Moppentopic ||deel 1||

ClioRsiFrank schreef:

zo, die is gast is scherp!

Een kluns gaat bij de dichtstbijzijnde VW dealer een proefritje in een nieuwe Golf. Al binnen een uur is hij terug... achter op een sleepwagen! hij meldt de verkoper dat volgens hem de versnellingsbak het heeft begeven. de verkoper baalt, maar aangezien de man er welvarend genoeg uit ziet, krijgt hij de volgende demo mee...
na nog geen uur komt ook deze per sleepdienst terug bij de dealer.
de verkoper is nu daadwerkelijk gealarmeerd, maar ruikt nog steeds de kans op een verkoop, dus hij besluit de laatste demo te laten aanrukken. deze keer echter deelt hij mee zelf even een stukje mee te rijden. bij het verlaten van het terrein lijkt alles nog goed te gaan. de man rijdt rustig de wijk uit en begeeft zich richting de oprit van de snelweg. als hij daar belandt praat hij zacht in zichzelf en schuift vlot door de versnellingen. bij 140 in V krijgt jij pretoogjes en zegt: zo, en nu gaan we naar de "R" van Racen...

woops:) gaat niet goedkomen, denk ik:)

hij ging eigenlijk over een Belg, maar die hebben het hier al zo zwaar te verduren... :D

:)

Komt een man met z'n Lada bij de garage,
zegt de Ladarijder: 'ik wil graag 2 ruitenwissers voor m'n Lada'...
Zegt de handellaar:......

'Lijkt me een goede ruil'...:LOL:!

ik kan niets dan Jorinde Mol bedenken dat ik zou willen ruilen voor een Lada, of je moet geld bijleggen... :LOL:

Mr. Joost schreef:

QuoteBentley4ever schreef:

@dipsausje

Hoe kom je op het idee om jezelf dipsausje te noemen???

Hij zit vaak in een dip(sausje)...

Neen helemaal fout. Ik had ooit eens een rare bui (das natuurlijk ook al een grap, ik en "ooit eens" een rare bui) en toen bedacht ik dat Dipsausje wel een leuke naam was. En sinds dien heet ik op de lijn dus zo. :)

En nog een aan deze post gerelateerde mop (ook even naar onder scrollen): https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,2210591,2210957

waarom komen er bij de zaadlozing van de man miljoenen spermacellen tegelijk vrij?

Ze durven de weg niet te vragen:)

:LOL:

Een blondje zit op haar gemak bij de kapper. Op de vraag hoeveel er af moet antwoordt ze: een centimeter of 10. Goed, zegt de kapper, doe ik. Hij begint lekker te knippen, terwijl het blondje zich ontspant. op een gegeven moment lijkt ze lekker ingedut, de kapper vervolmaakt haar kapsel. bij het bekijken van haar koppie valt hem plotseling op, dat hij per ongeluk het draadje van haar walkman heeft doorgeknipt. voorzichtig knoopt hij de draadjes aan elkaar en hoopt dat ze er niks aan merkt. hij besluit haar nog even te laten zitten en helpt eerst nog even een andere klant. als hij daarmee klaar is, schudt hij zacht de schouder van het blondje om haar te wekken. ze valt dood voor zijn voeten neer.
in volslagen paniek belt de kapper 112 en het blondje wordt door afgevoerd. de rechercheur die het onderzoek lijdt brengt haar naar het mortuarium, waar de walkman wordt ontdekt. nieuwsgierig geworden naar wat ze aan het luisteren was haalt hij een nieuwe koptelefoon, plugt die in en start de tape. dan hoort hij: "adem in.... adem uit.... adem in.... adem uit....

:LOL: ik zal effe broeden op een goeie, 't is hier met vlagen wel erg druk, maar ben er in principe tot 17.00 uur... ;)

Gelukkig :T

Ik ga straks hier bij een lokale copyshop 3100 bladzijden laten printen o_O, en dat voor maar 126 euro :cool:

misschen oud

moos en saar zijn 15 jaar getrouwd
moos:zullen we een kip slachten?
saar:wat kan die kip er nou aan doen.

toppunt van geduld:

op je kop gaan staan en wachten tot je sokken afzakken

óf

een vis op de muur tekenen en wachten tot ie wegzwemt

Het is groen en komt dwars door de muur heen: een AugHulk...

veel flauwer heb ik ze niet paraat..

Een Amsterdammer komt te overlijden. Hij komt kort erna aan bij de hemelpoort en belt aan. Petrus doet open en vraagt de man wat hij komt doen. Nou, zegt de Amsterdammer, ik ben gestorven en zou graag naar binnen willen. Waar komt u dan vandaan? vraagt Petrus. Uit Nederland, uit Amsterdam, zegt de man. Oh, antwoordt Petrus, dan heeft u pech, want Amsterdammers komen hier niet binnen! als Petrus de poort weer wil dichtslaan, roept de man: wacht even, zo makkelijk komt u niet van me af, ik heb mijn hele leven goed geld verdiend en veel geschonken aan de armen van de stad, aan de vele kerken die er zijn en aan ontelbare liefdadigheidsinstellingen! Goed, wacht even, zegt Petrus, ik ga even met mijn collega's overleggen, ik ben zo weer terug...

Na een kwartier in spanning gewacht te hebben, ziet de man de deur weer opengaan. Petrus stapt naar buiten en zegt: beste man ik heb voor je gepleit als Brugman en we gaan voor jou een hele bijzondere uitzondering maken..... je krijgt je geld terug...

yup, woon er al een poos niet meer, maar geboren en opgegroeid in het stadshart! (y)

als je je aangevallen voelt, vul een andere stad in of ga je moeder pesten... :LOL:

ach straks vertelt er weer iemand een Feyenoord mop en dan is de stand weer gelijk... :cool:

Och, ik woon in omgeving Eindhoven, dus :p

Ik weet nog een mooie Feyenoord mop:

Ken je die van dat elftal uit Rotterdam dat kampi...........

Ach, laat maar zitten :p

:LOL: leuk geprobeerd, maar realist als ik ben weet ik dat dat er de komende seizoenen niet in zit... :cry:

PSV wordt het dit jaar ook niet trouwens... ;)

Met die M.F.H. kan ik praten. :cool: Eerste staan ze nu he, waar staat dat Feyenooit? 8e plek ofzo? :LOL:

Op die manier wordt 't moppentopic nog echt grappig ook :LOL:

Eerste staan ze nu he, waar staat dat Feyenooit? 8e plek ofzo?
Niet te denigrerend doen jongens, jullie doen net of ze er niks van kunnen.

Ze staan toevallig wel 7e hoor :D;)

:x kappe nâh...

weet je wat het verschil is tussen een vuilnisbak en een wasmachine?

Nee? dan zal het wel een zooitje bij jullie thuis zijn...

Jantjes vader had drie zonen:

Kwik, Kwek en....

Nee, Jantje...

7e vanaf de laatste plek gezien zeker?

Nee, dan zouden ze nog hoger uitkomen ook. :)

Niet te denigrerend doen jongens, jullie doen net of ze er niks van kunnen.

Ze staan toevallig wel 7e hoor

:eek: Had ik nou noooooit verwacht. ;)

weet je wat het verschil is tussen een vuilnisbak en een wasmachine?

Nee? dan zal het wel een zooitje bij jullie thuis zijn...

:):)

Jantjes vader had drie zonen:

Kwik, Kwek en....

Nee, Jantje...

Toch.. Als je deze mop ff snel leest en je komt bij "Kwik, Kwek en...." aan dan denk je automatisch aan "Kwak". Best grappig. :)

Toch.. Als je deze mop ff snel leest en je komt bij "Kwik, Kwek en...." aan dan denk je automatisch aan "Kwak". Best grappig

o_Oo_O Volgens mij heeft PG z'n heldere momenten nu wel verspild o_O

Terug
Bovenaan