Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Veel te warm voor ookdus wordt vandaag niet poetsen in ieder geval waar ik op gehoopt had.
Veel te warm voor ook
Prachtige aanvulling
Voor het wassen zelf bedoelde ik, nu droogt alles op voordat je een doek kan pakken, allemaal watervlekken. Kleien en polijsten is al helemaal geen goed idee met zo'n felle zon.Niet voor een Portugees, begint nu pas lekker te worden.
Toch grappig: elke keer als ik op je topic klik, heb ik toch wel bepaalde verwachtingen. Net zo vaak komen die verwachtingen helemaal niet uit, nu heb je opeens een Jaaaaaag gekocht?![]()
![]()

Blijft een prachtige auto, wat een mooie gestrekte lijn.
Dat mooie blauw past voor mij er NOG beter bij dan het klassieke Racing Green.
Tof zeg, mooie aanwinst!

Leuk, hij is binnen!! Hij ligt wel laag op de voorwielen, zeg! Achter is het beter.
Is zo’n onderdeel niet zelf te (laten) maken of te printen van betere kwaliteit?

Dat is geen vrees maar een gegeven.De vrees voor garagerekeningen van + 2.000 euro houden me tegen
Daar knapt ie meteen heel erg van op!
Dat is geen vrees maar een gegeven.![]()
Ben al langs een autorestauratiebedrijf geweest in verband met de roest maar die deed eigenlijk alleen auto's die volledig gerestaureerd worden, zoals ik met mijn Mustang gedaan had.
Dus ik moet nog even langs enkele andere bedrijven gaan voor een offerte.
De bovenste veerrubbers :
![]()
Upper Spring Mounting Plates - MJA2170BD* Upgraded Urethane Replacement Part - Jaguar XK8 and XKR Parts and Accessories
Is your car suffering from a low ride height or is there a knocking sound coming from the top of the front suspension unit assembly ? The original Jaguar upper spring mounting plate part is notorious for wear in the bush cushioning material. In some cases this wears down to cause metal to metal...www.xk8-parts.com

Ik verwachtte eigenlijk een nieuwe aanwinst bij het openen van dit topic. Valt toch een beetje tegen.![]()