Marc 827 3500
Kilometervreter
Erg indrukwekkend inderdaad die grote garage zeg. Knap gedaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De garages zijn eigenlijk een grote loods geworden. Heb je hulp bij het opbouwen? Ivm die grote panelen?
Knap werk hoor, respect!

Lijkt mij sterk dat er een stel criminele portugezen zitten mee te lezen.Goed bezig! En toch, is dit niet iets teveel info voor op een openbaar forum, of ben ik nu te achterdochtig?
Even heel eerlijk… wie heeft er nou wat aan een Xedos? Het heeft waarde voor een bepaald soort liefhebber, maar meer is het ook niet, lijkt me. En die GMC bus krijg je daar niet zomaar weg.Goed bezig! En toch, is dit niet iets teveel info voor op een openbaar forum, of ben ik nu te achterdochtig?

Als je van de verkoop maar geen spijt krijgt! Wat een apparaat…![]()

Dan word ik altijd gelijk nieuwsgierig welke dan de juiste zijn,Alles wat open geslepen moest worden in het body is gedaan op de openingen voor beide tankdoppen na, deze moet ik nog zoeken een aanschaffen.
Worden waarschijnlijk AC Cobra tankdoppen.
(de originele waren van een Londense bus, deze probeer ik later te vinden voor mijn tweede, persoonlijke replica)

Diante verkoopt de hele Praxis en de Gamma uit. Een hele prestatieKon helaas niet verder want de slijpschijfjes voor mijn dremel zijn op, zowel bij de Praxis als bij de Gamma, dus moet ze spoedig ergens anders vandaan halen, want wil niet stil komen te staan.
Online bij de groothandel een ehhh.... grootverbruikersvoorraad halen?Kon helaas niet verder want de slijpschijfjes voor mijn dremel zijn op, zowel bij de Praxis als bij de Gamma, dus moet ze spoedig ergens anders vandaan halen, want wil niet stil komen te staan.
Diante verkoopt de hele Praxis en de Gamma uit. Een hele prestatie![]()

Hoewel ik je werk aan de Batmobile bewonder vind ik de Xedos veel leuker!![]()
Ik ben benieuwd, de route via Engeland lijkt me door de Brexit ook niet makkelijker geworden? Wel heel gaaf als dit gewoon de weg op mag.Dit is ook een mooie gelegenheid om te kijken of ik hem legaal krijg, lukt het niet, dan moet ik mijn tweede batmobiel bouwen op een donorauto, Chevrolet Caprice, uit Engeland.
Die moet ik dan daar laten keuren, dan in Nederland ombouwen en dan weer opnieuw laten keuren in Engeland om hem op kenteken te krijgen. (er rijden daar al twee legaal rond)
Daarna kan ik de auto gewoon invoeren en heb ik alleen een uitgebreidde APK keuring, net zoals ik met de Nissan 300ZX cabrio heb gehad.

Hopelijk krijg je meteen nieuwe slijpschijfjes.Deze gaat retour en verwacht een vervangende te krijgen.

Hopelijk krijg je meteen nieuwe slijpschijfjes.
Via Google Translate kun je ook websites laten vertalen. Weet niet of je vaak op Marktplaats kijkt maar daar staan ook weer een aantal 6-en.Ik krijg het niet voor elkaar om te registreren op de pagina, zonder registratie kan je de verkoper niet benaderen.![]()