Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dan niet zo slim. Er is inmiddels al €4.000,- geboden.Rob0032 zei:Wel een heerlijk interieur!
Maar niet uit 1980...
Ik zou een bod van 2.600 euro trouwens zeker niet afslaan als ik de eigenaar was!
rzasa zei:Een omgekeurde auto.
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/None/page/2/mitsubishi-pajero-3-0-v6-150186072.html?sr_ab=0&query=&category=2003&local-postcode=&local-distance_value=0&subcategory=&carmodel-search=&min_prijs=&max_prijs=&min_kilometerstand=&max_kilometerstand=&min_bouwjaar=&max_bouwjaar=1997&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
Dakloos zei:Dat is dan niet zo slim. Er is inmiddels al €4.000,- geboden.Rob0032 zei:Wel een heerlijk interieur!
Maar niet uit 1980...
Ik zou een bod van 2.600 euro trouwens zeker niet afslaan als ik de eigenaar was!![]()
Rob0032 zei:Wel een heerlijk interieur!
Maar niet uit 1980...
Ik zou een bod van 2.600 euro trouwens zeker niet afslaan als ik de eigenaar was!
929V6 zei:rzasa zei:Een omgekeurde auto.
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/None/page/2/mitsubishi-pajero-3-0-v6-150186072.html?sr_ab=0&query=&category=2003&local-postcode=&local-distance_value=0&subcategory=&carmodel-search=&min_prijs=&max_prijs=&min_kilometerstand=&max_kilometerstand=&min_bouwjaar=&max_bouwjaar=1997&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
Misschien omgekeurd LPG => benzine?
Hmm nee, bij nadere beschouwing zal het wel diesel => benzine zijn. De V6 heeft immers geen "TURBO".
Lijkt mij overigens legaal.
Die achternummerplaat is overigens niet legaal zo.Ouwediesel zei:929V6 zei:rzasa zei:Een omgekeurde auto.
Hmm nee, bij nadere beschouwing zal het wel diesel => benzine zijn. De V6 heeft immers geen "TURBO".
Omgekeurd van grijskenteken naar een personenwagenkenteken.
Een deel van de achterruiten is nog geblindeerd en er zit een achterbank in die niet past bij de rest van het interieur.
Voor een benzineversie is de HSB een stuk lager als voor een diesel en is in de overgangsregeling nog voordeliger. (mag alleen niet het hele jaar de weg op, klein detail)
Gewoon voor de "fun" erbij in de zomermaanden is zoiets best leuk.
Turbo-stickers plakken was in de jaren 80 heel erg in, haast alles was toen turbo, turbo-snelbruiner, turbo-stofzuiger, enz.
Ouwediesel zei:929V6 zei:rzasa zei:Een omgekeurde auto.
Omgekeurd van grijskenteken naar een personenwagenkenteken.
Een deel van de achterruiten is nog geblindeerd en er zit een achterbank in die niet past bij de rest van het interieur.
Voor een benzineversie is de HSB een stuk lager als voor een diesel en is in de overgangsregeling nog voordeliger. (mag alleen niet het hele jaar de weg op, klein detail)
Gewoon voor de "fun" erbij in de zomermaanden is zoiets best leuk.
Turbo-stickers plakken was in de jaren 80 heel erg in, haast alles was toen turbo, turbo-snelbruiner, turbo-stofzuiger, enz.
Misschien denkt de verkoper er nog wel meer voor te kunnen krijgen? In ieder geval lijkt het me duidelijk dat €2.600,- voor de verkoper een slechte deal was geweest...Rob0032 zei:Bij mij staat 'ie anders op 4.100 euro.... Misschien dat dit wél echt is, maar van die 4.000 geloof ik niets. Bod staat er ruim twee weken en is van iemand die al meerdere keren geboden heeft. Als diegene echt zo enthousiast was dan stond 'ie allang voor diens deur.
stoterstangen90 zei:Die achternummerplaat is overigens niet legaal zo.
ginkelvanmichiel zei:stoterstangen90 zei:Die achternummerplaat is overigens niet legaal zo.
toch wel, dit is de enige juiste manier voor deze sidecode.
Ik weet het, geen gezicht, maar het hoort echt...
Beetje laat want hij staat niet meer op marktplaats. Maar deze is omgekat. 5 deurs, diesel die er niet in hoort en een soft dash. Onmogelijk.D. Elzinga zei:Maar hoe zit het met dit? Overduidelijk een nieuwere carrosserie, en een 3.8 diesel was in 1980 naar mijn weten ook niet leverbaar (toch?). Echter, het blok staat wel netjes op kenteken.
![]()
![]()
Een vraag van mij? Ik probeerde deze constructie op de vorige pagina al uit te leggen waar jij nog beweerde dat het onmogelijk is. Maar fijn dat jij er nu ook achter bent.michel1975 zei:Was ook een reactie nav van een vraag van dakloos. Had niets met de advertentie te maken, dat is idd geen LSE.
D. Elzinga zei:Een watergekoelde 1.6 met 90 pk, dat houdt dus in dat er een blok uit een Golf IV in zit oid?![]()
Dat heb ik niet gezegd. Lees maar terug. De advertentie kon niet want op het kenteken stond de normale wielbasis. Je legt overigens niets uit vandaar dat ik het gedaan heb. Oké was geen vraag maar sloeg op jouw opmerking. Zo beter?Dakloos zei:Jammer dat ze er geen 1.9 tdi in hebben gehangen.
Een vraag van mij? Ik probeerde deze constructie op de vorige pagina al uit te leggen waar jij nog beweerde dat het onmogelijk is. Maar fijn dat jij er nu ook achter bent.michel1975 zei:Was ook een reactie nav van een vraag van dakloos. Had niets met de advertentie te maken, dat is idd geen LSE.![]()
Dakloos zei:Geen idee hoe dat exemplaar op kenteken staat, de advertentie is niet meer beschikbaar. Maar ik weet wel dat het legaal mogelijk is een vroeg exemplaar te verlengen. De RDW moet dan vooraf de voor- en achterkant verzegelen en na de verlenging keuren. Het chassis wordt dan nog als origineel gezien, dus met enkel de verlengde carrosserie van een LSE zou je gewoon het bouwjaar van het chassis behouden.
In dit specifieke geval is ook de motor nieuwer en zou er dan inderdaad een nieuwer bouwjaar bijhoren.
Die reactie heb ik idd over het hoofd gezien. Idd miscommunicatieDakloos zei:Ik leg niets uit zeg je? Dit schreef ik al op 09-03-2015:
Dakloos zei:Geen idee hoe dat exemplaar op kenteken staat, de advertentie is niet meer beschikbaar. Maar ik weet wel dat het legaal mogelijk is een vroeg exemplaar te verlengen. De RDW moet dan vooraf de voor- en achterkant verzegelen en na de verlenging keuren. Het chassis wordt dan nog als origineel gezien, dus met enkel de verlengde carrosserie van een LSE zou je gewoon het bouwjaar van het chassis behouden.
In dit specifieke geval is ook de motor nieuwer en zou er dan inderdaad een nieuwer bouwjaar bijhoren.
Lijkt mij toch verdacht veel op jouw uitleg.
Stukje miscommunicatie, ik dacht dat je 'wielbasis is onmogelijk' in het algemeen bedoelde maar je had het dus over dit specifieke exemplaar.![]()
Ik zie zelfs kenmerken van een M3. Dat kan natuurlijk ook niet!