Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Die 504 CommercialeWat je allemaal niet leert hier
![]()
Ja... maar ik ken er zo gauw alleen uit de vrachtwagen branche:Wouter82 zei:Ik ben nog steeds wel benieuwd naar de Ford Ka. Technisch dezelfde koplampen, maar een totaal ander uiterlijk. Zijn daar eigenlijk meer voorbeelden van?
Wouter82 zei:Ik ben nog steeds wel benieuwd naar de Ford Ka. Technisch dezelfde koplampen, maar een totaal ander uiterlijk. Zijn daar eigenlijk meer voorbeelden van?

Wouter82 zei:Dat is wel heel wat subtieler![]()

Klopt, de Polo 2 Coupe GT (& actiemodellen) is slechts een andere grill met verstralers.929V6 zei:
Wouter82 zei:Ik ben nog steeds wel benieuwd naar de Ford Ka. Technisch dezelfde koplampen, maar een totaal ander uiterlijk. Zijn daar eigenlijk meer voorbeelden van?

Klassiekerrijder zei:Geen idee waarom deze niet is genoemd
Klassiekerrijder zei:Dat waren acties van Pon, auto's kwamen volgens mij standaard bij de dealers aan en werden daar omgebouwd. Sommige actiemodellen werden bij Pon omgebouwd.
Durashift zei:^^^ dat zijn o.a. die Renault modellen dan toch ook? (de snellere versies).
Stoterstangen zei:Eigenlijk alle voorbeelden met ronde koplampen waar een dubbele versie van bestaat ook.
Moderator
Klopt. Toen was men nog creatief. Als er nu een moeilijk te verkopen batch is dan wordt er gewoon veel korting gegeven.Twix zei:Klassiekerrijder zei:Dat waren acties van Pon, auto's kwamen volgens mij standaard bij de dealers aan en werden daar omgebouwd. Sommige actiemodellen werden bij Pon omgebouwd.
Volgens mij is dat meer iets van vroeger: actiemodellen die door de importeur bedacht en ontwikkeld zijn. Of gebeurt dat nog vaak?
Hejsan zei:Tijd voor een nieuwe vraagstelling?

929V6 zei:Hejsan zei:Tijd voor een nieuwe vraagstelling?
Wat mij betreft nog niet. Ik heb nog niet alles van mijn lijstje geplaatst.
maar kunnen we 1 januari en mogelijk de rest van de 1e week van januari alvast reserveren welke auto in 2022 youngtimer wordt.
MCW 84 zei:maar kunnen we 1 januari en mogelijk de rest van de 1e week van januari alvast reserveren welke auto in 2022 youngtimer wordt.
Dan vul je toch gewoon bouwjaar in in carbase en dan zie je ze allemaal..
Auto encyclopedie zei:929V6 zei:Hejsan zei:Tijd voor een nieuwe vraagstelling?
Wat mij betreft nog niet. Ik heb nog niet alles van mijn lijstje geplaatst.
Ik ben nog lang niet aan de beurt , maar kunnen we 1 januari en mogelijk de rest van de 1e week van januari alvast reserveren welke auto in 2022 youngtimer wordt. AutoWeek zelf komt wellicht zelf ook nog met die lijstjes aan het einde van het jaar. Vorige jaar er eigen topic om gemaakt, maar zal ook prima hier passen. https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,5979423
MCW 84 zei:Ik sla over