A
Anoniem
Guest
Want in de toekomst ben je wel miljonair?
Over acht jaar is je Mustang minimaal het dubbele waard, mark my words.
Over acht jaar is je Mustang minimaal het dubbele waard, mark my words.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Diante zei:Als het goed is wordt ik miljonair.
Ben bij iemand geweest die dat gezegd heeft. (soort "waarzegster" )
Enkele vrienden van mij zijn ook bij haar geweest en alles wat ze heeft gezegd, klopt of is uitgekomen.
Ze werkt ook voor de politie om misdaden op te lossen, etc.
Ze is ontzettend goed, dus ik geloof haar wel.
J@sper zei:De witte Xedos en één 300ZX lekker in Nederland houden, de Mustang meenemen naar Portugal![]()
Diante zei:Wil niet zo'n grijze duif zijn die op late leeftijd pas in zijn droom Jaguar rijdt....in mijn geval dan op een droomplek woont in Portugal.
the Fox zei:Diante zei:Wil niet zo'n grijze duif zijn die op late leeftijd pas in zijn droom Jaguar rijdt....in mijn geval dan op een droomplek woont in Portugal.
Als dromen verwezenlijkt zijn begint de slapeloosheid. Dus blijft dromen, ook als bepaalde dromen werkelijkheid zijn geworden.
Diante zei:Overigens, de Mustang in de kleurstelling zoals ik hem heb is eigenlijk ook een filmauto ben ik achter gekomen, van de James Bond film "Thunderball".

Wouter82 zei:Leuk dat je in de AW stond! Wel vaag dat er zo nadrukkelijk in staat dat je niet herkenbaar op de foto wilde![]()
Diante zei:Wouter82 zei:Leuk dat je in de AW stond! Wel vaag dat er zo nadrukkelijk in staat dat je niet herkenbaar op de foto wilde![]()
Weet niet waarom ze dat erbij geschreven hebben, was onnodig lijkt mij.
Ik ben niet zo'n persoon die in beeld hoeft te staan, blijf liever wat meer op de achtergrond, het gaat tenslotte om de auto's en niet om mij.
Sketcher zei:p.s. niets meer gehoord van de velgenMocht het veranderen dan laat ik het je weten.
Diante zei:Zat heel veel werk aan de CLK, dus heel erg vind ik het niet dat hij weg is.
Na het opknappen van de bordeaux rode Nissan 300ZX Twin Turbo wil mij gaan richten op filmauto's, deze leveren tenminste ook wat op qua verhuur.
Om vaart in alles te zetten, heb ik mede hierdoor besloten de Miller te gaan verkopen, aangezien de het meeste oplevert.![]()
Diante zei:Ja, moet de kleur nog laten aanpassen bij de RDW, toen ik pech had en de ANWB kwam, zei degene ook al "ik was al aan het kijken voor een rode Mustang maar deze is een hele andere kleur".
Moet binnenkort toch even naar de RDW voor wat info in verband met de Nissan.
Moderator
Barri zei:Ergens op de RDW site staat een formuliertje welke je moet invullen. Die samen met je kentekenbewijs opsturen, dacht ik.
Moet ik namelijk ook nog eens doen; de Kever staat nog te boek als zijnde 'blauw'. Maarja, dat is wel het originele kentekenbewijs uit 1973... Aan de andere kant: het pasje komt er binnenkort toch.
Rob0032 zei:Diante zei:Ja, moet de kleur nog laten aanpassen bij de RDW, toen ik pech had en de ANWB kwam, zei degene ook al "ik was al aan het kijken voor een rode Mustang maar deze is een hele andere kleur".
Moet binnenkort toch even naar de RDW voor wat info in verband met de Nissan.
Kleur kun je aanpassen middels een simpel telefoontje naar de RDW, is geen schouw voor nodig. En kan je een hoop sores besparen bij een politiecontrole of iets dergelijks.