Kristian: Z4 | 320e | Citigo

Haha, en die match ook met "heeft iets van de Mégane van adinsx". Witte lak, antraciete wielen en privacy glass.

Succes en we hopen mee dat hij net zo mooi is (tu)

Ik hoop het ook ja. Altijd afwachten hoe de vorige eigenaar ermee is omgesprongen. Maar het is voor de rest echt een auto waar ik helemaal enthousiast van wordt.

Kristian zei:
Ik hoop het ook ja. Altijd afwachten hoe de vorige eigenaar ermee is omgesprongen. Maar het is voor de rest echt een auto waar ik helemaal enthousiast van wordt.

Kan ik me voorstellen!! Je hebt geluk dat hij een maand geleden niet zo te koop stond.. ;) :D

Hadden we misschien nog om moeten vechten. Ik probeer me nog niet gek te maken, voor het zelfde geld is het een ding met veel beschadigingen. Dan draai ik zo weer om en wordt het misschien toch nog wel zo'n Fukkus. Zou mooi zijn als morgen deze dikke 6 op de oprit staat.

En, En, En? :T

Ik ken het met 'Ik probeer me nog niet gek te maken' door zo te gaan kijken bij een auto. Ik tekende die middag het koopcontract nog voor de R26 destijds. De wederhelft was meteen enthousiast, ik hield het op een afstand tot ik ermee gereden had. :}

Overigens even praktisch bekeken, hoe schrijf je een auto 's avonds laat nog over? Zal dan toch pas vandaag of het weekend worden. Ik neem aan dat de huidige eigenaar ook nog zijn spulletjes uit de auto wil halen.
Tot slot nog een stukje twijfel... Waarom zijn er foto's gemaakt voor de Mazda-dealer (zo te zien voor aflevering destijds), maar is het een particulier.
Als je je auto wil verkopen maak je toch even wat nieuwe foto's als de auto nog zo mooi is?

adinsx zei:

Ik ken het met 'Ik probeer me nog niet gek te maken' door zo te gaan kijken bij een auto. Ik tekende die middag het koopcontract nog voor de R26 destijds. De wederhelft was meteen enthousiast, ik hield het op een afstand tot ik ermee gereden had. :}

Overigens even praktisch bekeken, hoe schrijf je een auto 's avonds laat nog over? Zal dan toch pas vandaag of het weekend worden. Ik neem aan dat de huidige eigenaar ook nog zijn spulletjes uit de auto wil halen.
Tot slot nog een stukje twijfel... Waarom zijn er foto's gemaakt voor de Mazda-dealer (zo te zien voor aflevering destijds), maar is het een particulier.
Als je je auto wil verkopen maak je toch even wat nieuwe foto's als de auto nog zo mooi is?

Verkoopadvertenties zijn altijd een bijzonder iets. Toen ik bij mijn huidige Abarth ging kijken enkele weken terug had de eigenaar per ongeluk een anderhalf jaar oudere registratiedatum genoteerd. Dus de auto was anderhalf jaar nieuwe dan gedacht. Toch een leuke bijkomstigheid!

Ik hoop ook mee dat hij niet tegenvalt. Zo op de foto een prachtige uitvoering om te zien!

adinsx zei:

Nog meer twijfel: waarom zit er geen kenteken op?

Gefeliciteerd met de verkoop!

Ben nu wel heel benieuwd wat het nu wordt. Nog nooit iemand meegemaakt die zo lang oriënteerd en zoveel twijfelt :}

:} In mijn geval was vaak een specifieke uitvoering niet te koop, of was het thuisfront nog niet mee. Zijn wel de nodige pagina's aan langs gekomen

Niet iedereen is fotogek.
Veel kans dat de foto een foto is van 2 jaar geleden toen die nog net nieuw was... Vandaar de garage en gebrek aan kentekenplaten.

Maar zo'n slagschip als particulier verkopen met 25.000 km...
Da's pure kapitaalvernietiging,
dus daar zou ik wel eens heel erg op doorvragen...

British Racing Green zei:
Niet iedereen is fotogek.
Veel kans dat de foto een foto is van 2 jaar geleden toen die nog net nieuw was... Vandaar de garage en gebrek aan kentekenplaten.

Ik vermoed een particulier die hem ingevoerd heeft om er wat winst mee te maken.

Verder kunnen er veel redenen zijn. Onze Benz ook gekocht voor 55% van de nieuwwaarde, ongeveer even oud en evenveel kms. Vorige eigenaar had er ook maar 1,5 jaar mee gereden, dus was ook kapitaalvernietiging (hij had hem jaar oud gekocht bij de dealer), maar hij had nu gewoon snel geld nodig.

British Racing Green zei:
Onlangs nog in de Autoweek: een man die om de 2 jaar (20 a 25dkm totaal) een nieuwe Benz kocht. Het is maar waar je je geld aan wil uitgeven... :)

De advertentie is niet meer beschikbaar. Oftewel, Kristian is lekker aan het rijden in de 6 en heeft daarom geen tijd meer om te forummen! (:B

Ik ben gisteren al helemaal op de hoogte gebracht (vaders eerst). Ik denk dat hij momenteel een nieuwe topictitel aan het bedenken is.

Klopt helemaal. De 6 staat hier op de oprit. Schitterende auto en vol met allerlei snufjes. Verschil met de Civic is echt gigantisch.
Ik denk dat het allemaal het wachten waard is geweest. Kortom helemaal blij.
Ik zal het het weekend even wat foto's maken.

Echt gaaf maar ook nog een beetje onwerkelijk. Is al met al nog wel snel gegaan met deze auto.
Zit zelfs een professionele audio-installatie in met subwoofer en versterker en de deuren zijn met matten bekleed. Geluid is echt subliem. Had ik nooit zelf gedaan maar leuk dat het er in zit.

En verder Bi-xenon met AFLS, dodehoekwaarschuwing, rijstrookwaarschuwing, navigatie met streaming audio, stoelverwarming, keyless entry etc.
Noem het op en het zit er op. Wat een luxe gevoel.

Gisteren op de terugreis met stevig doorrijden op de snelweg net zo makkelijk een gemiddeld verbruik van 6,5 liter op 100 km. Superzuinig voor zo'n grote auto. Civic was onzuiniger zelfs.

Kristian zei:
Dank jullie! Zo maar eens even een stukje toeren. Stoeltje achterin en kijken of mijn dochtertje hem ook goedkeurt.

Ennuh:
fotocamera.jpg

2009-11-12_154001.jpg

Proficiat!!!
Veel veilige kilometers (tu)
En gelukkig nog steeds een import-BMW minder op de weg...

Erg goede opvolger! Prachtige auto op de foto van de advertentie en de uitrusting laat ook weinig te wensen over. Alleen de donkere wielen vind ik denk ik minder mooi, maar dat beoordeel ik liever bij goede foto's. In het wit en met 19" inch wielen heeft hij een erg dik voorkomen. Ben ook erg benieuwd naar foto's. (Voor Huize ten Berg in Dalfsen bijvoorbeeld) ;)

Even twee snelle foto's op de oprit. Ik hoor jullie meteen zeggen, jammer van het 1tje op het nummerbord. Inderdaad, maar ik heb het verhaal erbij en kan me er verder niet meer aan storen. In ieder geval geen schadebak (kenteken ingenomen).

Staat nu op de winterbanden met set originele 17 inch velgen. Heb de 19 inch antraciet op zomerbanden en dat staat helemaal dik verwacht ik.

Net nog even genoten van het rijden. Zitten speakers, tweeters en een sub van Maestro German Audio in en het is daarmee net een concertzaal. Geweldig!
En verder heel stil en superzuinig. En het rijdt heel lichtvoetig. Scherpe besturing, als een blok op de weg en een heerlijke zitpositie a la BMW.

Enorm onder de indruk van al dit moois! Zal het weekend wat meer en betere foto's maken.

handmatig ingebouwd. In de GT-M zit het Bose pakket maar dat schijnt niet eens heel geweldig te klinken.
Dit is verder heel netjes ingebouwd. Deuren zijn ook met matten bekleed. Het blikkerige geluid van de deuren wat vaak als minpunt wordt genoemd bij de 6 is daarmee ook opgelost.

Heel mooi (tu)
Ben wel benieuwd naar goeie foto's met de zomerwielen.

M.b.t. het 1tje:
Je ziet wel eens dat de 1 geel wordt gemaakt zodat ie een heel stuk minder opvalt. Misschien is dat een idee? Weet niet hoe ze dat doen
Gewoon de platen gestolen of kwijt geraakt waarschijnlijk?

1tje heeft te maken met uitvoeren naar Duitse vestiging van dealer uit Roermand (in bedrijfsvoorraad) en later weer terug. Dealer heeft me het haarfijn uitgelegd en kende de auto ook precies. Volgende week krijgt ie zijn tweede beurt en daarmee is ie dan helemaal klaar.
Voor veel minder geld als een Civic nu een veel mooiere , luxere en beter rijdende auto.

De Swift gaat nu nog verkocht worden en maakt dan plaats voor een simpele maar geinige 2e auto. Wagenpark is met die dikke Mazda al luxe genoeg:D

Thanx allemaal!

Dit is de auto op de zomerwielen. Foto is nog van de dealer maar wel deze auto.

Volgens degene waar ik hem van gekocht heb, rijdt het op 19 inch nog een stuk strakker en is dat nog comfortabel zat.
Nog een maandje en dan kunnen ze eronder!

Weet nog dat BMW Power aangaf: zoek nou maar eentje met xenon want dat hoort er toch echt op. Nou, op deze auto is dat ook echt een must have.
Maar wanneer laat jij nou je dikke A AMG zien? Ben ik ook nog steeds benieuwd naar.

Héél mooi! Toch wel de fraaiste D-segmenter die er is in een perfecte uitvoering. In 'hét' rood misschien nog specialer, maar zo in 't wit met donkere wielen kan 'ie er wel mee wedijveren. Die audio-upgrade is helemaal mooi meegenomen natuurlijk.

Geniet ervan, ben benieuwd naar meer foto's! (tu)

Gefeliciteerd hoor! Ik vind 'm zeker niet de fraaiste D-segmenter, maar ook zeker niet de lelijkste. In mijn ogen de mooiste auto met dit Mazda-design en in smaakvolle samenstelling. Veel veilige kilometers gewenst!

Schitterend Kristian, een van de mooiste auto's uit het D-segment. In ieder geval mijn favoriet. Goeie keuze dus! (tu)

Terug
Bovenaan