Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Diante zei:Was niet zo'n succes vandaag, het oude stuur zit er nog in.
Had niet de juiste schroevendraaier bij me, dus kon de airbag cover er niet af halen.
Binnenkort nog maar eens proberen.
Nog even met de Mercedes Combi naar een garage om de hoek gereden,...oh, dat is wel wennen zeg, als je gas geeft gaat hij niet vooruit!...dat is met de Nissan 300ZX wel effe anders.
Heb de garage naar de banden laten kijken in verband met een eventuele APK.
Ze waren nog wel goed, maar het profiel is niet veel meer, mocht minimaal 1,7 mm zijn zeiden ze, het zat er net boven.
Dus mocht ik ermee gaan rijden, dan moet ik in de herfst wel nieuwe banden erop zetten voor de veiligheid.
Meteen de auto nog wat schoon gemaakt van binnen, want de schimmel slaat snel toe in de stalling.
Word er eigenlijk niet goed van, circa twee weken geleden het stuur schimmelvrij gemaakt en nu zat er alweer schimmel op.
Bofkont zei:https://www.well-done-xenon.nl/85126-Philips-D2R
Goedkoper ga je een kwaliteitsxenon niet vinden bijna denk ik.
Osram is ook nog een optie.
https://www.autoverlichting.eu/osram-xenarc-4000k-d2r-66250?gclid=CjwKEAjw34i_BRDH9fbylbDJw1gSJAAvIFqUk6L9qk-eIQBVWVnS0A8CRu8m8Sg4NzHhhflL-157kxoCGpfw_wcB
Diante zei:Ahh...wat erg!....mijn mooie witte Xedos!!!
Wel goeie reclame zo!
Op welke sloop ligt hij?
RobEU zei:Diante zei:Ahh...wat erg!....mijn mooie witte Xedos!!!
Wel goeie reclame zo!
Op welke sloop ligt hij?
Jij vindt het goede reclame dat een bedrijfsauto van iemand die auto's verhuurt, roestend op de sloop ligt?
Nico GTR zei:Als detailer zou je dat ding toch willen hebben.
Gepersonaliseerde plaat. PPF = paint protection film

RobEU zei:Waarom ontzettend zonde? Deze dingen worden toch wel mooi gehouden. Bovendien is een lage kilometerstand bij deze auto's minder bijzonder dan een hoge kilometerstand. Dit zijn typische investeringsobjecten, waardoor de prijs kunstmatig - idioot - omhoog gestuwd wordt. Heeft mijns inziens met autoliefhebberij te maken. My guess is dat je in diens garage ook nog een 911 en E-Type gaat vinden.
RobEU zei:Heeft mijns inziens met autoliefhebberij te maken.