Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

Dat is uiteindelijk wel de bedoeling ja.

Als mijn brommer klaar is, dan komt ie alleen nog in het weekend de garage uit.

Corradoling!

P4220003.jpg

:):):):):)

1-1 Jimmy.. :)

nette gsi man, ze zijn een zeldzaamheid in die staat

wees er maar zuinig op!!!

:cool:

Vind de kleur stoelen niet erg modern, meer ouderwets.

maarja dat is mijn smaak.:D

Tuurlijk leef ik nog, mij moeten ze omdouwen!

Maareh.. kun je met pet en al bij zo'n clubske hier, allemaal petjes en Anabolenopeltjes

Het is geen anabolen opel hoor :D

@ 2Slow, neej zijn geesport stoelen, zijn comfort stoelen, maar ik rijdt toch altijd op mijn gemakske dus comfort gaat voor sportief in mijn zit. :)

Toch vind ik het bruine leer niet misstaan trouwens. Mare Corsa 20 seh. Kuipje zitten wel lekkerder!:D

Op de foto's vind ik het leer niet zo geweldig overkomen. Hopen dat het in het echt veel beter eruit ziet;)

Is het leer nie glad? Idd. kan ik de kleur ook nog nie echt mooi vinden. Misschien kun je dat wel mooi oppoetsen met een een of ander goedje.

Leer bij Opel glimt een beetje! Een maat van mij heeft beige leer in zn Calibra. (wat eruuuug mooi is trouwens) Maar dat glimt ook een beetje. Volgens mij is dat bij het zwarte leer net zo.

Nope, met de gladheid valt het allemaal wel mee. :) De eerste week was het glad, toen heb ik het leer meerdere malen ingewreven met zo een goedje voor de soeplheid..

de kleur... ja, tis weer eens wat anders, en de kleur komt overeen met de bekledings motief kleur in de deurpanelen... en bovenal.. Ik ben de 1e in Nederland en Duitsland, die een Senator B interieur in zijn Astra F GSi heeft.. :D :D

Weer even een update van mijn kant.. :)

Heb hoofdsteunen op de kop getikt voor de achterbank.. :) Die komen er binnenkort in..

Heb de bij het vervangen van de thermostaat, het huis gesloopt.. dus die heb ik een nieuwe besteld.. had alle antivries eruit gehaald en helemaal doorgespoeld met de tuinslang dus die is weer mooi schoon.

Ziet er erg mooi uit! En origineler dan het Kadett GSI interieur wat ik tevaak ik een Astra GSI zie :)

Je huis gesloopt en doorgespoeld met de tuinslang. Rare jongens, die Roosendalers!:T

D@vid schreef:

Je huis gesloopt en doorgespoeld met de tuinslang. Rare jongens, die Roosendalers!

:) Was niet de bedoeling uiteraard om hem te slopen, maarja. so it be. Het is vrijdag pas binnen want moest vanuit Duitsland komen. Dus ik hoop dat ik hem van het weekend weer kan maken :D

Weer even een update.. :)

Ik merkte met rijden dat rechtvoor niet lekker liep, dus de velgen alvast gewisseld voor de velgjes voor de winter. Het zin wel geen winterbanden, maar die toyo's hebben weinig grip in de regen.!

Dus nu met originele 16v velgjes :)

voor 16v 15 inch...achter 17 inch chroom
Foto=WQSI7IAP

nu dus met de 16vs rondom met Continentals
Foto=6CLBWPHN

Gelijk van het weekend de achterbumper even los gehad om te kijken of er roest achter zat... Nee dus :)
Foto=GHH6OB68

Er zit dus alleen beetje roest op het rechter achterscherm, dit wordt binnenkort goed aangepakt. :)

ziet er leuk uit Jim! Beter dan dat blingbling spul.

Vind de auto wel een beetje een 'saaie' uitstraling hebben.. Velgen zijn mooi en groot, maar verder doet het me eigenlijk niets.. :(

Zal ik hem in regenboog kleurtjes spuiten Jasper... :D

Ojaaa.. de chromen 17 inchers zulleb hoogstwaarschijnlijk niet meer choom zijn volgend jaar....

nu slapen, morgen weer werken he :(

Mijn banden hebben ook heel weinig grip in de regen, komen binnenkort winterbanden (met doppen :cry:) onder. Zo te zien woon je nog steeds in die straat, he Jimmy? Zal nog wel ff duren voordat ik er weer kom, maar zal dan wel opletten op een roestende Kadett Opel Astra GSi met waaier velgen :)

Hm, nu hij zo standaard is, is ie naar mijn mening ook meteen een stuk saaier.. Maar ach, het is maar voor de winter he. Wat gaat er dan met de chromen velgen gebeuren?

D@vid schreef:

Mijn banden hebben ook heel weinig grip in de regen, komen binnenkort winterbanden (met doppen ) onder. Zo te zien woon je nog steeds in die straat, he Jimmy? Zal nog wel ff duren voordat ik er weer kom, maar zal dan wel opletten op een nette Astra GSi met waaier velgen

Ik heb voor 125,- een setje onbeschadigde waaier velgen gekocht met nieuwe Continental all season banden deronder. Rijd een heel stuk beter.!! en minder rol geluid en comfortabeler.

Ik woon daar nog steeds ja, in het ouderlijk nest he, maar mijn auto komt alleen in het weekend uit de garage hoor, dus je zult hem zelden op straat zien staan :)

09-10-06 08:00Door 22B (IP bekend)

Hm, nu hij zo standaard is, is ie naar mijn mening ook meteen een stuk saaier.. Maar ach, het is maar voor de winter he. Wat gaat er dan met de chromen velgen gebeuren?

Ja de foto's zijn ook zaterdagmiddag zonder zon gemaakt, dat is ook al droeviger natuurlijk, en de auto is niet gewassen daar, dat heb ik zondag pas gedaan.

De chrome rims worden in de winter onder handen genomen. :) dat zien jullie in maart wel wat er mee passiert is. :D

Niks mis met de 16V velgen, doet me denken aan m'n eigen astra ;)

heb niet alles doorgelezen hoor, maar zijn die zwarte achterlichten orginele irmscher? (die overigens zéér zeldzaam zijn) Of zelf gespoten

AsconaGT schreef:

Niks mis met de 16V velgen, doet me denken aan m'n eigen astra

heb niet alles doorgelezen hoor, maar zijn die zwarte achterlichten orginele irmscher? (die overigens zéér zeldzaam zijn) Of zelf gespoten

Ze zijn origineel zelf gespoten.. :D

Ik ga in Essen misschien zwarte kristal achterlichten kopen, als ik ze mooi vind :)

Corsa-20SEH schreef:

Wacht maar tot je mijn 17 inchers straks weer ziet...

o_O Oooh nee......

Ok die 17'' zijn wel erg appart (en niet eens lelijk)

Mare die orginele zijn toch echt mooier!;)

Terug
Bovenaan