Moppentopic ||deel 1||

Dat zijn m'n initialen ;). Maar om nou gelijk in M.F.H. te veranderen, dan weet niemand meer wie ik ben :LOL:

(y)ok dan! dus dan wordt het straks "M.F.H. (voorheen mdevil)"... :D

:)

we want more, we want more.:T

Goh, op school liggen de meiden telkens in een deuk om dit gigantisch flauwe mopje:
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: Oh, ik zie het al, uit de kom.

Weet je hoe flau/oud:rolleyes:

Hebben jullie het al gehoord?

Feyenoord krijgt een nieuw veld....

Van papier.

Want op papier zijn ze wel goed.

(ff eerlijk, ik heb deze mop met Ajax gehoord)

bedankt voor de verduidelijking Mdevil... :x
het is zonder dat screenshot al erg genoeg... :cry:

Ajax-mop van vorig jaar, om de balans er weer in te brengen:

man belt met de centrale kas van de Arena en zegt: ik heb 100 euro te besteden, wat krijg ik dan?
Kassiere: wilt u een seizoenskart of een speler, meneer?

de vis is flauw, maar erg grappig Joost! (y)

Komt een homo bij de dokter, wacht tijdens het spreekuur en als ie aan de beurt is zegt ie: dokter er komt een groen puntje uit m'n kont! de dokter, die inmiddels weet dat de homo hem leuk vindt, gelooft er niks van en stuurt de man weg.
volgende dag: zelfde ritueel en zo gaat het nog een aantal dagen achter elkaar door.
na een week staat de man alweer voor zijn neus en de dokter begint nu toch te twijfelen, aangezien de homo stellig blijft beweren dat er een groen puntje uit z'n kont komt.
hij zucht en vraagt de man de spreekkamer binnen te komen. hij vraagt hem zich uit te kleden en voorover te bukken. de dokter trekt een paar handschoenen aan en op het moment dat hij zich naar de man terugdraait, ziet hij tot zijn grote verbazing dat de man gelijk heeft. hij komt wat dichterbij en pakt het puntje vast. er blijkt beweging in te zitten en na een paar centimeter is het object nog niet uit de bips van de man. hij geeft een lange ruk aan het ding en tot zijn grote verbijstering houdt hij nu een roos in zijn hand. draait de homo zich om en zegt: voor jou, dokter!

Geen dank Frank, altijd paraat om de forumrust te verstoren :LOL:

Die mop :), ik zat net te eten o_O(n)

die zullen Belgen dan wel over ons Nederlanders vertellen...

Voorbeeld: door wie is het koperdraad uitgevonden? 2 Hollanders die om een cent vochten...

maar goed, wij hebben:

Weet je waarom Belgische bussen zo breed zijn? omdat men allemaal voorin wil zitten...

mijn reputatie was al twijfelachtig voordat ik hier op het forum kwam, kun je nagaan... :LOL:

ach joh, ik ben zo eerlijk en direct dat het soms pijn doet... bij anderen... :LOL:

:LOL: levens gevaarlijk hier, om reacties te plaatsen; voor je het weet wordt je terug gepakt:)

Mensen ik ga er vandoor. Ik zie jullie wel weer. Blijf vooral moppen posten:T

Het lijkt wel een offtopico_O

Mr. Joost schreef:

levens gevaarlijk hier, om reacties te plaatsen; voor je het weet wordt je terug gepakt

Mensen ik ga er vandoor. Ik zie jullie wel weer. Blijf vooral moppen posten

Het lijkt wel een offtopic

En jij lijkt verdacht veel op een spammer.

autocar schreef:

QuoteMr. Joost schreef:

levens gevaarlijk hier, om reacties te plaatsen; voor je het weet wordt je terug gepakt

Mensen ik ga er vandoor. Ik zie jullie wel weer. Blijf vooral moppen posten

Het lijkt wel een offtopic

En jij lijkt verdacht veel op een spammer.

:rolleyes::confused: tell me why?

is dit een moppentopic of een ik plaats zoveel mogelijk smilies topic? als het het eerste is, dan meer moppen bitte ;)

Komt een homo bij de dokter, wacht tijdens het spreekuur en als ie aan de beurt is zegt ie: dokter er komt een groen puntje uit m'n kont! de dokter, die inmiddels weet dat de homo hem leuk vindt, gelooft er niks van en stuurt de man weg.
volgende dag: zelfde ritueel en zo gaat het nog een aantal dagen achter elkaar door.
na een week staat de man alweer voor zijn neus en de dokter begint nu toch te twijfelen, aangezien de homo stellig blijft beweren dat er een groen puntje uit z'n kont komt.
hij zucht en vraagt de man de spreekkamer binnen te komen. hij vraagt hem zich uit te kleden en voorover te bukken. de dokter trekt een paar handschoenen aan en op het moment dat hij zich naar de man terugdraait, ziet hij tot zijn grote verbazing dat de man gelijk heeft. hij komt wat dichterbij en pakt het puntje vast. er blijkt beweging in te zitten en na een paar centimeter is het object nog niet uit de bips van de man. hij geeft een lange ruk aan het ding en tot zijn grote verbijstering houdt hij nu een roos in zijn hand. draait de homo zich om en zegt: voor jou, dokter!
:LOL: :LOL: :LOL:

Een roosmantische mop! :T

Ze hebben een nieuwe plant uitgevonden! Als je er 5 minuten onder ligt raak je waarschijnlijk bewusteloos en volgt spoedig de dood...

Weet iemand welke?

er is een aardbeving geweest in het dorpje sfdhgbvjyxbcdbvjcxbzfsbfjksdbvj. en hoe heette het dorpje dan vóór de aardbeving?

ClioRsiFrank schreef:

er is een aardbeving geweest in het dorpje sfdhgbvjyxbcdbvjcxbzfsbfjksdbvj. en hoe heette het dorpje dan vóór de aardbeving?

Ik denk:yxbcdbvjcxbzfsbfjksdbvjsfdhgbvj

heb ik het goed?

:p

zo, die is gast is scherp! (y)o_O:D

Een kluns gaat bij de dichtstbijzijnde VW dealer een proefritje in een nieuwe Golf. Al binnen een uur is hij terug... achter op een sleepwagen! hij meldt de verkoper dat volgens hem de versnellingsbak het heeft begeven. de verkoper baalt, maar aangezien de man er welvarend genoeg uit ziet, krijgt hij de volgende demo mee...
na nog geen uur komt ook deze per sleepdienst terug bij de dealer.
de verkoper is nu daadwerkelijk gealarmeerd, maar ruikt nog steeds de kans op een verkoop, dus hij besluit de laatste demo te laten aanrukken. deze keer echter deelt hij mee zelf even een stukje mee te rijden. bij het verlaten van het terrein lijkt alles nog goed te gaan. de man rijdt rustig de wijk uit en begeeft zich richting de oprit van de snelweg. als hij daar belandt praat hij zacht in zichzelf en schuift vlot door de versnellingen. bij 140 in V krijgt jij pretoogjes en zegt: zo, en nu gaan we naar de "R" van Racen...

Terug
Bovenaan