Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was het zo rustig op de weg dat je als eerste erbij was terwijl je het niet hebt zien gebeuren?
Had je een gebruikte of een nieuwe imitatie gekocht nog?Haha stonden zeker 5 Fiesta's toen we terug naar de auto liepen.
Antennevoet is van de facelift en die is anders. Dus moet op zoek naar de juiste...
je gelooft je broer niet op z'n blauwe (of anders gekleurde) ogen?
Technisch gezien zijn witte knipperlichten aan de voorzijde gewoon toegestaan, mits ze maar beiden hetzelfde zijn qua kleur. Dat had dus geen punt mogen zijn.
ik maak af en toe wel eens de berekening of het zich loont om het OV te nemen als ik vanuit Maastricht naar Eindhoven of Leiden ga, maar zelfs in een C-segmenter kom ik wat (brandstof)kosten of een treinkaartje betreft op een vergelijkbaar bedrag uit. De paar euro extra die je dan aan een dag of twee parkeren kwijt bent neem ik graag voor lief als dat betekent dat ik (1) comfortabeler en (2) flexibeler onderweg ben. Dus ik snap je voorkeur volkomen.
Hm.. volgende week afspraak om reservesleutel op te halen en te laten coderen aan de auto. Zal het dan nog eens navragen.
Misschien ontbrekende E-keurmerk in het glas?Hm.. volgende week afspraak om reservesleutel op te halen en te laten coderen aan de auto. Zal het dan nog eens navragen.