Guest
mooie auto Corsa-20SEH, die velgen moeten er onder blijven. geeft de auto toch aparte uitstraling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dinky_Toy schreef:
QuoteWat is er eigenlijk met je Corsa B gebeurd?
Heeft hij nooit gehad!
Wel een Crossa-A!
GSI hoeft niet sjonnie en fout te zijn, dat maken de foute sjonnies er zelf van..
Door Graveyard (IP bekend)
Hé jimmy toch een vraagje, wanneer is die GSI van jou op kenteken gezet, want ik ben echt aan het twijfelen geslagen, de kans is natuurlijk heel klein, maar het zou zo maar de GSI kunnen zijn die ooit eens van mij is geweest. Deze was 31 januari 1992 op kenteken gezet. Ben benieuwd !!
Door Kristian (IP bekend)
Strakke bak... Heeft deze een goede tectylbeurt gehad? Roestvrij en uit 1992 is een unicum dus vast goed geconserveerd.
Wel de moeite waard om hem zo mooi te houden!
Door 2slow (IP bekend)
Wou je geen orginele waaier velgen hebben eigenlijk? Misschien niet de mooiste velgen maar maken een echte GSI wel af
08-06-06 19:27Door 22B (IP bekend)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Ziet er mooi uit! Velgen moet je van houden, en als jij zegt dat ze er in t echt heel dik uitzien, dan moeten we het daar maar mee doen he
Zelf zou ik deze verkopen, originele velgen erop, en kijken voor nette 17" velgen met donkere spaken en een lichte velgrand..
Veel plezier in ieder geval hiermee! De motoren zijn zeker lekker! Als het goed is rijd volgende week de Corsa A TR 2.0 16V eindelijk legaal op de weg
Door Rob GT (IP bekend)
Leuke auto, goede kleur!! Maar zie ik naast chromen velgen ook chromen kentekenhouders? Of zie ik dat verkeerd... En misschien kun je die velgen nog black-chrome spuiten??
Hou je deze verder origineel? Zou wel leuk zijn voor het nageslacht
Door Elco (I-Racer) (IP bekend)
Whauw, die ziet er echt nog super uit! Fraaie bak gekocht. GSI hoeft niet sjonnie en fout te zijn, dat maken de foute sjonnies er zelf van..
Alleen die Escalade-velgen.. wég ermee
08-06-06 22:20Door rjthefrisian (IP bekend)
Ik vind het nog steeds een prachtige auto, jimsel. Heb je binnenkort ook wat interieurfoto's
British Racing Green schreef:
Normaal gewoon even trekken, en de bank komt er met een doorgeroest stuk van de koets gewsoon uit ...
Maar of dat bij jou super geconserveerd "blik" ook zal lukken ...
Het is echt een goed bewaarde GSI , zo zie je er niet veel
maar de 3 reacties die je daaropvolgend hebt gestuurd
Alleen die luchthappertjes op de motorkap zou ik weghalen..
Humor...Je weet trouwens wel altijd wat te vinden om op te zeiken hè
Nou ik zie het toch direct op de foto..Dat gaas schijnt amper op te valle
cupradriver schreef:
Je zegt dat de auto altijd in handen is geweest van 'oudere' eigenaren. De combinatie van dat feit in combinatie met deze wel heel opvallende bling-bling velgen zouden bij mij alleen maar wantrouwen oproepen...
Maargoed veel plezier met de auto en veel veilige kilometers, alleen die velgen
Corsa-20SEH schreef:
Achterbank is eruit.. Nu het leer zaterdag nog ophalen en op maat maken