Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik heb gelezen zou de aangeschroefde DRA-variant van H&R juist beter zijn. Nog maar even goed in verdiepen.Ik zou altijd opleggen met lange wielbouten. Ook al zijn die H&R dingen prima. Ik vind het vanuit mechanisch oogpunt een betere oplossing om de bout gewoon in het fusee vast te schroeven.

Nee, beter van niet. Maar wel een dik ding. Wordt ik hebberiger van dan van een nieuwe IX3 of I3.Al gebeld wat hij moet kosten of terug gereden na openingstijd?
Nee, beter van niet. Maar wel een dik ding. Wordt ik hebberiger van dan van een nieuwe IX3 of I3.

Dan is het ook goed, jouw auto
Eens, staat heel mooi zo.

Ik pak altijd die afslag om parallel aan de Duits/Deense grens te rijden en dan bij Tonder de grens over richting Skaerbaek. Boodschappen zijn daar soms wat betaalbaarder dan in DK.Net voor de grens heb je ook nog Han de Wit, Scandinavian Park, na 22.00 uur geen koffie meer, dat is wel een nadeel.
Geweldige tip, ga ik zeker even naar toe. Vlakbij ook! Mijn zoontje zal het me alleen niet in dank afnemen als ik hem niet meeneem.Strojer Samlingen............ even alleen heen gaan, even weg van de vrouw en kinderen![]()