Ja, die heb ik nog en blijven ook.
Aan de CLK moet ik nog veel doen, heeft veel kleine dingentjes die eraan gedaan moeten worden, binnenspiegel vast zetten, schakelaar van de bijrijdersstoel schoon maken als dat kan en anders vervangen (als je het knopje naar voren drukt gaat de stoel naar achter, moet hem dan iets naar beneden drukken en dan schuift de stoel wel naar voren), windscherm wil niet vast klikken, achterraam bestuurderskant eindigt te hoog met als gevolg als je de deur dicht doet (alleen bij open kap) dan komt het raam van de deur tegen het achterraam.
Verder nog de cabriokapmodule vervangen en een cilinder van de afdekplaat van de cabriokap, want die lekt.
Heb er al een keer een nieuw identiek rubbertje in gemonteerd, maar met wat druk op het systeem spoot alle olie eruit.
Ga eerst nog een keer het rubbertje nakijken en eventueel vervangen.
Dan nog de ABS module vervangen, als de auto een maand of langer stil heeft gestaan, dan heeft hij in het begin dat hij tijdens het rijden geheel onverwachts vol remt op het voorste bijrijderswiel, hij pakt hem dan 1 seconde vast en dan laat hij weer los, niet echt fijn dus.
Vreemde is, dat doet hij alleen in het begin enkele keren en daarna is het eruit en blijft het ook weg.
En dan nog één parkeersensor vervangen, de pieptoon ervan gaat ook spontaan aan onder het rijden, hoogst waarschijnlijk omdat het systeem niet rond is.
Gelukkig is mijn A klasse geheel probleemloos.