Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Diante zei:Volgens mij heb ik de Xedos inderdaad gezien, een Millenia die als enigste in Nederland met een klein nummerbord is. (is dat hem die u bedoelde?)
Als ik het geld ervoor had gehad, stond hij al bij mijn verzameling.
Heb 8 originele werkplaatshandboeken van de Xedos 6, van de Xedos 9 zou ook handig zijn om te hebben.
Morgen (donderdag) ga ik overigens de nieuwe aanwinst ophalen, dus dan komen er weer wat mooie plaatjes op het forum bij!
Stefan-V6 zei:Heb je die Ierse 6 nou ook gekocht?
Diante zei:Want?...
Het is een bekende Xedos voor je?
Diante zei:Autoweek heeft al aan de deur geklopt bij mij voor een groot artikel, dus die gaat er zeker komen!
Heb gezegd, wacht nog even totdat ik die uit Ierland er ook bij heb staan, dan is alles compleet qua collectie.
Diante zei:Ben ik weer!....en heel spoedig weer met een nieuwe update!
(nee, deze keer geen Xedos)![]()

Diante zei:
Diante zei:Echt zonde wat ze ermee doen...![]()

the Fox zei:Ken je de historie van deze Nissan? Is ie origineel Nederlands? Bouwjaar? Hoeveel eigenaren heeft ie gehad, hoelang staat is al stil?
Diante zei:De nieuwe aanwinst is een '90 Nissan 300 ZX Twin turbo!
Pjötr zei:the Fox zei:Ken je de historie van deze Nissan? Is ie origineel Nederlands?Bouwjaar? Hoeveel eigenaren heeft ie gehad, hoelang staat is al stil?
Diante zei:De nieuwe aanwinst is een '90 Nissan 300 ZX Twin turbo!
Volgens mij staat daar het bouwjaar EN de motoromschrijving.
Als ik me niet vergis is er toch slechts één motor geleverd in dit model. Waarbij alleen gekozen kon worden tussen automaat OF handbak.
Soloman zei:Oei, lijkt rijp voor de sloop...