A
Anoniem
Guest
Ik heb ook heel veel moeite om de huidige A8 van een A6 te onderscheiden, vind hem de dikke meerprijs niet waard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gullwing zei:Wat zo'n blaadje zegt, boeit me meestal niet zoveel. Soms vind ik een auto fijner die een journalist helemaal niets vindt.
Huidige A8 doet volgens mij ook niet echt meer mee, ik zie er maar paar rondrijden. Bijna allemaal oude baasjes.
MCDubbellU zei:Misschien wat anoniemer (beetje oude Acura TL van achteren) maar vind dit eigenlijk wel mooi strak. Geïnspireerd op de W140: https://www.motor1.com/news/444975/2021-mercedes-s-class-w140-cues/
[Lijkt me dat de Audi A8 niet lang meer in productie blijft. /quote]
Feitenvrij roeptoeteren is meer iets voor Facebook.
SportLeicht zei:Koplamp zus, achterlicht zo... ik vind dat allemaal niet zo belangrijk.
Je petje, driekwart naar achteren gedraaid wordt gratis bij deze blauwe verlichting geleverd. Hiermee kan jeje laten zien aan de walletjes!Sport Leicht zei:![]()
Mooie uitvoering zo![]()
Kan de kleur van de verlichting aangepast naar "uit"? Want eerlijk gezegd denk ik dat dat het enige is wat het probleem oplost. De kleurkeuze van de materialen zelf is naar mijn mening weinig op aan te merken.Carfanatic zei:Die kleur kun je zo aanpassen.
Natuurlijk, de meest idiote optie voor zo'n wagen, met kleurtjes spelen tot je er een pooierbak van gemaakt hebtCarfanatic zei:Die kleur kun je zo aanpassen.
iDS zei:Natuurlijk, de meest idiote optie voor zo'n wagen, met kleurtjes spelen tot je er een pooierbak van gemaakt hebtCarfanatic zei:Die kleur kun je zo aanpassen.
Het is ook geen verfijnd kleuraccent meer maar een waterval, kermis. De subtiliteit is helemaal weg.
De beste optie lijkt inderdaad gewoon verlichting uit.
Volgens mij bieden ze dat allang aan. Mercedes probeert hier slechts haar 'premium'-propositie te onderstrepen door nóg meer toe te passen.Joris 6091088 zei:iDS zei:Natuurlijk, de meest idiote optie voor zo'n wagen, met kleurtjes spelen tot je er een pooierbak van gemaakt hebtCarfanatic zei:Die kleur kun je zo aanpassen.
Het is ook geen verfijnd kleuraccent meer maar een waterval, kermis. De subtiliteit is helemaal weg.
Ambient lighting hebben meer merken. Citroen/DS zal ongetwijfeld als een schaapje volgen.
Joris 6091088 zei:iDS zei:Natuurlijk, de meest idiote optie voor zo'n wagen, met kleurtjes spelen tot je er een pooierbak van gemaakt hebtCarfanatic zei:Die kleur kun je zo aanpassen.
Ambient lighting hebben meer merken. Citroen/DS zal ongetwijfeld als een schaapje volgen.
iDS zei:Dank je Joris om me daarop te wijzen,
Joop 5528328 zei:... Lijkt wel of de helft hier nooit een nieuwe auto ziet![]()
DeeTwee zei:In werkelijkheid is die sfeerverlichting nooit zo fel als op die foto's volgens mij,
Skeep zei:
Sport Leicht zei: