Mops: De Prima Primera... (En een V70!)

20260713-223303-3.jpg

Kijk eens wat ik heb gevonden; een foto van de achterkant van ZK-78-TG! Op vakantie naar zuid-frankrijk in 1996. Een heel foto album van de roadtrip. Ik ga er ook eentje maken van de vakantie in Engeland heb ik al besloten! Ik zal na de vakantie ook een aantal foto's hier op zetten! Ik heb er echt zo'n zin in!

We hebben toch die koplamp stickers gekocht bij de ANWB, we hebben de verzekering geregeld. Overnachtingen. Ik moet even kijken of ik nog ergens nieuwe ruitenwisserbladen kan halen. Want die van de bestuurderskant wist niet meer zo goed. Ik krijg een hoop strepen en het werkt gewoon niet zo goed meer. Nou goed, komt ook wel weer goed!

We hebben toch die koplamp stickers gekocht bij de ANWB, we hebben de verzekering geregeld. Overnachtingen. Ik moet even kijken of ik nog ergens nieuwe ruitenwisserbladen kan halen. Want die van de bestuurderskant wist niet meer zo goed. Ik krijg een hoop strepen en het werkt gewoon niet zo goed meer. Nou goed, komt ook wel weer goed!
Moet je even kijken of je een Partspoint bij jou in de buurt hebt. Die hebben vaak wel de juiste bladen op voorraad voor een redelijke prijs.

Wat leuk!! Zou toch ook voor hun wel moeilijk zijn geweest om de auto weg te doen uit de familie na al die jaren. Bestaat de wagen nog steeds? Neem aan van wel.
De man aan wie ik hem verkocht dacht er 's winters ook mee te rijden. Daar kan zo'n oudje zonder goede voorbereiding helemaal niet tegen dus hij staat al enkele jaren in zijn schuur te wachten op 'betere tijden' (restauratie). Of die nog gaan komen, ik vrees van niet.

Moet je even kijken of je een Partspoint bij jou in de buurt hebt. Die hebben vaak wel de juiste bladen op voorraad voor een redelijke prijs.
Ik zal vandaag eventjes kijken! Die zit wel in Emmen en niet heel ver uit de buurt. Dankjewel voor de tip!

De man aan wie ik hem verkocht dacht er 's winters ook mee te rijden. Daar kan zo'n oudje zonder goede voorbereiding helemaal niet tegen dus hij staat al enkele jaren in zijn schuur te wachten op 'betere tijden' (restauratie). Of die nog gaan komen, ik vrees van niet.
Ach wat zonde... Dat mensen daar geen rekening mee houden met zo'n oldtimer dan hé...

Terug
Bovenaan