Corsa 20SEH
Kilometervreter
Het was een erg leuk feestje Berry ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ps. Gefeliciteerd met de grote order op het werk, zal wel ff buffelen wordenmvoor jullie.
Als het nieuwe pand klaar is en er een open dag zou volgen probeer ik langs te komen, ben erg benieuwd.
e vonden de vliegtuigen die om de paar minuten vlak over de stad raasden haast nog het mooist..
@Rob: bezoek van buiten de regio is hier ook wel verbaasd over de vliegtuigen. Zelf merk ik er nauwelijks wat van smiling smiley
Waarom eigenlijk met het OV? Zoveel goedkoper is dat toch niet?
als je die aanbiedingen pakt van de NS valt de prijs vaak wel mee, zeker als je parkeergeld en zo ook nog mee rekend. Volgens mij is het 21 euro of zo + kopje koffie. Dus met zn tweeën 42 euro, daar kan ik niet voor rijden + parkeren
Moderator
Ik moet zeggen dat de stoelen in de Punto mij ook niet echt bevallen; geen steun in de onderrug. Zeker na veel lopen (of schaatsen) heb ik last van m'n onderrug, dan zijn de stoelen van de Punto echt niks. Ik zit eraan te denken een handbediende lendensteun in te laten bouwen.vrouwlief wilde graag met de GP maar als ik rugpijn heb kan ik niet in dat ding zitten.
Maar op vakantie moet ik wél altijd even in de station kijken, dat vind ik altijd wel mooie en bijzondere gebouwen! Tic overgenomen van m'n vader denk ik, maar die werkt daar ook in.
Waarom? Hoezo niet gewoon zo'n losse lendenkussen?barri zei:Ik moet zeggen dat de stoelen in de Punto mij ook niet echt bevallen; geen steun in de onderrug. Zeker na veel lopen (of schaatsen) heb ik last van m'n onderrug, dan zijn de stoelen van de Punto echt niks. Ik zit eraan te denken een handbediende lendensteun in te laten bouwen.
Moderator
AsconaGT zei:oke, ik ben dus niet de enigeIk moet daar ook vaak even kijken. Gebeurd altijd van alles, levindig en vaak zijn de oudere stations ook vaak prachtige gebouwen. Antwerpen en New York waren toch wel absoluut een van de mooiste waar ik ben geweest.
Moderator
Wat voor dag?Voor vakantie willen we met de trein, maar 9.30 vertrek, 3 uur van te voren is 6.30 op schiphol zijn. Dat gaat hem dus niet worden vanuit hier eye rolling smiley zitten nog te denken over de overige opties die betaalbaar zijn
Oooh, dit begrijp ik zo goed! En een MG dan?Trouwens, nieuw ideetje voor een extra auto. Ik wil graag een cabrio, het liefst een roadster. Golf 1 cabrio kan, maar ik denk dat ik dan toch iets mis. MX-5 vind ik het nét niet. Nu, de Barchetta. Eigenlijk is dat wel een heel leuk ding
Moderator
Ik heb 'm sinds kort ook erg rechtop staan, dat is voor de rug net wat fijner.@ Punto steun: Helemaal mee eens. Steun in de onderrug is niet echt fantastisch. Als ik echt last van de rug heb, dan zet ik de stoel altijd zo recht mogelijk; zit niet ideaal, maar pijn in de rug valt dan mee.
De eerste twee herken ik. De laatste niet.Maar zo heeft de Punto wel meer kleine nadeeltjes; ruitensproeiers die vanaf 50 km/h eigenlijk nauwelijks werken, cruisecontrol die geen snelheid kan houden bij heuvel op en heuvel af, bij de rechter deur 'geruis' als het regent
Mijn gevoel zegt dat de MG Russisch roulette is. Maar dat kan ook puur het gevoel zijn?Oooh, dit begrijp ik zo goed! En een MG dan?
Hebben sommige Punto's ook, dat lijkt me erg fijn!De 1 serie heeft ook weinig steun in de onderrug, maar gelukkig zit er een knopje aan de zijkant, als ik daarop druk dan kan ik dat opblazen, werkt ook voor de zijdelingse steun en de bovenkant van de stoel. Dit is afzonderlijk van elkaar te regelen. Erg prettig.
De 1 serie heeft ook weinig steun in de onderrug, maar gelukkig zit er een knopje aan de zijkant, als ik daarop druk dan kan ik dat opblazen, werkt ook voor de zijdelingse steun en de bovenkant van de stoel. Dit is afzonderlijk van elkaar te regelen. Erg prettig
Vanmorgen bericht gekregen dat er een intentieverklaring getekend kan worden zodra dat nodig is, dus we kunnen weer serieus verder met onze huizenjacht!
Moderator
Sanoma zei:@BRG: Nu ook gelijk serieuze plannen? Of 'kalmeert' ze nog wel?![]()
Corsa-20SEH zei:pas maar op Peter, dat is sneller dan je denkt![]()
Het is jammer dat Opels zo zwaar zijn, want een leuk uitgeruste Astra lijkt me ook wel wat. Maar ook de Focus vind ik best geslaagd. Een rode of blauwe met 150pk of 180pk Ecoboost. Lekker!
British Racing Green zei:Exact 4 jaar en 21 dagen![]()
rjthefrisian zei:02-02-2020
22-02-2020
02-02-2022..
enz..kan nog heel wat zijn dus..![]()
Moderator
Mijn vader rijdt C-Max, dus ik ken het. Het schermpje is wel jammer inderdaad, verder gaat het wel. Bediening is iig fijn.Maar knapte erg af op dashboard. Ietepitterig schermpje, veel plastic en lelijke vormgeving.
Parkeren bij een station in de buurt kan, maar om 'm daar zo lang te laten staan... Zou anders evt. bij mij kunnen, 20 minuten rijden naar Schiphol. Maarja, ook dan staat ie een tijdje gewoon geparkeerd te staan hè...
Misschien ook nog wel... maar eerst maar eens verder met wat we al gevonden hebbenHeuj, dat regeltje tekst had ik even gemist. Fijn bericht, nu lekker verder met zoeken dus!
Laten halen/brengen doe ik ook vaak, maar voor ons is het maar een klein ritje. Bij Joost vandaan heb je het al snel over een rit van 3 uur totaal.
Franklinn zei:@Jimmy: gefeliciteerd met de jongedame! Ik vind het heerlijk hoe je altijd over haar schrijft.
We zijn nu alweer een tijdje aan het rondkijken. Eerst keken we naar huizen die op de max. van de hypotheek zaten maar nu kijken we meer naar maandlasten.@Gerwin: gaaaf! Staat er nog wat moois te koop naar jullie zin?
Corsa-20SEH zei:Ford interieur is erg jammer inderdaad...
Staat eigenlijk wel genoeg te koop hier! Maar vooral erg veel tussenwoningen. Daarnaast is staat van onderhoud nog wel een issue of parkeerruimte in de buurt.Staan er beetje huizen te koop in jullie omgeving?
Sanoma zei:Staat eigenlijk wel genoeg te koop hier! Maar vooral erg veel tussenwoningen. Daarnaast is staat van onderhoud nog wel een issue of parkeerruimte in de buurt.Staan er beetje huizen te koop in jullie omgeving?
Merk wel dat de goedkopere kluswoningen of de instapklare huizen op een mooie plek erg snel weggaan (tot 180.000 euro) de duurdere huizen blijven wat langer staan. (en duurder is bij mij vanaf 200.000 euro, voor de westerlingen)
Op een 1 of andere manier hebben wij een hoekhuis weten te vinden welke al 2 jaar te koop staat en waar nog geen kijker is geweest... en toch is het onze favoriet.
Laatste weken komt er trouwens maar weinig aanbod bij...
Het mag zeker, maar is wel erg lastig hoor@Gerwin, mogen we meezoeken? G-bergen en omstreken?
2x open dag, 4x bezichtiging op afspraak, 1x kennis... wij hebben ons prima vermaaktZeven huizen bekeken al, daar heb ik het geduld niet voor.
Ook gedaan! Viel niet tegen inderdaad, maar we waren niet gelijk verkochtKijk ook eens naar huizen die eigenlijk niet aan je eisen voldoen
De Kever weg? Nèèè...dat zou je niet doen. Toch?Alfa Spider is leuk, maar duur. Zou kunnen, als een cabrio bevalt en ik zelfs de Kever ervoor weg zou willen doen.
Aan de foto's op FB te zien geloof ik dat graagheerlijk eigenwijs guppie is het geworden
Moderator