Mini Clubman, Renault Scenic EV, VW Kever '64

Die andere velgen maken 'm dikker, maar het idee al dat 'ie nu bijna helemaal origineel is weegt daar wel even tegenop (y):cool:

Astraling.. :D

Zomer.........
Foto=MZF7E6BK

Winter........
Foto=6CLBWPHN

Geen discussie mogelijk, met die 17 inchers issie 10 x dikker, nu een stuk soberder. Maar niet minder mooi, maar die andere velgen komen toch wel weer terug in het voorjaar.. :)

vind ze goed staan onder een astra hoor..en onder andere type's ook:p
corsalaag1.JPG

mijn corsaatje b c20xe o.a :D

@ Lex.... ja ik had ze ook onder mijn Corsa A.. Alleen dit zijn andere, deze zijn onbeschadigd. en hebben er nieuwe Contonentals onder liggen. :)

@ Erik.. ik ben al blij dat ik er geen doppen onder hoef te gooien.. :)

hahaha... zo een grote kamer heb ik niet. :(

Die liggen opgeslagen in de garage, totdat ik precies weet wat ik er mee wil gaan doen :)

Vorig weekend de zwarte plaat tussen mijn achterlichten opnieuw gespoten :).

Morgen begin ik met het roestplekje wat ik heb, schuren.. Fertannen... Schuren, afwerke, spuiten.. :D Komt helemaal goed, en de footo's zullen volgen :)

Leuk zo'n Astra GSi!

Over die "Astraling": ik vind het in de winter mooier dan in de zomer :D

Achja, aan de ovekant van de straat hadden ze van die garage boxen te huur... Altijd makkelijk he :D

enne.. deonderhuidse roest viel toch wat tegen, maar :D komt weer helemaal goed, ben het nu aan het afplamuren. :) (strak zetten)

heee ik heb vandaag mijn eerste autoweekforum member gespot en volgens mij was jij dat:)
reed jij toevallig rond half 12 bij het zoomvlietcollege zag daar namelijk precies dezelfde auto rijden:p

Door Mitchell (IP bekend)

heee ik heb vandaag mijn eerste autoweekforum member gespot en volgens mij was jij dat
reed jij toevallig rond half 12 bij het zoomvlietcollege zag daar namelijk precies dezelfde auto rijden

Helaas,

Mijn auto stond gisteren de hele dag warm in de garage, DIe komt doordeweeks zelden de garage uit :)

Ben ik weer...

Nou ik had een roest plekje, Alle roest is weg, maar onderhuids was het toch wat meer dan dat je zag, want je zag er nog niets van namelijk.. Met wat glasvezelplamuur heb ik het weer helemaal strak gezet, en afgewerkt met een beetje polyester plamuur.. plekje was in totaal 2x2 cm.. dus dat valt allemaal wel mee. Beste was om er een ander stukje in te laten lassen, maar dat vond ik niet nodig.

Ik heb het gespoten, maar de blanke lak is niet 100%, omdat het eigenlijk wat te koud is, maar dit doe ik in het voorjaar wel ene keertje over. :)

Foto's heb ik niet want mijn digicam ligt bij de winkel om gemaakt te worden, hij ging niet meer aan. Heb een paar foto's met mijn gsm gemaakt, maar dat is niet zo mooi.

Volgende project: De tellerplaten en de verlichting, ik heb al zwarte tellerplaten gekocht, en ben aan het uitzoeken voor blauwe ledjes :)

Daar ging een orginele GSI:p

;)

Mooi dat er niet teveel van dat bruine goedje zit.. altijd sonde.

Door 2slow (IP bekend)

Daar ging een orginele GSI

heb je die vieze gele verlichting weleens gezien... Ik heb mijn dashboard verlichting zelfs uitgeschakeld. (wieltje van de lichtsterkte geblokkeerd)

Hij was toch al niet meer origineel.

wat is er aan gedaan:
- Senator Leer
- Donkere achterlichten
- Donkere knippers voor
- Meegespoten parafaan en dakrailsen
- Chroom antenne
- Sony radio
- Achterplaat tussen achterlichten gespoten en nieuw GSi logo erop :)
- Tellerplaat wordt weer zwart, maar dan met blauwe verlichting

komt misschien nog:
- Veerpootbrug voor (misschien ook achter)
- SFi vervanger
- heldere zwarte kristal achterlichten

klinkt goed al die plannen die je er nog mee hebt. vind het goede vernaderingen het doet geen afbreuk aan het model. erg nette gsi zo zie je ze niet vaak meer. helaas..

Dank je.. :D

Het bovenste rijtje is er al aan veranderd, behalve de tellerplaten dan.. het onderste rijtje ga ik Essen voor kijken :)

ik zit er ook aan te denken om naar essen te gaan ben er nog nooit geweest is er ook veel te krijgen voor japanse auto's? lijkt me erg gaaf om een keer mee te maken gaan er nog meer mensen van het forum?

Er is voor ieder type auto van alles te krijgen. op tuningsgebied en performance. Ik ga ieder jaar.. en natuurlijk ook erg veel model autotjes :)

model autootjes ben ik een beetje afgestapt het is niet helemaal mijn ding meer zit er ook aan te denk en om mijn verzameling te koop te zetten zijn niet echt hele bijzonder auto's naja op een paar na dan. kan er misschien nog wel het een en ander voor vangen om dat er vervolgens weer doorheen te brassen aan benzine haha. wil wel is een keer gaan sparen voor een ander spruitstuk ofzo beetje extra power kan geen kwaad maarja eerst de aankomende reparatie maar is betalen.

Ik spaar Opel modelletjes :)

Ik heb power genoeg, dus daar hoef ik niets voor te hebben..

Achja, volgend jaar komt er waarschijnlijk toch een opknappertje bij.. :)

wat voor opknapper wil je hebben dan? zijn natuurlijk wel gewaagde uitspraken met een opel :) dat zijn bijna rijdende opknappers :) maar zonder gekheid je hebt een top gsi zie dat je hem in deze staat houd :D(y)

kan leuk zijn! vind het wel jammer dat ik zelf zo weinig kan aan een auto. lijkt me geweldig om een auto op te knappen :D

tsja heb niet heel veel vertrouwen in mezelf wat dat betreft heb een openluchtfilter op me micra gezet. vond ik al heeel wat. heb er ook nog aan zitten denken om de uitlaat er zelf onder te zetten maar kwam er al vrij snel achter dat me dat toch echt niet ging lukken zonder las apparaat. zie mijn, mijn auto topic ghehe.

Zo'n veerpootbrug is natuurlijk geweldig! Ik ben minder gecharmeerd van blauwe interieur verlichting. Heb het een keer gezien bij een Vectra C, niet mooi.

Gewoon bieden. Als je dan het hoogste biedt, ben je verplicht om het te kopen. Ik hou daar niet zo van eerlijk gezegd. geef mij maar Marktplaats.

Ja zover was ik ook al, maar hoehet dan met de afhandeling gaat enzo. Ik zit niet zo vaak op de computer buiten mijn werk... dus ja..

Corsa-20SEH schreef:

QuoteDoor 2slow (IP bekend)

Daar ging een orginele GSI

heb je die vieze gele verlichting weleens gezien... Ik heb mijn dashboard verlichting zelfs uitgeschakeld. (wieltje van de lichtsterkte geblokkeerd)

Uuuuuuuh ja.....

Heb zelf ook een Astra F gehad :D

Ik had de licht sterkte geloof ik erg half weg staan. Nu heb ik em wel zacht. want met witte platen is het wel erg geel als hij op volle sterkte staat.

OOww dat wist ik niet..

Is een digitale tellet niet wat?? van een Vec 2000 of Kadett GSI?? Dat vind ik nog steeds eruug gaaf.:)

Dat had ik ook in mijn Corsa A, maar met de Astra is dit best veel aanpassen heb ik gehoord, dus dat doe ik niet. Wil hem wel redelijk "standaard" houden namelijk.

Moet je zoveel aanpassen?? Vreemd de Vec 2000 heeft toch de zelfde teller unit als een Astra? En het is beide een c20xe. toch??

Ja van de Vec 2000 wel ja, maar daar zijn er maar 500 van gemaakt ofzo, en die dingen wisselen van eigenaar voor +/- 400-600 euro.. Gekkenwerk is dat hoor.!

Heb ze idd wel es voorbij zien komen.... idd voor wel een paar beste stuivers.o_O

Mare is wel gaaf!:D

Is idd wel veel ja.. Vind het wel mooi maar komt er niet in. Want dan zou ik mn oliedruk en voltmeter ook zwart moeten doen ofzo. Dat gaat niet gebeuren.

Terug
Bovenaan