Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pjötr zei:Oh dat is leuk! Als je wilt kan ik eens kijken welk stuur de xedos heeft die in mijn autojaarboeken staan.. 1991 is het verschijningsjsaar toch?

Rob0032 zei:Mooie aanwinsten weer. Een 22e exemplaar vind ik net zo bijzonder als het 827e exemplaar om eerlijk te zijn. Maar het gegeven dat het zo'n vroege is zonder airbag maakt 'm wat mij betreft veel meer bijzonder. Succes ermee.

Micha D. zei:Was vanmiddag bij automobilia in Haarlem en daar lag nog een boek van de Xedos 9. Heb je dat al? Heette iets als '10 never told stories about the Mazda Xedos 9'. Iets in die richting.
Of spaar je geen boeken.
Bobbeltje zei:wat een giga gave 300 ZX
Diante zei:Mijn licht grijze Xedos 6 met spoiler is een '94er (datum eerste toelating NL 17-6-1994), maar via de lijst met gegevens is de productiedatum '93. (17-3-1993)...dat is nogal een verschil.
Diante zei:Micha D. zei:Was vanmiddag bij automobilia in Haarlem en daar lag nog een boek van de Xedos 9. Heb je dat al? Heette iets als '10 never told stories about the Mazda Xedos 9'. Iets in die richting.
Of spaar je geen boeken.
Dat boek ken ik, alleen van foto's van internet dan, want ik heb hem nog niet.
Ik spaar voornamelijk de originele folders, optielijsten, etc., maar dat boek mis ik nog.
Ton. zei:Zeker!
Op foto's niet goed te zien, maar de aanslag zit al op de auto. Rechter voorband is leeg, en het onkruid staat tegen de deur.
Auto staat er al maanden/ jaar +
Barri zei:Heb je die ook nog?
Mijn hemel, wat heb jij veel auto's!