Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:
Kristian zei:Ik hoop het ook ja. Altijd afwachten hoe de vorige eigenaar ermee is omgesprongen. Maar het is voor de rest echt een auto waar ik helemaal enthousiast van wordt.
adinsx zei:En, En, En? :T
Ik ken het met 'Ik probeer me nog niet gek te maken' door zo te gaan kijken bij een auto. Ik tekende die middag het koopcontract nog voor de R26 destijds. De wederhelft was meteen enthousiast, ik hield het op een afstand tot ik ermee gereden had.
Overigens even praktisch bekeken, hoe schrijf je een auto 's avonds laat nog over? Zal dan toch pas vandaag of het weekend worden. Ik neem aan dat de huidige eigenaar ook nog zijn spulletjes uit de auto wil halen.
Tot slot nog een stukje twijfel... Waarom zijn er foto's gemaakt voor de Mazda-dealer (zo te zien voor aflevering destijds), maar is het een particulier.
Als je je auto wil verkopen maak je toch even wat nieuwe foto's als de auto nog zo mooi is?
adinsx zei:En, En, En? :T
Ik ken het met 'Ik probeer me nog niet gek te maken' door zo te gaan kijken bij een auto. Ik tekende die middag het koopcontract nog voor de R26 destijds. De wederhelft was meteen enthousiast, ik hield het op een afstand tot ik ermee gereden had.
Overigens even praktisch bekeken, hoe schrijf je een auto 's avonds laat nog over? Zal dan toch pas vandaag of het weekend worden. Ik neem aan dat de huidige eigenaar ook nog zijn spulletjes uit de auto wil halen.
Tot slot nog een stukje twijfel... Waarom zijn er foto's gemaakt voor de Mazda-dealer (zo te zien voor aflevering destijds), maar is het een particulier.
Als je je auto wil verkopen maak je toch even wat nieuwe foto's als de auto nog zo mooi is?
Moderator
Er zitten er meer op het forum hoorRenault Sport zei:Nog nooit iemand meegemaakt die zo lang oriënteerd en zoveel twijfelt![]()
British Racing Green zei:Niet iedereen is fotogek.
Veel kans dat de foto een foto is van 2 jaar geleden toen die nog net nieuw was... Vandaar de garage en gebrek aan kentekenplaten.
Maar zo'n slagschip als particulier verkopen met 25.000 km...
Da's pure kapitaalvernietiging,
dus daar zou ik wel eens heel erg op doorvragen...
Moderator
Onlangs nog in de Autoweek: een man die om de 2 jaar (20 a 25dkm totaal) een nieuwe Benz kocht. Het is maar waar je je geld aan wil uitgeven...British Racing Green zei:Maar zo'n slagschip als particulier verkopen met 25.000 km...
Da's pure kapitaalvernietiging,
dus daar zou ik wel eens heel erg op doorvragen...
Kristian zei:Dank jullie! Zo maar eens even een stukje toeren. Stoeltje achterin en kijken of mijn dochtertje hem ook goedkeurt.