Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

upload image
Dat klinkt als een wel bekend probleem, dat mijn Mazda ook heeft gehad.Hij start, loopt en op een gegeven moment slaat hij af.
Dan moet je even wachten en dan start hij weer.
Dit topic is alles behalve saai.![]()
Nou ja, er is al een tijdje geen aanwinst bijgekomen. Dat valt wel een beetje tegen. Een potentiële gratis Xedos 6 doet daar niets aan af.
Zou ik ook zeggen.Dat zal @SVF zijn in dit topic: https://www.autoweek.nl/forum/threa...icra-mk1-2-drs-sedan-en-3-drs-wagon.71/page-5 .
Ga je de zaag in je Xedos zetten?Wie was het ook alweer die deze photoshops heeft gemaakt?
Die krijg je in Nederland nooit goedgekeurd, geen idee of dat in Portugal makkelijk gaat.Is wel het plan op een dag ja.
Ik ben er gek genoeg voor in ieder geval. LOL!!
Maar daar wil ik Xedossen voor kopen die niet iets speciaals hebben, geen bijzondere optie's of kleur.
Standaard Xedos en die gaan ombouwen, dan heb je echt iets heel unieks.
Maar voordat ik op dit punt kom om te realiseren wil ik eerst de garage hebben staan die ik wil, zodat ik ook de ruimte ervoor heb. (brug, gereedschap, etc.)
Vind vooral de coupé heel mooi, wellicht wordt dat de eerste.
Geldt dat altijd of zou je bv. per kalenderjaar één auto kunnen invoeren tegen normale kosten?Bedankt voor de info!
Hoe de regels in Portugal zijn heb ik ook geen idee van, enigste wat ik weet is dat ik één auto mag invoeren, dan betaal je voornamelijk alleen het papierwerk, etc.
Wil ik een tweede doen, dan ben je aan de beurt en rekenen ze belachelijke en torenhoge invoerkosten wat zo kan oplopen tot 18.000,- euro..afhankelijk van de auto.
Nice! Staat niet zo diep in Duitsland dus? Rijdt die xedos9 alweer, van die man?
Wat gaaf! Mooi verhaal en zo te zien en nette Xedos.

Ik weet niet precies wat het is, maar volledig terecht.Heb een "Can't get enough of your stuff" badge ontvangen, wat ontzettend leuk en bedankt voor alle aan wie ik dit te danken heb.![]()
Ze roesten van binnenuit, als je aan de buitenkant een minuscuul plekje vindt, dan zit er al aardig wat roest.Twee piepkleine deukjes en een klein roestbobbeltje op het spatbord rechts achter, maar dat had de eigenaar al aangegeven.
Ze roesten van binnenuit, als je aan de buitenkant een minuscuul plekje vindt, dan zit er al aardig wat roest.
Voel maar eens in de wielkasten aan de rand, waar de metaaldelen van het spatbord tegen elkaar aan gedrukt zitten. Iedere verdikking is roest. Klop ook eens tegen de dorpels, je kunt het aan het geluid horen of er roest zit. Ook de bovenkant van de veertorens zijn berucht, dat zie je pas, als je de schokdemper verwijderd.

Scheelt een hele hoop. Is er lastig uit te krijgen.Al met al een hele mooie nette Xedos waar niet in gerookt is, daar ben ik ook blij mee...een fris ruikende Xedos.![]()
Mooi Exemplaar!Ik maak bijna geen gebruik van de Jaguar, het rare is ook dat als ik 80 rij, dan loopt hij perfect, zonder trillen of onenigheid.
Het is voornamelijk als je veel gas geeft (wat ik toch niet doe) en bij lage snelheid.
Ben overigens ook bezig op dit moment met het regelen van transport voor de Oostenrijkse Xedos 6 naar Nederland.
Dus dit gaat waarschijnlijk spoedig gebeuren.
![]()
Alle groene mosaanslag onderaan de zijramen
Degene die die er in gezet heeft moet gedacht hebben "beter lelijke tweeters dan geen tweeters"aan de kleine ronde boxjes die erop geprutst zijn.
Mooi Exemplaar!
Ik ben sinds kort ook eigenaar van een Mazda Xedos 6 2.0 V6 1998 geworden. En wat een auto!! Altijd al Mazda liefhebber geweest maar Xedos was een Mazda die ik nauwelijks kende. Heb de auto nu 2 maanden en m'n doel is om de auto weer in nieuwstaat te brengen en meer te richen op performance zonder de klasse en luxe uitstraling te verliezen.
Op dit moment heb ik: De complete audio installatie vervangen voor hoge kwaliteits audio ook heb ik er Apple carplay systeem ingezet. De ruitenwissers opnieuw geschuurd en gespoten en zo staan er nog heel wat wensen op de lijst. Ik zal binnenkort wat foto's sturen van mijn Xedos om zo de vooruitgang te delen. Leuk om te zien dat er nog een community is van liefhebbers voor deze specifieke Mazda.
Vriendelijke groeten,
Puk
Ziet er weer uit als (bijna) nieuw. Knap hoor.
Hoe haal je dat het beste weg?
Degene die die er in gezet heeft moet gedacht hebben "beter lelijke tweeters dan geen tweeters"

Mooi model en zeer goed bezig! Wordt steeds mooier zo.