A
Anoniem
Guest
,,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sport Leicht zei:De verspringende chroomstrip valt mij niet op, maar zou natuurlijk afstellen van de kofferklep kunnen zijn.
DagDromer zei:Viel me in het Autovisie filmpje op dat er boven de deurgreep rechts (op 4.27) een vervorming in het plaatwerk te zien is en in bepaalde shots zie je dat het kofferdeksel aan de linkerzijde niet strak zit (doorlopende chroomlijst verspringt qua hoogte tussen achterscherm en klep)
Ik mag hopen dat dit een voorserie auto is.

Sport Leicht zei:Tuurlijk... Ga hem eens in de showroom bekijken zou ik zeggen en oordeel dan nog eens.
Carfanatic zei:https://www.youtube.com/watch?v=o86qjnOmyXs
Sport Leicht zei:Tot nu toe nog niet eerder gezien, de korte versie van de S
Sport Leicht zei:Is dat niet het geval bij nagenoeg alle hedendaagse grotere auto’s? Een E-klasse of een 5-serie moet je ook niet op 17” zetten en 18” is eigenlijk ook al te klein.
No worries, er zit nog altijd meer rubber omheen dan bij die benz hoor.Sport Leicht zei:Met 18” onder een Focus zal de “postkoets-uitstraling” niet minder zijn dan met 21” onder een W223![]()
W212 zei:@Pietzoveel: Je lijkt wel zo'n oom op een verjaardag die de wijsheid in pacht denkt te hebben.
Sport Leicht zei:W212 zei:@Pietzoveel: Je lijkt wel zo'n oom op een verjaardag die de wijsheid in pacht denkt te hebben.
Ome Piet, wie kent hem niet?![]()