Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Diante zei:Damn, zie nu dat hij 26 jaar moet zijn, dan wordt het nog één jaartje wachten om ermee te rijden in het voordeliger tarief.
Kan ik dat jaar gebruiken om hem in orde te maken.![]()

danny1995 zei:Deze is ook wel leuk, lijkt erg op die van jou met de schade:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mazda/m941742681-xedos-xedos-9-2-3-v6-miller-bj2000-airco.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Diante zei:Wil graag eerst een grote verzameling auto's hebben die ik mooi vind en daarna pas beginnen met opknappen.
Het kopen ervan is ook het leukste gedeelte.
De auto's (vooral Xedos) zitten nu op hun bodemprijs, denk dat de prijzen in de toekomst wel weer omhoog zullen gaan aangezien ze schaarser worden.
De enigste waar ik straks wel mee wil beginnen op te knappen tussendoor is de bordeaux rode Nissan 300ZX Twin Turbo, omdat ik daarmee wil gaan rijden.
the Fox zei:Voor de waarde van de Mustang kan je heel wat Xedossen kopen.
Diante zei:Toen ik mijn zoektocht begon naar een Mustang cabrio was ik op zoek naar een automaat.
Toen kwam ik de Mustang tegen die ik nu heb, shit...geen automaat dacht ik.
Toch maar gaan kijken, ermee gereden en was toch verkocht.
Na er een tijdje mee gereden te hebben vond ik het toch wel leuk zo'n schakelbak, het heeft wel iets.
Iedereen verwacht een automaat in een amerikaan, dus het valt wel op als je die niet hebt...en dan nog een 3 bak ook.
Zou je aanraden toch gewoon een keertje langs te komen, dan weet je wat je voor je hebt qua auto.
Ben op zich wel benieuwd wat je ervan vindt.
the Fox zei:Diante zei:Toen ik mijn zoektocht begon naar een Mustang cabrio was ik op zoek naar een automaat.
Toen kwam ik de Mustang tegen die ik nu heb, shit...geen automaat dacht ik.
Toch maar gaan kijken, ermee gereden en was toch verkocht.
Na er een tijdje mee gereden te hebben vond ik het toch wel leuk zo'n schakelbak, het heeft wel iets.
Iedereen verwacht een automaat in een amerikaan, dus het valt wel op als je die niet hebt...en dan nog een 3 bak ook.
Zou je aanraden toch gewoon een keertje langs te komen, dan weet je wat je voor je hebt qua auto.
Ben op zich wel benieuwd wat je ervan vindt.
Handbak of automaat, het is net als met hoofdhaar. Mensen met krullen willen steil haar en mensen met stijl haar willen krullen.
Onlangs zag ik een aflevering van Wheeler dealers over de Datsun 240Z. Die kochten ze met automaat maar moest en zou omgebouwd worden naar handbak omdat die gewilder zijn. En in een andere aflevering bouwden ze een klassieke pick up met schakelbak om tot automaat omdat die gewilder zijn. Het is maar net waar men elkaar de kop gek mee maakt.
Pjötr zei:Jij koopt vaker auto's dan ik kleren Diante
Die rode automaat vind ik leuk, net ding nog zeg!
Diante zei:Mijn allerlaatste aanwinst.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Diante zei:Mijn allerlaatste aanwinst.
Denk ik niet... :T
Diante zei:Van welke kant moet je vandaan komen?
De stalling waar mijn auto's staan is in Bant, wellicht iets dichterbij voor je?