Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Diante zei:Ik begin alvast met duimen!
PS.
Heb vandaag de gemeente gebeld die over het slooptermijn gaat van de Nissan 300ZX, wordt in circa 24 uur terug gebeld door degene die daar over gaat.
Diante zei:Ik begin alvast met duimen!
PS.
Heb vandaag de gemeente gebeld die over het slooptermijn gaat van de Nissan 300ZX, wordt in circa 24 uur terug gebeld door degene die daar over gaat.
the Fox zei:Diante zei:Ik begin alvast met duimen!
PS.
Ik hoop dat ze coulant zijn en begrip hebben voor de situatie.
Diante zei:"Dit is absoluut één van mijn favoriete topics!"
Vandaag weer de gemeente gebeld en die snapt er niets van waarom de RDW mij naar hun heeft gestuurd voor het schorsingstermijn.
Dus maar weer de RDW gebeld.
Nu moet ik het chassis nummer doorgeven en dan kunnen ze kijken wat ze kunnen doen.
Het is een wat langere weg dan gedacht maar we komen er wel!![]()
Diante zei:Moest even de folders induiken om het zeker te weten maar dat zijn originele Xedos velgen!!.....en die heb ik inderdaad nog niet!
Zou zo de auto kopen als ik geld had alleen al voor de velgen.
Degene wil ze vast niet verkopen.![]()
Pjötr zei:Sketcher zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:Die velgen heeft-ie nog niet.![]()
Ik zal eens vragen of ik ze mag hebben. Kunnen vast mee in de hand bagage.
Zo zie je maar weer, je moet gewoon in de Disco naar Moldavië gaan Sketcher![]()
Diante zei:Dat zou wel geweldig zijn om de velgen in bezit te kunnen krijgen!!
Een apart iets om toe te voegen bij één van de Xedossen van mijn collectie.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Diante zei:Dat zou wel geweldig zijn om de velgen in bezit te kunnen krijgen!!
Een apart iets om toe te voegen bij één van de Xedossen van mijn collectie.[/cquote]
Misschien moet Sketcher even zijn nummer achterlaten![]()
Ik ga morgen terug naar de hoofsdstand Chisinau waar die auto staat en zal een briefje (laten) schrijven en ons moldavische nummer acher laten. mijn vrouw is hier nog een drietal weken en anders mijn schoonouders. Vlieg zelf zaterdag al. Wie weet, als Ik wat hoor laat Ik het gelijk weten.
Diante zei:Bedankt voor het laten weten, ga SVF een berichtje sturen!
Persoonlijk vind ik de coupé denk ik ook het mooist.
Het begint een beetje te kriebelen om één van de bovenstaande versies te maken.
De coupé is op zich de makkelijkste om te creëren, alleen het middelste deel van de auto zal dan verstevigd moeten worden.
Pjötr zei:Super!
Mocht je nog wat nodig zijn, ik heb het telefoon nummer! Hij lag niet op de sloop, maar stond nog tussen de "net binnen" auto's.
Bofkont zei:Yup idd meer vermogen
Grote voordeel dat de onderdelen voorziening van MB heel erg goed is, alles tot 50 jaar terug ligt standaard op de planken in het centraal magazijn.
Vandaag besteld is morgen ophalen, en de prijzen vallen heel erg mee, heb al heel erg veel kleinigheden vervangen aan mijn MB.
Van schroefjes tot instaplijsten etc etc etc etc
Bofkont zei:Grote voordeel dat de onderdelen voorziening van MB heel erg goed is, alles tot 50 jaar terug ligt standaard op de planken in het centraal magazijn.
Vandaag besteld is morgen ophalen, en de prijzen vallen heel erg mee, heb al heel erg veel kleinigheden vervangen aan mijn MB.
Van schroefjes tot instaplijsten etc etc etc etc

Diante zei:hij is 25 jaar oud, dus goedkoop in de verzekering en wegenbelasting.