Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Wegverkenner
Die alfa 159 sportwagen uit TYN zijn post is wel lekker ze!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Gisteren even bij de Mazda dealer geweest. Mooie auto die 6 maar interieur haalt het qua materialen, stoelen en ruimte voorin niet met de Golf.
Ze hadden alleen een sedan staan, die is sowieso niet geschikt aangezien ik al met mijn hoofd tegen de hemelbekleding zat (stoel in laagste stand).
Mijn pa wees me vandaag nog even op de Ford Focus First Editions van het nieuwe type. De eerste demo's worden verkocht en die zijn ook wel de moeite van het bekijken waard. Met de nieuwe neus is de Focus wat stijlvoller/chiquer geworden en ook het interieur is erop vooruit gegaan. Rijden schijnt ie ook heel goed te doen (wat sportiever dan de Golf) dus dat ga ik eens proberen.
Deze is wel erg mooi. Sowieso staat zwart hem wel goed.
![]()
Kristian zei:Een 308 is best een mooie auto maar zie mezelf daar nog niet in rijden.
haarr zei:https://www.autowereld.nl/bmw/3-serie-touring/318i-luxury-line-leder-xenon-navigatie-trekhaak-etc-11431298/details.html
![]()
Dat klinkt goed!Kristian zei:Een schitterende auto die zeker niet op elke straathoek te vinden is, in een opvallende kleur en vol luxe.