Jazeker, degene waar ik de dealer platen van heb gekocht heeft een bedrijf die borden maakt.
(
https://www.signbarn.eu/ )
Hij kan de borden namaken, dus dat ga ik zeker een keer doen, zodat ik straks alle Xedossen met zo'n mooie plaat kan voorzien.
Inmiddels foto's ontvangen van de onderdelen uit Duitsland...
Een heel mooi leren interieur, hetzelfde wat ik in mijn witte Xedos had, met stoelverwarming en de bestuurdersstoel is electrisch... (het witte wat erop ligt is sneeuw)
Bijbehorende deurpanelen...
Nog een handrem voor reserve... (toekomstige Xedos)
Plastic kapje aan de zijkant van de stoel... (bij de grijze Xedos is hij kapot waar hij vastgeschroeft zit)
Zwarte plastic deel van van het dashboard... (die er nu in de Xedos zit, zitten schroefgaten in)
Nog wat "houtdelen"...
En verder nog een plastic kap voor de onderkant van het dashboard (bijrijderskant), deze keer wel een originele antenne, opbergvakje onder de radio, wat rubbertjes en motorclipjes voor de bougiekabels.
Als het goed is komt er nog een krik bij met draaihendel en ik zag nog een originele vloermat op een foto, dus daar heb ik ook nog naar gevraagd nu.
Staat al bijna klaar voor verzending...
Het leren interieur wil ik gebruiken om de witte Xedos weer identiek na te maken zoals ik hem had, die mis ik toch wel het meest.