Hee,
Het bezoekje aan de sloopbluebirds viel wel een klein beetje tegen.... Vooral veel spares zoals stripjes, rubbertjes, deurrubbers, portiergrepen en nog wat spul. Al met al wel een erg leuke dag gehad ondanks dat de dag begon met startproblemen
Vorige week heb ik ook mijn radio weer opgehaald van www.vermeulens.nl/autoradio. Deze man had voor mij een 7-pins aansluiting gemaakt maar helaas bleek na montage dit niet te werken, de radio begon te flikkeren en gaf knallen door de luidspreker. De 7-pins aansluiting met radio en al teruggebracht naar vermeulens en een paar uur later kreeg ik het bericht dat hij het probleem had gefixed en dat hij tevens wat lampjes had vervangen. Uiteraard tussendoor even snel ingebouwd:
4-pins plug eerst loshalen:
Vervolgens de 7-pins DIN-stekker gemonteerd. Aansluitkastje met schakelaar wordt gemonteerd in het dashboardkastje, geheel onzichtbaar dus:
Vervolgens alles aangesloten en teruggeschroeft en dan ziet het er zo uit:

Het geluid over de DIN kabel is trouwens écht uitmuntend! Via m'n telefoon wordt het spotify-signaal al goed doorgegeven maar vervolgens gaat het nog door de radio heen door de ingebouwde versterker/equalizer en dat maakt het geluid enorm krachtig en vol, ben er echt enorm blij mee!
Tevens nog een nieuw logo binnen gekregen voor m'n auto. De huidige logo's hebben door de veeeele jaren in de schuur last van wat pitscorrosie in het chroom, niet meer mooi te krijgen met poetsen helaas...
Dat was hem weer voor nu!
Groetjes,
Rens