Inmiddels wat veranderingen op Astra GSi gebied.. en wat dingetjes die eraan zitten te komen.
- Mijn lederen voorstoelen hebben er inmiddels al ingezeten, maar ik heb ze weer omgewisseld omdat ik vond dat ze te hoog stonden, dus nu een stukje van de frames afslijpen, en ze kunnen weer gemonteerd worden. Dit zal binnen deze maand nog gebeuren. (Als alles meezit)
- Ben erachter gekomen dat ik een gaatje in mijn uitlaat heb, bij mijn kat.. Dus die gaat eronder uit waarschijnlijk en er komt een buis tussen.. Als het goed is woensdag.
- Heb hem even een klein beurtje gegeven, nieuwe bougies, olie, oliefilter en benzinefilter.

Hij vond het heerlijk.!
- Ben nu op zoek naar een setje originele achterlichten, deze ga ik een paar tinten donkerder spuiten en dan gaan ze erin. (bij deze lichten is er een hoekje afgebroken)
- Heb mijn muziek erin gebouwd voordat ik op vakantie ging, klinkt goed, moet alleen de kist "vastmaken" want af en toe schuift ie een beetje.
Verder heb ik een setje onbeschadige GSi waaier velgen, met z.g.a.n. banden op de kop getikt, deze komen er in de winter onder.
dit gaat er nog gebeuren komende paar maanden:
- leer afmaken.
- ander stuur.
- donkere koplampen/knippers.
- veerpootbrug.
- parafaan, handgrepen en daklijsten in kleur spuiten.
- goed censerveren voor de aankomende winter
verder heb ik de GSi nu +/- 2 maanden, en hij bevalt me echt goed, hij rijdt soepel, trekt goed op, de ruimte is toch wel fijn.. zeker na mijn Tigra... en de velgen staan er nog steeds super onder.