Freez
Startmotor
Wings of freedom zei:![]()
Het zou zo maar een kunnen als de tijd en financiën daar zijn ik afstap van mijn Honda voorkeur... Ik moet natuurlijk wel een sterkere motor dan haar hebben. Iemand ervaring met een Z1000?![]()
Overigens gaan Martine en ik zondag de 26e een VRO doen van de KNMV in Lelystad.
Dan nog een vraag. Gisteren toen ik bji Martine wegreed, bedacht ik mij ineens dat ik geen knipperlicht RA had. Ik weet dat je gewoon dan je handen mag(?) / kan uitsteken, maar met rechts geef je gas. Ik heb telkens als dat moest maar mijn been uitgestoken en heb het allemaal overleefd, maar wat zijn eigenlijk de tekens als je geen verlichting op je motor hebt? Ik heb er niets anders over kunnen vinden dan inderdaad handen uitsteken.
WOF![]()
Volgens mij is een klauw uitsteken inderdaad genoeg. Met een vierpitter in een hogere versnelling (laag in de toeren) hobbel je wel door als je het gas loslaat, met een twin moet je voor de bocht de koppeling even intrekken, en vlak voor de bocht weer aan 't gas.
Blijft een gaaf ding de Z750. De Z1000 is gewoon sterker maar heeft geen hogere funfactor. Mocht je in die richting neigen kan ik je de Triumph Street Triple ook zeer aanbevelen. Ze zijn vaak met elkaar vergeleken, meestal gaat de voorkeur uit naar de street; nog lichtvoetiger en een driecylinder met meer souplesse.
De VRO's zijn erg leuk, zelf nooit gedaan maar Ms Freez wel. Die heeft bij één van de VRO's toen er nog wat ronden over het circuit werd gereden wel een licht "trackdayvirus" opgelopen.
Freez