Van de Knight Rider bumper is (nu was) er maar één van op de hele wereld, het is een gebruikte van de serie die David Hasselhoff gekregen had na de opnames van NBC.
Ik "ken" degene in Amerika die vijf originele KITT's heeft en met hem en nog vier anderen hebben we geld bij elkaar gelegd om de bumper te winnen op de veiling.
Mijn inleg was $1500,-, daarnaast alleen nog de verzendkosten van $450,- moeten betalen voor de kopie die ik dan ervan kreeg.
Degene die de kopie ervan heeft gemaakt heeft niet zoveel polyesterervaring, dus op zich vond ik het nog niet al te slecht gedaan.
Dat de kwaliteit niet geweldig is maakt niet uit, ik weet wat het eindresultaat straks wordt en dat gaat helemaal goed komen.
De reden dat ik een mal ervan wil maken is, dat ik dan een goede kwaliteit bumper uit de mal krijg die zijn vaste vorm heeft, aangezien de kopie van boven omhoog gedrukt moet worden om hem netjes aan te laten sluiten.
Hierdoor blijft er spanning op het polyester staan en zal op den duur problemen gaan veroorzaken.
Wil ook een mal ervan hebben, in geval van een aanrijding, dan kan ik de bumper direct vervangen.
Misschien was dat de knalrode Nissan die ik tegen gekomen ben in Nunspeet, heb zo gauw niet op het nummerbord gelet.
Was even naar de sloop (van Olst) geweest in Nunspeet en ben vandaar uit via het station richting snelweg gereden, bij de snelweg krijg je twee rotondes en daar kwam ik hem tegen, hij stond dus niet ergens geparkeerd of zo.
Ja, was inderdaad met de blauwe (Miller) Xedos 9, hier rij ik nu mee als dagelijkse auto.
Ga spoedig overigens nog even naar Nunspeet, want bij de Alfa garage die onder andere in speciale auto's doet zag ik ineens een heel mooi rood iets staan te glimmen in de showroom met F40 op de spoiler.

Die wil ik wel even van dichtbij gaan bewonderen!!!
(zal wat mooie foto's ervan maken)
Heb overigens besloten om mijn Xedos collectie toch te gaan houden, ik krijg het niet over mijn hart om ze te verkopen wat ik nu nog heb.
Dus....we gaan gewoon weer vrolijk verder op een dag met Xedossen shoppen!!