Guest
Dat zijn m'n initialen
. Maar om nou gelijk in M.F.H. te veranderen, dan weet niemand meer wie ik ben 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ClioRsiFrank schreef:
dank u, ik doe mijn best...
Hehe, zie je wel:TClioRsiFrank schreef:
mijn reputatie was al twijfelachtig voordat ik hier op het forum kwam, kun je nagaan...
Mr. Joost schreef:
levens gevaarlijk hier, om reacties te plaatsen; voor je het weet wordt je terug gepakt
Mensen ik ga er vandoor. Ik zie jullie wel weer. Blijf vooral moppen posten
Het lijkt wel een offtopic
autocar schreef:
QuoteMr. Joost schreef:
levens gevaarlijk hier, om reacties te plaatsen; voor je het weet wordt je terug gepakt
Mensen ik ga er vandoor. Ik zie jullie wel weer. Blijf vooral moppen posten
Het lijkt wel een offtopic
En jij lijkt verdacht veel op een spammer.
is dit een moppentopic of een ik plaats zoveel mogelijk smilies topic? als het het eerste is, dan meer moppen bitte
Komt een homo bij de dokter, wacht tijdens het spreekuur en als ie aan de beurt is zegt ie: dokter er komt een groen puntje uit m'n kont! de dokter, die inmiddels weet dat de homo hem leuk vindt, gelooft er niks van en stuurt de man weg.
volgende dag: zelfde ritueel en zo gaat het nog een aantal dagen achter elkaar door.
na een week staat de man alweer voor zijn neus en de dokter begint nu toch te twijfelen, aangezien de homo stellig blijft beweren dat er een groen puntje uit z'n kont komt.
hij zucht en vraagt de man de spreekkamer binnen te komen. hij vraagt hem zich uit te kleden en voorover te bukken. de dokter trekt een paar handschoenen aan en op het moment dat hij zich naar de man terugdraait, ziet hij tot zijn grote verbazing dat de man gelijk heeft. hij komt wat dichterbij en pakt het puntje vast. er blijkt beweging in te zitten en na een paar centimeter is het object nog niet uit de bips van de man. hij geeft een lange ruk aan het ding en tot zijn grote verbijstering houdt hij nu een roos in zijn hand. draait de homo zich om en zegt: voor jou, dokter!
voiture schreef:
Of ik ben gewoon erg slim.
Bentley4ever schreef:
@dipsausje
Hoe kom je op het idee om jezelf dipsausje te noemen???
ClioRsiFrank schreef:
er is een aardbeving geweest in het dorpje sfdhgbvjyxbcdbvjcxbzfsbfjksdbvj. en hoe heette het dorpje dan vóór de aardbeving?
ClioRsiFrank schreef:
niet zeker, maar ik denk Urk...
ClioRsiFrank schreef:
er is een aardbeving geweest in het dorpje sfdhgbvjyxbcdbvjcxbzfsbfjksdbvj. en hoe heette het dorpje dan vóór de aardbeving?