Gaaf zeg. Je pakt het dus echt goed aan. Was namelijk een beetje bang voor halfslachtig werk vanwege je auto's in Portugal

Dit topic zal alleen maar leuker worden met de Avanti erbij.
Als iets echt goed moet gebeuren dan moet dat gewoon, ongeacht wat de kosten zijn, dan duurt het maar wat langer voordat iets af komt, het gaat uiteindelijk om een perfect eindresultaat.
De Mustang moest weer origineel en in concoursstaat worden.
Ik weet wel wat ik koop, de meeste auto´s hebben opknapwerk of zoals mijn A-team bus volledige restauratie nodig.
Weet ook dat als ik iets koop, dat de ene auto een tig jaren project gaat worden, anderen waarschijnlijk blijven zoals ze zijn met alleen wat cosmetische dingen vervangen.
De meeste auto´s zijn meer voor de heb, gewoon omdat ik het leuk vind auto´s te sparen en ze op een rijtje te hebben staan, daar kan ik enorm van genieten.
Beetje poetsen, mooie foto´s maken, etc.
De Avanti heeft een speciaal plekje in mijn hart, vind het zo´n aparte auto om te zien, het heeft zijn eigen identiteit en lijkt op geen enkele andere auto.
Nu eerst de batmobiel, ook al kom ik straks even stil te staan vanwege moeten wachten op het nieuwe body.
Maar zodra ik het heb, dan kan ik weer al mijn tijd en energie erin steken om hem af te bouwen.
Hierna staat eigenlijk de Xedos 9 Miller versie die ik had op mijn lijst om terug te kopen, de eigenaar had mij er al naar gevraagd of ik zover was.
Daarna even kijken wat ik ga doen, mis mijn Jeep Wrangler ook wel die ik wou ombouwen naar een Jurassic Park Jeep, heb daar wel spijt van dat ik hem verkocht heb.
Als ik straks de Avanti heb haal ik alle onderdelen eruit en bewaar ik thuis, de Avanti gaat naar de stalling.
Dan kan ik af en toe alvast wat onderdelen laten stralen en poeder coaten, de achterbumper waar twee gaten in zitten laten repareren en opnieuw verchromen en ik wil de ontbrekende onderdelen aanschaffen, zodat ik de auto weer compleet heb.
Als het moment komt dat ik hem volledig body off ga restaureren, dan heb ik al veel klaar liggen.