Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou me ook lastig zat lijken om te shoppen in deze klasse. Megane lijkt me ook helemaal niet verkeerd.
Maar vanwege mijn voorliefde voor Opel zou ik toch voor de Astra K gaan.
Moderator
Eens, maar dat model P*l* kost tweedehands net zoveel als een Punto Evo...Op zich een fijne auto hoor: mooi comfortabel, snel genoeg, luxe genoeg
@pekel: de auto werd vanochtend op de weg toch nog wel vies. Even de regen van deze week afwachten, daarna weer even een lapje over de Punto halen.
Eens, maar dat model P*l* kost tweedehands net zoveel als een Punto Evo...
Kappier eraf! Vochtig wegzetten is inderdaad niet aan te raden, maar een half uurtje/uurtje kan volgens mij geen kwaad. Daarna dakkie dicht en lekker in de zon laten drogenHeb dus de kap voor de zekerheid maar dicht gelaten.....maar kriebelde wel.
Is nu krap €80, dus ben benieuwd of ie straks echt 21% voordeliger is.
Als ik naar huis rijdt is het al weer donker. Dus dan valt er niet meer zo veel te genieten van de zon.@Ruud: cabrio vandaag even in de zon laten staan en op de terugweg lekker de kap naar beneden!
Maar je kan dan nog altijd genieten van het "open" rijden, de frisse lucht, de vrijheid, het vrijbuitertsgevoel,...CabrioRuud zei:Als ik naar huis rijdt is het al weer donker. Dus dan valt er niet meer zo veel te genieten van de zon.
Moderator
British Racing Green zei:Maar je kan dan nog altijd genieten van het "open" rijden, de frisse lucht, de vrijheid, het vrijbuitertsgevoel,...CabrioRuud zei:Als ik naar huis rijdt is het al weer donker. Dus dan valt er niet meer zo veel te genieten van de zon.
@ Richard: Spannend cool smiley Klopt wel dat kleuren anders opdrogen dan dat ze in de pot zitten... maar ik heb ook al eens resultaten gezien: geweldig grinning smiley
Oeh, zeker spannend! Succes met wachten hahaMorgen nog een laagje extra erover en dan heb ik pas vrijdag tijd om het zelf bij daglicht te gaan bekijken, spannend!
Ik meen dat het normaal juist iets lichter opdroogt.Waarschijnlijk droogt het nog wel iets donkerder op
Aj, spannend hoor!!! Ben benieuwd naar een impressie tegen de tijd dat het klaar en ingericht is.Morgen nog een laagje extra erover en dan heb ik pas vrijdag tijd om het zelf bij daglicht te gaan bekijken, spannend!
Corsa-20SEH zei:@ Gerrie.. Privebericht!
Sanoma zei:@ Jimsels: PB terug![]()
Moderator
Volgens mij juist niet. Een donkere kleur is met opbrengen vaak wat lichter omdat ie dan nog nat is.Astra F zei:Ik meen dat het normaal juist iets lichter opdroogt.Waarschijnlijk droogt het nog wel iets donkerder op
Ik meen dat het normaal juist iets lichter opdroogt.
Leuk hé, zo'n openbaar forum
Toch stiekem wel jammerHelaas jongens, muurtje lijkt prima!
Moderator
Moderator
Ik moet er eigenlijk mee terug, maar ik zal later deze week op FB even vermelden waarom ik dat niet ga doen
Nog wat issues met de C4 trouwens, sinds ik de winterbanden heb gemonteerd lijkt het weggedrag daar onder te lijden. Het heeft me een paar weken gekost om tot de conclusie te komen dat de bandenspanning nog totaal verkeerd stond (veel te hard voorop en iets te zacht achter, ik heb ze van as gewisseld) en na dat te hebben aangepast leek mij het probleem opgelost. Met het weer zoals vandaag klaagt C. echter nog regelmatig over een voor haar gevoel zwabberende auto en dat kan niet de bedoeling zijn.
Corsa-20SEH zei:Photoshop, Indesign, Bridge, naast elkaar open en wisselen tussen die 3 gaat gewoon soepel.. Scheelt wel in de koffie consumptie, ik hoef niet meer te wachte nu.
Franklinn zei:@roest: onlangs op de c4 ook ontdekt, komt van onder de chroomstrip op de motorkap. Zit nog in de carrosseriegarantie, hoewel citroen moeilijk schijnt te doen als je de auto niet bij hun in onderhoud hebt.. Toch maar eens achteraan