Corsa 20SEH
Kilometervreter
2011.....
Dat is lang geleden
Maargoed, in sommige zaken veel veranderd, in andere weinig..
Kitcar Super 7.. is er nog steeds, weinig tijd voor, staat nog stil.. En ik doe er alleen wat aan als ik er zin in en tijd voor heb. Ik ben vader geworden van een prachtige ondeugende dochter alweer 1.5 jaar geleden, dus daar ligt de hoofdoorzaak van geen tijd..
We hebben een 116i uit 2006 in de kleur havana bruin gekocht met 18 inch styling 217 OEM velgen. Een heerlijke auto tot nu toe
We hebben er een aantal bekeken/bezocht voordat we bij deze uitkwamen die alles had wat wij graag wilden incl. de juiste kleur exterieur en interieur.
Ik heb zelfs al wat foto's gemaakt, ene paar mods staan op het lijstje..
interieurlijsten wrappen
andere antenne/vin
leren pook
ramen tinten... wel/niet..
De kleur komt niet echt mooi uit, oogt een beetje flets, maar irl.. echt havana bruin

En verder, ja... We hopen dat we met deze auto's weer een tijdje vooruit kunnen
De Aygo wordt eigenlijk alleen voor "erbij" gebruikt, als het regent en om de kleine weg te brengen naar het kinderdagveblijf. en de e87 zal de hoofdauto worden ipv.
Dat is lang geleden
Kitcar Super 7.. is er nog steeds, weinig tijd voor, staat nog stil.. En ik doe er alleen wat aan als ik er zin in en tijd voor heb. Ik ben vader geworden van een prachtige ondeugende dochter alweer 1.5 jaar geleden, dus daar ligt de hoofdoorzaak van geen tijd..
We hebben een 116i uit 2006 in de kleur havana bruin gekocht met 18 inch styling 217 OEM velgen. Een heerlijke auto tot nu toe
Ik heb zelfs al wat foto's gemaakt, ene paar mods staan op het lijstje..
interieurlijsten wrappen
andere antenne/vin
leren pook
ramen tinten... wel/niet..
De kleur komt niet echt mooi uit, oogt een beetje flets, maar irl.. echt havana bruin

En verder, ja... We hopen dat we met deze auto's weer een tijdje vooruit kunnen
Laatst bewerkt: