Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sketcher zei:Leuk! Ben benieuwd. Vergeet geen foto's te posten
Zadelsnuiver zei:Knudde dat die cabrio pomp weer niet de goede was, 3 maal rechts is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Hoop dat de rugpijn snel weg is. In elk geval top dat de Pontiac al op Nederlandse bodem staat![]()
Bofkont zei:Hemeltje wat een verhuizing zeg , mooi dat het dak/pomp probleem van de clk lijkt opgelost , mooi het voorjaar in![]()
omniradius zei:Inderdaad, heftige project(en) dit. Maar dat hoort ook wel een beetje bij Diante he![]()
Is in ieder geval zeker niet saai!![]()
![]()

Pjötr zei:Boh, dat is een mooie zeg!! Heel erg gave auto! Deze ga je "ombouwen" tot KITT toch?
De overtocht ging nog best rap!
Zo die stalling klinkt ook niet handig zeg, over het niet sleutelen of geen sleutel hebben,(nouja dat kan ook onhandig zijn, tenzij het aan het huis van de verhuurder is, en dat het even aanbellen is) Maar slechts één keer in de maand bezoeken, dat is wel lastig zeg, daar kun je niets mee zeg.
Oh ja super dat je het dak van de SLK werkend hebt!![]()
Diante zei:(...) heb nu de nieuwe stalling al betaald voor een jaar, dus ik kan ook niet eerder verhuizen dan volgend jaar.
Diante zei:Tevens begonnen ze wederom om de door hun gemaakte schade aan mijn Xedos 6 die ik op da moment gebruikte als mijn dagelijkse auto.
Ze wilden de helft van het geld retour wat ze mij betaald hebben, aangezien ik de auto niet heb laten repareren maar uiteindelijk weg gedaan heb.
(...)
Gezien deze hele situatie en de schade aan mijn Xedos....(hij had tevens nog bijna schade gemaakt aan mijn KITT replica ook met een balk die door een deur is gegaan en rakelings lang mijn Pontiac is geschoten) is het eigenlijk wachten totdat er weer schade gemaakt wordt aan één van mijn andere auto's en gezien het moeilijke gedoe met het vergoeden van de schade aan mijn Xedos en dat ze er later zelfs nog geld van retour willen hebben, weet ik al wat er gaat gebeuren als ze weer een schade maken...wat ik weet dat gaat gebeuren op een dag en dan vertikken ze het uiteraard om het te vergoeden.
Dus een hele hoop problemen in een zeer korte tijd die ik daar ben geweest.
Ik had er geen gerust gevoel meer bij en daarom ben ik weg gegaan, meer uit nood.
Wel jammer, want het was op zich een goede plek en kon er mooie foto's maken op het terrein.

Sketcher zei:Wat is die Mustang toch prachtig.
Wat voor banden heb je, hoe oud zijn ze? Klink als een band die niet zijn vorm niet helemaal houdt.
omniradius zei:Mustang is idd echt een plaatje om te zien zeg
En wel grappig wat je zegt over automaten en Amerikanen, zeer herkenbaar. Ik ben daar ook echt fan van. Zo'n dikke motor met enorm veel trekkracht (en vaak weinig pk haha) en dan zijdezacht schakelen. Heerlijk ja :T
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Ik lees hier veel mee en reageer weinig. Dat komt waarschijnlijk omdat ik dit topic altijd met open mond volg. Altijd lekker veel beeld, mooie verhalen en watertandende auto's. Keep it coming!![]()