Heb één Xedos gekocht bij Jetcars...
Bij de advertentie stond dat er lichtmetalen velgen op de auto zaten, nou dat waren mooie wieldoppen.
Ze hadden toevallig een tweede Xedos staan met de Xedos velgen erop, deze heb ik tegen betaling laten overzetten.
Heb de auto veel te duur gekocht, dat wist ik vooruit al, want eigenlijk was hij de helft amper waard.
Maar ja, ik wou hem perse hebben...dus dan weet je het wel.
Je mag dus alleen maar proefrijden op het terrein zelf, daar haal je net de tweede versnelling en verder kom je niet.
Achteraf mankeerde er van alles aan de auto, maar gelukkig in mijn geval wat hij toch alleen maar puur om toe te voegen voor een verzameling en niet voor dagelijks gebruik.
Was wel van plan de dingen op te lossen door de tijd heen alleen dingen hebben helaas een andere wending genomen.
Kwam de Xedos later nog tegen in minder leuke toestand...
De chrome velgen van de Mustang passen goed onder een Mustang, dus een idee wat ik heb is om er toch ooit (waarschijnlijk heel ver) in de toekomst weer een 1964 Mustang cabrio te kopen.
Deze niet te restaureren maar gewoon over te laten spuiten weer in de Tropical turquoise kleur, zwart interieur erin en witte kap erop en ik heb weer dé Mustang die ik had.
Of het er ooit van gaat komen weet ik niet, denk dat ik mijn spaarpot ook aardig kan legen qua investeren in mijn terrein in Portugal.