Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

mooie auto Corsa-20SEH, die velgen moeten er onder blijven. geeft de auto toch aparte uitstraling.

Dinky_Toy schreef:
QuoteWat is er eigenlijk met je Corsa B gebeurd?

Heeft hij nooit gehad!

Wel een Crossa-A!

Dom dom dom, het was een Corsa A:rolleyes:

Waarom verkoop je je Corsa als het je grote liefde is?

jim.. als je die velgen ooit verkoopt... zet je ze dan op marktplaats onder velgen of onder scheerspiegels :cool:

O my god die velgen :(:cry:

Tja, ik ben geen fan van Opel net als Anton vind ik ze zwaar rijden. Net zoals de Corsa van mijn zus. Maar goed veel plezier ermee.

Leuke auto, goede kleur!! Maar zie ik naast chromen velgen ook chromen kentekenhouders? o_O Of zie ik dat verkeerd... En misschien kun je die velgen nog black-chrome spuiten??

Hou je deze verder origineel? Zou wel leuk zijn voor het nageslacht ;)

Rob

Whauw, die ziet er echt nog super uit! Fraaie bak gekocht. GSI hoeft niet sjonnie en fout te zijn, dat maken de foute sjonnies er zelf van..

Alleen die Escalade-velgen.. wég ermee (n)

Hele nette auto om te zien.
Maar ja die velgen hadden er bij mij nog geen dag opgezeten

Ehm ja.. Je weet mijn mening al he??

Dat had je verdomme veel eerder moeten kopen in plaats van die Tigra! :)
En je velgen zijn vet, ik hou wel van een beetje subtiel opvallen// :D

Door Graveyard (IP bekend)

Hé jimmy toch een vraagje, wanneer is die GSI van jou op kenteken gezet, want ik ben echt aan het twijfelen geslagen, de kans is natuurlijk heel klein, maar het zou zo maar de GSI kunnen zijn die ooit eens van mij is geweest. Deze was 31 januari 1992 op kenteken gezet. Ben benieuwd !!

Moet ik even nakijken Graveyard... Maar ik heb de naam en gegevens van de 1e eigenaar ook hoor, dus als jij dat bent heb je bij 117.000 de D-riem laten vervangen.

Door Kristian (IP bekend)

Strakke bak... Heeft deze een goede tectylbeurt gehad? Roestvrij en uit 1992 is een unicum dus vast goed geconserveerd.

Wel de moeite waard om hem zo mooi te houden!

Ja auto is echt goed onderhouden.!! En dat wil ik graag zo houden.!

Door 2slow (IP bekend)

Wou je geen orginele waaier velgen hebben eigenlijk? Misschien niet de mooiste velgen maar maken een echte GSI wel af

Ik heb der nog 6 thuis liggen.. :) Komen winterbanden op.

08-06-06 19:27Door 22B (IP bekend)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! Ziet er mooi uit! Velgen moet je van houden, en als jij zegt dat ze er in t echt heel dik uitzien, dan moeten we het daar maar mee doen he

Zelf zou ik deze verkopen, originele velgen erop, en kijken voor nette 17" velgen met donkere spaken en een lichte velgrand..

Veel plezier in ieder geval hiermee! De motoren zijn zeker lekker! Als het goed is rijd volgende week de Corsa A TR 2.0 16V eindelijk legaal op de weg

Staat echt dik.! En ik houdt van Dichte velgen.. (had zelfs de waaiervelgen onder mijn Corsa)[/b]

Door Rob GT (IP bekend)

Leuke auto, goede kleur!! Maar zie ik naast chromen velgen ook chromen kentekenhouders? Of zie ik dat verkeerd... En misschien kun je die velgen nog black-chrome spuiten??

Hou je deze verder origineel? Zou wel leuk zijn voor het nageslacht

Ja die kentekenplaat houders meot ik nog vervangen, maar ik heb ze op mijn werk alleen van Ford o_O en dat gaat me ook iets te ver... Verder blijft de auto origineel.!

Door Elco (I-Racer) (IP bekend)

Whauw, die ziet er echt nog super uit! Fraaie bak gekocht. GSI hoeft niet sjonnie en fout te zijn, dat maken de foute sjonnies er zelf van..

Alleen die Escalade-velgen.. wég ermee

Die velgen blijven lekker.. Uhmm jaa jaa jaa. :)

08-06-06 22:20Door rjthefrisian (IP bekend)

Ik vind het nog steeds een prachtige auto, jimsel. Heb je binnenkort ook wat interieurfoto's

Interieurfoto's komen we.. Ik ga volgende week een leder interieur ophalen, en pas maken... dus dan doe ik before and after foto's

@ Arneaux.. ene beetje fout, maar wel lekker :D

@ Platvoet... Ik kan helaas zelf niet lassen, en der zit teveel laswerk aan om het voor een schappelijke prijs te laten maken. Beste zou zijn om het blok en al op te gooien in een andere Corsa A Maarja, ruimte gebrek...

Jammer van je Corsa, ik herkende jouw Corsa makkelijk als ik em zag rijden:LOL:

Bij je Astra moet ik eerst naar de Velgen kijken, bij de Corsa zag je het al aan de lak;)

1e update is al aangekocht.. Een licht grijs lederen interieur (kleur komt terug in de deurpanelen). Ik ga het volgende week zaterdag ophalen in Antwerpen :)

Iemand ene idee hoe ik de rugleuning van mijn Astra los kan halen..? de zitting was er zo uit, maar die rugleuning krijg ik niet los..o_O

Uuuh weet het niet zeker maar...

Aan de zijkant van de stoelen zitten kunstofkapjes. Die kunnen er dacht ik af en dan zit er mende ik een bout achter. (heb een keer gezien bij een maat van mij die zn stoel een beetje los had)

In hoe verre je em dan los kan maken....weet ik niet.

Normaal gewoon even trekken, en de bank komt er met een doorgeroest stuk van de koets gewsoon uit ...
Maar of dat bij jou super geconserveerd "blik" ook zal lukken ... :p

British Racing Green schreef:

Normaal gewoon even trekken, en de bank komt er met een doorgeroest stuk van de koets gewsoon uit ...
Maar of dat bij jou super geconserveerd "blik" ook zal lukken ...

Ohhh das flauw, heb die jongen en mooie GSI gekocht kom je met zo'n opmerking!;):)

Het is echt een goed bewaarde GSI , zo zie je er niet veel , of ze zijn overtuned , of wrakken .
Ik heb het niet voor opel , al lang niet meer . Maar die wagen is een geslaagde wagen niet te overdreven wat je soms ( lees meestal) ziet bij GSI/GTI wagens .
Die velgen zijn inderdaad appart , maar ik hou van velgen en vind deze super staan onder je Astra.
Verder is hij nog helemaal origineel , zo houden zou ik zo zeggen .

Heej bedankt voor de comments.! Hij blijft ook lekker standaard hoor, komt alleen nog een lederen inteireur in, Dat ga ik zaterdag ophalen.!

In het echt staan de velgen helemaal super onder de auto, en ik houd wel van apart :D

Jullie aan de foto's misschien niet, maar ik in mijn garage wel :)

ps. Ook erg knap van jou dat je altijd alleen maar zielige reacties kan geven :D, zal het onthouden :D

Zielig? Heb toch gezegd dat ik een Astra GSI altijd een mooie auto heb gevonden :cool:

Klopt.. :D maar de 3 reacties die je daaropvolgend hebt gestuurd, maar heb geen zin ergens op in te gaan.! Komt goed (y)

Je zegt dat de auto altijd in handen is geweest van 'oudere' eigenaren. De combinatie van dat feit in combinatie met deze wel heel opvallende bling-bling velgen zouden bij mij alleen maar wantrouwen oproepen...

Maargoed veel plezier met de auto en veel veilige kilometers, alleen die velgen:p

Wat een walgelijke velgen :cry: Verder wel een strakke bak zo'n Astra GSI. Alleen die luchthappertjes op de motorkap zou ik weghalen..

Oh ik dacht dat het aftermarket was... herstel; ik zou dat lelijke gaas weghalen uit de luchthappers :cool:

Dat gaas schijnt amper op te vallen en ik denk dat het mooier is als er gaas voor zit dan wanneer het gewoon een open gat is.

Je weet trouwens wel altijd wat te vinden om op te zeiken hè :D

Die happertjes zijn juist het mooiste aan zo'n auto. Zijn de subtiele details die het doen. :D

@Corsa-20SEH

Jimmy, veel succes met je 'nieuwe' bolide. Zijn de achterspatborden bij de wielen écht keihard?
Te mooi om waar te zijn, ik heb ze anders gezien! Toch eens richting Bredaseweg fietsen
om jouw nieuwe vervoermiddel te bewonderen. gr Boy(y)

cupradriver schreef:

Je zegt dat de auto altijd in handen is geweest van 'oudere' eigenaren. De combinatie van dat feit in combinatie met deze wel heel opvallende bling-bling velgen zouden bij mij alleen maar wantrouwen oproepen...

Maargoed veel plezier met de auto en veel veilige kilometers, alleen die velgen

De vorige eigenaar heeft de velgen 7 maanden geleden gekocht. Heb de bon erbij :)

@ MCW, ik heb toevallig vanavond het gaas verwijderd. Was me er toch aan, aan het irriteren. :D

Achterbank is eruit.. Nu het leer zaterdag nog ophalen en op maat maken :D

nogmaals.. enigste aftermarket zijn de velgen :)

Corsa-20SEH schreef:
Achterbank is eruit.. Nu het leer zaterdag nog ophalen en op maat maken

Ben nu pas online. Laat me raden: bekleding een beetje aan de kant drukken en dan de bout losdraaien die vast in de koets zit. ;)

Das stimmt :D

Vandaag op mijn werk alvast even een setje nieuwe achterschijven gekocht :) Nu had ik er nog een paar op voorraad, dus maar uit voorzorg vast gekocht :) Scheelt me de helft.!

(y)(y)(y)Strakke bak hoor.
Normaal is zo'n Astra niet om aan te zien maar in GSI uitvoering(y)
En ook nog een 16klepper, heerlijke motor is dat. Ook een goed in tegenstelling tot wat de meeste mensen beweren, mits goed behandeld natuurlijk maar voor welke motorblok geld dat niet.
Ik vindt dit blok in de GSI horen de 8klepper is ook leuk maar deze hoort er gewoon in. :)

Ik had zo een 8v in mijn Corsa A.. was wel de 130 pk versie zonder kat, maar dat trok helemaal als een gek :D maar die staat in onderdelen te koop.

een standaar dis gene porum inderdaad, maar in GSi zeer netjes, en morgen mijn leer ophalen :D.. Heb der zin an :D

Tja een 8v in een corsa is een ander verhaal natuurlijk.:) Dat wil zeker wel.

Vraagje in een Astra gsi is leer nooit geleverd he? Uberhaupt niet in een Astra? Of heb ik het mis?
Ik weet wel dat in de Kadett GSI leer wel mogelijk was. De Kadett GSI Champion ofzo?

Terug
Bovenaan