Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
WPM Starmans zei:Wow, net wagenpark! Ik ben met name onder de indruk van het aantal Xedossen.
Ik neem aan dat je in elk van de Xedossen hebt gereden? Zo ja heb jij met een van de auto's al motorische problemen gehad?
De reden waarom ik dit vraag is het feit dat ik zelf ook al een Xedos 6 heb gehad en hem vanwege motorproblemen heb moeten weg doen, destijds is het begonnen met een tik in de motor. Nadat ik dit later heb opgezocht bleek dat de V6 motoren van Mazda in die tijd toch redelijk wat problemen had. Ik weet niet of jij hier enige ervaring mee hebt?
Je hebt me met dit topic namelijk wel weer aangestoken met het Xedos virus, echter na mijn vorige ervaring met de auto durf ik er niet snel nog een te kopen.
Pjötr zei:Whaaah, 20 auto's!Ik had niet door dat het al zoveel waren!
Ik heb je PB gelezen! heb je overigens al een exactere datum?
Rob0032 zei:Mooie foto's van de Mustang trouwens.![]()

hansd30 zei:Leuke bijdrage op het forum. En bedankt voor de updates. Ik kwam bijgaande link tegen en wil hem graag met je delen.
Iemand in de USA heeft zijn 300ZX laten restaureren. Kost wat, maar dan heb je ook wat!
https://www.the370z.com/other-vehicles/105397-fully-restored-93-300zx.html
Diante zei:Oh...Rob0032, misschien ga ik vrijdag naar België met de Mustang, moet wat onderdelen afleveren net onder Brussel, ik zou op de terugweg even bij je langs kunnen komen, als ik daadwerkelijk ga.....opsturen is goedkoper maar kost mij net zoveel uren qua inpakwerk.

Diante zei:Het gaat helaas niet door, heb niet alle onderdelen binnen die de klant besteld had, dus dan heeft het geen zin om naar België te rijden.
Wel jammer, want ik had er zin in, mooi weer....lekker een lange cruise maken met een cabrio.
Mocht je een keer in de buurt zijn laat mij weten!...als ik onverwachts nog een keer richting jouw kant op moet, geef ik je een seintje.

Diante zei:Had ook een e-mail voor de groene Xedos 6 met een bod van 500,- euro, ga dit niet doen, want vind het te weinig.
Veel kon de persoon ook niet schrijven, alleen 500,- euro en dat was het, dus lijkt mij niet echt serieus.
Diante zei:Degene van het bod van 500,- heeft nu 550,- geboden, wordt langzaam aan beter.....nog te weinig dat wel.
Diante zei:Ben afgelopen zaterdag in Ruinerwold geweest op de oldtimerdag en ben daar iemand tegen gekomen die serieus interesse heeft in de Mustang.
Weet niet of het wat wordt, hij moest ook nog wat dingen regelen.