Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Diante zei:Heb tevens mijn profiel geupdate met alle auto's op eentje na, de GMC A-team bus kan ik niet invoeren.
the Fox zei:Diante zei:Heb tevens mijn profiel geupdate met alle auto's op eentje na, de GMC A-team bus kan ik niet invoeren.
De Pontiac Firebird is al 115 jaar oud. Ik denk dat de eerste nul een 8 moet zijn.

Diante zei:Op de Pontiac (KITT) zit even geen voorbumper, krijg een kopie van de echte originele uit de US vanuit David Hasselhoff's privé verzameling.

Diante zei:Alvast een klein voorproefje! (betere foto's komen nog)
Was nogal wat werk om de auto's te verhuizen van Elspeet naar Bant, 3 auto's per dag, per auto drie uur werk.
Sketcher zei:Hoe ga je die Xedos in Ierland halen trouwens? Trailer of rij je hem terug?
Sketcher zei:Is er telkens iemand achter je aan gereden met wie je terug kon rijden of had je de auto's op een autoambulance staan?
philosopher Clarksonius zei:Stel je gebruikt een flinke SUV die 3500kg mag trekken en die SUV weegt (ledig) 2200kg, dan mag je met rijbewijs B maximaal 2200kg trekken (aanhangwagen+Mazda).
Rob0032 zei:philosopher Clarksonius zei:Stel je gebruikt een flinke SUV die 3500kg mag trekken en die SUV weegt (ledig) 2200kg, dan mag je met rijbewijs B maximaal 2200kg trekken (aanhangwagen+Mazda).
Dat is dus onzin. Je combinatie mag niet meer dan 3.500 kg wegen. Wie is de aap nu?![]()
Rob0032 zei:philosopher Clarksonius zei:Stel je gebruikt een flinke SUV die 3500kg mag trekken en die SUV weegt (ledig) 2200kg, dan mag je met rijbewijs B maximaal 2200kg trekken (aanhangwagen+Mazda).
Dat is dus onzin. Je combinatie mag niet meer dan 3.500 kg wegen. Wie is de aap nu?
En waarom zou een 19-jarige of 34-jarige die nog nooit met zo'n combinatie heeft gereden veiliger zijn? Net zo weinig ervaring... Bovendien heeft die 17-jarige verplicht iemand naast zich en is het project een experiment. Maar jij zult ongetwijfeld al verhalen hebben over doden in het verkeer hierdoor?
Het ontgaat me een beetje waarom Diante een bezwaarschrift wil indienen trouwens. Het gaat niet om het daadwerkelijke gewicht, maar om het gewicht plus laadvermogen. Dan kan ik me voorstellen dat je het toegestane trekgewicht van 1.460 kg hebt overschreden.
Dat men jou niets heeft verteld is natuurlijk de grootste drogredenering die je kunt bedenken. Als bezitter van een rijbewijs hoor je op de hoogte te zijn van alle regels.
JW01 (vanaf een Appel) zei:Rob0032 zei:philosopher Clarksonius zei:Stel je gebruikt een flinke SUV die 3500kg mag trekken en die SUV weegt (ledig) 2200kg, dan mag je met rijbewijs B maximaal 2200kg trekken (aanhangwagen+Mazda).
Dat is dus onzin. Je combinatie mag niet meer dan 3.500 kg wegen. Wie is de aap nu?![]()
Dat staat mij ook bij voor B+E.
Is de aanhanger of oplegger zwaarder dan 750 kilo? Dan is rijbewijs B toegestaan, als de toegestane maximummassa van de auto en aanhanger samen niet meer bedraagt dan 3.500 kilo.
Roeldebruyn zei:Het is voor je plezier. Maar moet toch ook je ego strelen, lekker toch
Dit model wagen is relatief goedkoop un aanschaf tegenwoordig, voor je het weet staat je loods vollijkt mij een machtig mooi gevoel
Bedoel overigens niets verkeerd met goedkoop. Bedoel ermee te zeggen dat je heel veel wagen krijgt voor je geld
Overigens kan ik jou pb nergens vinden. Kan iemand mij uitleggen waar ik persoonlijke berichten kan vinden in mijn persoonlijk account?
Sinds de update van het forum mis ik het een en ander volgens mij.
D-C zei:Ik ben vooral benieuwd wat er van die Nissan 300ZX gemaakt wordt, nu lijkt het op zijn zachtst gezegd nog een vermoeid exemplaar.