Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Mechanix zei:Dat is erg zuinig voor zo'n formaat auto lijkt mij!![]()
Zadelsnuiver zei:Mechanix zei:Dat is erg zuinig voor zo'n formaat auto lijkt mij!![]()
Ik vind het ook een zeer nette prestatie! Al is het dan geen bijster zware of grote auto, die automaat zou ik wel van verwachten dat deze een negatief effect zou hebben op het verbruik. Zo zie je trouwens ook dat een vrij pittige motor in een licht wagentje ook erg zuinig kan zijn. Doe mij maar een Aygo met 105 pk!
Niels. zei:Bedankt heren!
Gisteren heeft de auto me behoorlijk verrast bij de eerste keer dat ik het verbruik heb gemeten: na 475 kilometer ging er 24,5 liter in, ofwel een verbruik van 1 op 19! Wel voornamelijk snelwegkilometers met een rustige rijstijl, maar dit viel me alles mee.
Het vreemde is alleen dat de naald van de brandstofmeter na die 24,5 liter al redelijk onderaan stond, terwijl de auto volgens de specificaties een tank van 50 liter heeft.
Zadelsnuiver zei:Mechanix zei:Dat is erg zuinig voor zo'n formaat auto lijkt mij!![]()
Ik vind het ook een zeer nette prestatie! Al is het dan geen bijster zware of grote auto, die automaat zou ik wel van verwachten dat deze een negatief effect zou hebben op het verbruik. Zo zie je trouwens ook dat een vrij pittige motor in een licht wagentje ook erg zuinig kan zijn. Doe mij maar een Aygo met 105 pk!

Moderator

FW Ta-183 Huckebein I zei:Ik zag trouwens net de tekst in je openingstekst "En ik moet maar eens op zoek gaan naar cassettebandjes, de orginele radio wil ik er wel in houden..." ; ik weet nog wel iemand die nieuwe ongebruikte cassettebandjes te koop heeft, zelfs nog in de ongeopende folie dus echt spiksplinsternieuw![]()
Micha D. zei:Wat voor apparaatje is dat? Ik had zo'n cassette ding gekocht die je in je cassette speler moest doen en dan in de koptelefoon van je telefoon, maar dat werkt voor geen meter...