Het is niet helemaal duidelijk hoeveel druk er in de gasveren moet zitten, dus kies ik liever voor de veilige route om ze maar gewoon te kopen waar ze leverbaar zijn.
Bij de Profile kon ik ze op bestelling laten maken, maar ja, de exacte druk?
"Cole Trickle"
Hahaha, jammer genoeg kon ik de "Like" button niet vinden, leuke post!
Mijn focus is nu juist wel helemaal op Portugal, maak juist de Nissan in orde, zodat ik daarmee naar Portugal kan.
(hou niet zo van vliegen en dan zit ik daar zonder auto, huren vind ik niet echt wat)
Heb op dit moment een stuk grond op het oog, zodra de Mustang verkocht is rij ik naar Portugal om het te gaan bekijken, is het wat dan moet het contract nagekeken worden door een advocaat of alles daadwerkelijk klopt, zo ja dan heb ik de basis van mijn droom binnen.
Ga niet met mijn kleine hobbelautootje (Mercedes A klasse) naar Portugal rijden, die is puur om goedkoop te kunnen rijden in NL en heb tevens de praktische kant ervan, want ik rij bijna altijd zonder achterbank erin, zodat ik een klein busje heb als het ware.
De meeste auto's die ik heb zijn niet de goedkoopste om mee te rijden en in de winter al helemaal niet, want dan rij je zo circa 1:9.
(Nissan 300ZX, Mercedes Combi of de CLK cabrio)
Ik ben vaak van stalling veranderd, meestal omdat of het pand verkocht werd, de eigenaar overleed, er te veel vocht bleek te zijn en in het laatste geval de mensen die niet helemaal spoorden.
Had vroeger een mooie klusruimte, was druk met de A-team bus bezig de onderdelen ervoor te maken (zonneklep, spoiler, zijspiegels), doe ik allemaal zelf, omdat wat er op de markt is is niet identiek aan het origineel.
De zijspiegels heb ik inmiddels in productie (waar ook veel geld naartoe gaat om onderdelen in productie te kunnen nemen)
Eindresultaat is schitterend na montage!...

(foto's zijn van een klant)
Ben nu bezig met een nieuw Knight Rider dashboard, heb ik geheel gemaakt van hout en wordt in januari een mal van gemaakt.
Het ligt nu bij de spuiter die het strak aan het maken is en in de spuitplamuur gaat zetten.
Al het klussen is puur stil komen te staan, omdat het pand verkocht werd en ik in de nieuwe stalling niet mocht klussen.
Met dat probleem zit ik nog steeds, dus dit is ook een reden waarom veel nu stil staat.
Heb de Mustang helemaal zelf kaal gemaakt, ook alle lak eraf gehaald, zodat hij zo min mogelijk gestaald hoefde te worden om kans op vervorming van het plaatwerk te voorkomen.
Plaatwerk en het overnieuw spuiten heb ik uitbesteed aan professionele bedrijven. (tevens de motor laten reviseren)
Het opbouwen van de Mustang doe ik samen met mijn vader.
Heb op dit moment de cabriokap er weer deels af liggen, want die was niet netjes gemonteerd.
Ga het zelf proberen, denk dat het wel gaat lukken.
Heb nieuwe spanbanden en lijm besteld, wacht nu tot het binnen is en dan kan ik aan de gang.
Daarna zijn er nog een paar punten die gedaan moeten worden en dan is mijn "nog te doen" lijst leeg, dus het einde is eindelijk in zicht!