RoboEU, Lijkt raar, maar de cabrio was niet de bedoeling om aan te schaffen, maar als er iets heel zeldzaams op ja pad komt, dan kun je dat moeilijk voorbij laten gaan.
Ja, ik heb mijn eigen KITT verkocht om meer geld te realiseren dan wat ik al had, buiten het feit om dat ik de auto verkocht heb en er nu dus twee andere erbij heb gekocht, heb ik alsnog mijn X bedrag verdubbeld, dus ik ben er wel flink op vooruit gegaan.
D. Elzinga: Heb regelmatig mensen di mij mailen en ook een replica willen bouwen, van allemaal krijg ik hetzelfde te horen, “kan geen goede Pontiac vinden”.
En dat klopt, Pontiac’s in goede staat zijn min of meer op, daarnaast is het veel gunstiger en goedkoper om er eentje uit de US te halen.
Pjötr: De rode is een Trans AM, exact het juiste model voor een KITT replica.
Als ik aan KITT denk, denk ik ook niet aan een cabrio maar uiteraard aan de T-top versie, dat is en blijft de enige echte.
De cabrio is pas aan het einde van de serie erbij gekomen, waardoor de meeste hem niet kennen.
Vind hem persoonlijk heel elegant en is een bijzondere toevoeging aan de filmauto collectie, een KITT cabrio is vrij uniek...zijn er bijna niet op de wereld.
Voor zover ik weet maar een stuk of zeven.
Ja, ik ga later met een nieuwe Jurassic Park Jeep beginnen.
De reden van de verkoop ervan is, het geld wat ik ervoor kan krijgen is welkom, heb even één stallingsplek minder om te betalen (ook gezien geheel onverwachts de cabrio erbij is gekomen) en de Jeep is niet van hetzelfde bouwjaar als in de film, als hij dat wel was geweest dan had ik hem niet weg gedaan.
Wil eigenlijk altijd een filmauto identiek hebben aan het origineel.
Het was ook een schakelbak waar mijn voorkeur ook niet naar uit gaat.
Ik wou de auto “redden” in plaats van dat hij gebruikt ging worden voor onderdelen.
Gelukkig gaat de nieuwe eigenaar hem straks opknappen, dus hij komt goed terecht.
Koop ik in de toekomst een Jeep van het correcte jaartal, motor en automaat.
Dus ja, “soms” koop ik iets en moet later weer ruimte maken voor wat anders, ik ben lekker actief daarmee zal ik maar zeggen.
Wat er nu allemaal gebeurd had ik ook niet verwacht of ooit gedacht, een jaar dat begint met grote veranderingen.