wel heel erg interessant te zijn voor import
Correctie: zoek er een met B58Ik ken een X5 PHEV die je echt niet als import wil hebben.![]()
Wat leuk, hier ook een M40i, heerlijke auto met een geweldige motor. In juni willen we ermee naar Italië, veel zin in! Welke kleur heb je?Wij zijn net terug van een toertocht naar Zuid Frankrijk met een 2019 Z4 M40i...
precies, denk dat je dan veel problemen kunt oplossenVeel mensen zitten teveel gekanteld achter het stuur, alles wordt dan afgekneld. Gevolg: ischias of een hernia. Zitting vlakker zetten en de stoel iets meer achterover (zonder als pietje proleet achter het stuur te gang hangen). Maak de hoek tussen benen en rug dus 10 a 15 graden groter.
Moderator
Dat is een kwestie van tijd, kan ik je uit ervaring vertellen! Dit probleem lost zich vanzelf opNadeel is dus dat als mn haren iets te overeind staan ik tegen het dak aan zit.
Je krimpt of kaler?Dat is een kwestie van tijd, kan ik je uit ervaring vertellen! Dit probleem lost zich vanzelf op![]()

Moderator
Dat viel mij ook op. Bij de Twingo is dat verschil met de Citigo zelfs nóg groter.Achterbank is als je voorin fatsoenlijk wil zitten volledig onbruikbaar voor kinderen. Echt een hele krappe bedoening.
De Citigo is ruimer en voelt ook ruimtelijker aan.
Vanochtend (was in de buurt) even de Model Y Standard bekeken in Zwolle/Wezep. Geweldig goede deal natuurlijk.... al zei mijn vrouw meteen, daar ga je niet blij van worden.