Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian_19-05-2016 zei:Staat/stond ook op de planning die Silvervision lampjes. Als ie blijft gaat dat nog wel gebeuren.

adinsx zei:Een SkyActive heeft daar best baat mij, een benzine die iets klopvaster is. Wordt 98 niet aanbevolen, maar mag 95 ook?
Kristian zei:Goed punt wat betreft die banden. Bij mij zitten er af fabriek banden op van het merk Security. De Security BK 403 M+S.
Zijn chinese banden en eerlijk gezegd stelt me dat ook niet gerust. Verschillende dealers al gebeld naar hun ervaringen en die zijn allen positief. Geen klachten nog.
Ik kan weinig vinden over deze banden op het net (gelukkig) maar de kans is groot dat er volgend seizoen merkbanden op komen. Ik wil geen chinese troep onder de auto en zeker ook niet onder de caravan. Een klapband met een caravan is echt niet fijn.
Banden zien er bij mij nog goed uit al hebben beide banden uitstulpingen op de wangen. Dat schijnen de punten te zijn waar de koordlagen gelast zijn. Ik vind het niks maar het zou zo horen en geen kwaad kunnen. Wat mij betreft geeft dit al wel aan dat de kwaliteit naadje is.
s velthuis zei:Vind ik dus echt een fantastische wagen, die Prius. Geen 13 in een dozijn zoals tegenwoordig nagenoeg iedere auto die er rond rijdt (wat sáái allemaal...), iedereen heeft er een uitgesproken mening over en het ding maakt ten minste een paar stappen voorwaarts. Maar inderdaad, geen trekhaak is voor ons ook een breekpunt. Anders had er misschien wel al een Prius 2 of 3 op LPG gestaan...