Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Even een copy-paste uit het "Nacht van Weesp" topic. Is onderstaande niet geinig om met een paar stamgasten te doen?
Heb me er verder niet in verdiept, maar lijkt me een dag met mooie stuurmanswegen én het beter navigeer/puzzelwerk. (ik meld me dan aan voor het sturen, want navigeren ben ik zelf mét navigatiesysteem niet heel goed in :D)

Meike zei:
Misschien ook leuk om te melden, er is ook een Dag Van Weesp , zelfde regels, zelfde categorieën, alleen wat korter qua afstand en tijd en wat minder deelnemers, om eens te weten te komen wat zo'n autorit / rally nu precies inhoud ! Een leuk alternatief voor als je 10 uur rijden wat te veel vind of als je auto 1-op-emmer loopt en je niet teveel benzine wil verspillen :)

Ik moet zeggen, het trekt mij wel.. :rolleyes: :D

Ik ga het niet eens met Arosa overleggen, hij leest het vanzelf wel ;)

50RallyWartburg-OpelAstra_VolkerStrycek.jpg

Leuk om te doen idd! Ik heb 5 of 6 jaar meegedaan en niet geheel onverdienstelijk!

Mogguh!

Dag van Weesp lijkt me leuk om eens te doen, alleen dit eerste half jaar zit ik al lekker vol in de weekenden, dus ik wil graag nog een beetje ruimte hebben voor andere dingen :)

@ Ferdinand, ik had daarnet een deja vu :D
Er reed een roze Suzuki Alto voor me met dezelfde snelheid als toen in Duitsland, alleen het oude vrouwtje ontbrak. Hier zat gewoon een volwassen kerel in o_O

Mogguh!

Al meer dan 13 uur geen reacties hier!

Sorry..ik lag met de griep op bed. Begin nu weer wat op te knappen maar nog zo slap en moe als een dweil.

Met de astra maandag nog langs de garage geweest voor de handrem. Is een electronicaprobleem en niet zo op te lossen. Vermoeden had ik wel omdat de handrem helemaal niet werkt maar wel zomaar op de rem springt als ik het contact uitzet. Moet de auto volgende week dag achter laten en gaan ze het uitzoeken/doormeten. Langleve de garantie.

Ook nog even navraag gedaan of ze nog iets kunnen beteken in de vorm van een trouwauto en daar stond mijn verkoper wel voor open. Zal hem even mail sturen en dan maar even kijken. Verder zijn we nu even gas aan het geven met alle voorbereidingen want schiet nu op (4 mnd). Donderdag in ondertrouw, volgende week met pa en ma een pak uitzoeken, locaties en invulling definitief bespreken en invullen. Leuk allemaal!
En voor jullie duidelijkheid vast. We houden het klein met alleen nabije familie en directe vrienden. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Beterschap Rob!

En voor jullie duidelijkheid vast. We houden het klein met alleen nabije familie en directe vrienden. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Dat begrijpen we zeker, we zullen de uitnodiging voor ons houden en de niet-stamgasten niet meenemen naar het feest :T

Dank voor de beterschapswensen.

Dat begrijpen we zeker, we zullen de uitnodiging voor ons houden en de niet-stamgasten niet meenemen naar het feest

haha..(y)

Hoe is het nu met het huis? Heb even gemist of je nu al over bent.

Beterschap Rob!

Toen ik nog bij de Opeldealer werkte, is het ook wel een paar keer gelukt om een leuke trouwauto te fixen. Mede-dealer met een demo-model of 1 van de importeur (zelf ophalen en uit Breda en weer terugbrengen :p)

Succes met alle 'afrondingen' die gaan komen! Leuk om er zo naar toe te werken!

Oooh, dat kost mij geen enkele moeite om dat te begrijpen :D Alle keuzes maken voor een bruiloft is al lastig zat: je moet het vooral zo doen als je zelf wilt (y)

Hoe is het nu met het huis? Heb even gemist of je nu al over bent.

Nog niet. Had gehoopt om dit weekend de vloer voor boven te bestellen bij mijn vloerenboer, alleen die is op wintersport. Dus hopelijk kan ik dat maandag/dinsdag doen, zodat ik de vloer volgend weekend kan leggen (boven ga ik zelf doen met m'n vader/vrienden).

Boven moeten de plafonds nog geschilderd worden plus de muren van de laatste twee slaapkamers, daar hoop ik dit weekend een eind mee te komen. Donderdagavond met mijn moeder op pad om gordijnen uit te zoeken voor beneden en boven, hopelijk ook gelijk bestellen.

Dan is het eigenlijk wachten op de meubels, die komen als het goed is in de loop van deze maand ook binnen en dan kan ik er in.
Als de meubels er in staan kan ik ook opzoek naar verlichting, maar dat gaat vrij vlot aangezien een vriend van mij in die handel zit. Tot slot dan alleen nog wat spullen qua aankleding zoals planten en iets aan de muur e.d.

Ik wil graag in de hoek van de kamer een hele grote pot hebben met iets van een boompje erin o.i.d., alleen is het wel een donker hoekje en moet ik daar wel een plant/boom voor hebben die daar tegen kan.

Conclusie: eind deze maand hoop ik er in te kunnen :D

@Jim;
Gefeliciteerd met de tweede verjaardag van jullie dochter! :)

@Rob;
Totaal begrijpelijk dat jullie het klein houden!
Komen wij toch gewoon een keer BBQ-en in de zomer? ;)

@Gerrie:
Zoeken jullie wel meer gericht in de buurt van HB/Gramsmountains (ipv Breezerfield)?
Zal ook wel te maken hebben met het aanbod uiteraard...

B-Real zei:
Even een copy-paste uit het "Nacht van Weesp" topic. Is onderstaande niet geinig om met een paar stamgasten te doen?
Heb me er verder niet in verdiept, maar lijkt me een dag met mooie stuurmanswegen én het beter navigeer/puzzelwerk. (ik meld me dan aan voor het sturen, want navigeren ben ik zelf mét navigatiesysteem niet heel goed in :D)

Hoezo kan je niet navigeren, Richard?
We zijn toch (uiteindelijk) altijd weer thuisgekomen... :p

K zal me er ook even in verdiepen, maar als ik het zo hoor, klinkt het als een über-puzzelrit? (y)
En hebben we meteen een OFTDG.com-meeting!

@ Richard: gaat voorspoedig dus! Heb je nog een beetje plezier aan het klussen of uitzoeken, of is het meer 'noodzakelijk kwaad'? ;)

Zoeken jullie wel meer gericht in de buurt van HB/Gramsmountains (ipv Breezerfield)?
Zal ook wel te maken hebben met het aanbod uiteraard...
Breezerfield ben ik 'toevallig' terecht gekomen. Ik heb echter geen binding met die regio.
Hmountain en Gmountains zijn voor ons meer logische plaatsen: vrienden en familie komen daar wat vaker of wonen daar en het zijn kernen met wat meer voorzieningen. Breezerfield is dan net wat meer een uithoek.

Nadeel van Gmountains; daar zijn de huizen wat duurder en minder aanbod.

Hoe staat het met je studiewerkzaamheden trouwens? Verdediging al gehad, of komt dat nog? :)

Midje!!

Zal mij ook ff melden, aangezien ik anders meteen weer bij Fer over de knie moet :)

@ Rob: Vervelend van die storing, is toch een smetje op je "nieuwe auto gevoel". Wel fijn dat het alles nog onder garantie valt.

@ Jimmy: Ik las het hier iemand zeggen die het super mooi bewoorde "geweldig hoe positief je altijd over je dochter spreekt".
En ik sluit me daar 100% bij aan, super hoe je zo van je dochter kunt genieten en zelfs de soms zware tijden (onderbroken nachten) positief weet te verwoorden. Respect!!

@ Richard: Gaat wel erg vlot bij jou zo te lezen. Heb er weinig beeld bij, dus ben straks des te meer benieuwd naar het eindresultaat.

Pfieuw: Wederom een drukke week, en hij is nog maar net begonnen. Maar gelukkig hebben we sprongen gemaakt, deze week twee nieuwe collega's mogen verwelkomen waaronder iemand die mij werk uit handen gaat nemen. Daar staat wel tegenover dat het mij eerst tijd en energie zal kosten hem in te werken, maargoed......dat heeft men ook ooit voor mij over moeten hebben.

Gistermiddag had ik een gesprek, en net een beetje richting het einde van het gesprek gaat de pieper voor een woningbrand. Dus ondanks dat het mij slecht uit kwam toch het werk het werk gelaten en richting kazerne. Dus weer 2 uur op pad geweest en zodoende mijn werk van gisteren niet af kunnen maken. Dus gisteravond zat ik op de bank nog wat te werken voor de zaak......2e melding, wederom woningbrand. Daar tot 's nachts één uur aanwezig geweest.....dus mijn weekplanning is weer flink in de war geschopt. o_O

Astra F zei:
Gistermiddag had ik een gesprek, en net een beetje richting het einde van het gesprek gaat de pieper voor een woningbrand. Dus ondanks dat het mij slecht uit kwam toch het werk het werk gelaten en richting kazerne.

En gaat men dat van een job op managementniveau ook gedogen :confused:

Thanks Ruud :D

het is ook een prachtig mensje :). Maar ik vind het zeker zwaarder dan ik eerst verwacht had hoor, al wordt dat nu wel makkelijk, nu ze goed kan praten en dingen kan aangeven. Maar ik geniet echt 100% van haar, vandaar ook dat een aantal niet nader te noemen zaken gewoon geen aandacht krijgen.

Hoezo kan je niet navigeren, Richard?
We zijn toch (uiteindelijk) altijd weer thuisgekomen... tongue sticking out smiley

Haha ja! Maar meer dan eens met een bijzonder toeristische router en dat terwijl we alleen maar de navigatie volgden o_O

@ Richard: gaat voorspoedig dus! Heb je nog een beetje plezier aan het klussen of uitzoeken, of is het meer 'noodzakelijk kwaad'?

De meeste credits gaan naar mijn vader hoor, die doet echt een hoop. Ikzelf moet het vooral van de weekenden hebben en doordeweeks 's avonds veel naar bouwmarkten toe e.d.
Verder "commandeer" ik vooral hoe ik het wil hebben, wat er anders/beter moet. Gelukkig wordt dat wel begrepen en zo heeft mijn vader een aantal details via mij doorgegeven aan de vloerenleggers waardoor het net wat strakker is.

Eigenlijk mag ik dus helemaal niet klagen, maar ik ben er nu na een paar weken al wel klaar mee eerlijk gezegd :D
Kan eerlijk gezegd niet wachten totdat de meubels er in staan en ik er kan wonen. Als ik eind februari haal dan ben ik 1,5 maand aan het klussen geweest, dat valt me dan nog alleszins mee.

@ Richard: Gaat wel erg vlot bij jou zo te lezen. Heb er weinig beeld bij, dus ben straks des te meer benieuwd naar het eindresultaat.

Tempo moet er ook een beetje in blijven natuurlijk, maar heb ook geluk dat er weinig hoeft te gebeuren. Feitelijk alleen nieuwe vloeren en overal even een vers laagje verf op.
Ik zal t.z.t. wel even wat voor/na foto's plaatsen, heb er nu eigenlijk nog geen één gemaakt o_O

Dat zie ik ook bij mijn kleindochter.
En nu ze naar school gaat, zijn de avonden voor haar een stuk korter: om 7u flesje en dan in bed.
Geeft papa & mama (of in voorkomend geval opa & oma) plots een zee van tijd 's avonds.

Gaat mooi Richard! Voordeel van verhuizen van het ouders nest naar je eerste woning is dat het niet stel op sprong moet omdat je niet ergens verplicht uit moet met een harde deadline. Dan kun je alles lekker uitstippelen en de tijd ervoor nemen.

@ Rob: Vervelend van die storing, is toch een smetje op je "nieuwe auto gevoel". Wel fijn dat het alles nog onder garantie valt.

Ik lig er niet wakker van hoor. Auto rijdt gewoon verder prima en Wordt weer keurig verholpen.

@ ruud: blijf Je wel je grenzen bewaken? Je zult het alleen maar drukker gaan krijgen als je echt ingewerkt bent en straks moet het combineren van brandweer en je nieuwe baan toch ergens gaan knellen.

@Rob;
Totaal begrijpelijk dat jullie het klein houden!
Komen wij toch gewoon een keer BBQ-en in de zomer?

Als alles voorbij is zal ik eens kijken of dit in de nazomer te realiseren is!

En gaat men dat van een job op managementniveau ook gedogen
Ik kan uitstekend een afweging maken wanneer ik wel/niet kan vertrekken en bij welk type melding.
Mijn werkgever is zich er ook donders goed van bewust dat wanneer er bij hem thuis iets gebeurd waarbij de brandweer moet uitrukken, er ook andere werkgevers op dat moment hun werknemers moeten missen.

@ ruud: blijf Je wel je grenzen bewaken? Je zult het alleen maar drukker gaan krijgen als je echt ingewerkt bent en straks moet het combineren van brandweer en je nieuwe baan toch ergens gaan knellen.
Dat eerste komt (tot op heden) wel goed. Voorjaar is ff stress, dat weet ik en zal ook nooit veranderen. Ga je ook aan wennen.
Overdag ruk ik maar sporadisch uit bij de brandweer, gezien ik minimaal 4 van de vijf werkdagen in Duitsland zit. En de avonden zijn me eigenlijk heilig, is gewoon mijn uitlaatklep.

@ Rob: Cker begrip voor dat jullie het klein houden. Je moet het invullen op een manier die jullie het meest bevalt en je daarin niet laten sturen door anderen. Het is jullie moment, de gelukswensen brengen we een andere x wel over.

Rob zei:

Lap, nu voel ik me als de vader van Maxima... :p

Verder zijn we nu even gas aan het geven met alle voorbereidingen want schiet nu op (4 mnd). Donderdag in ondertrouw, volgende week met pa en ma een pak uitzoeken, locaties en invulling definitief bespreken en invullen. Leuk allemaal!

Weten wij eigenlijk al aan welke trouw-auto gedacht wordt?

PT-Cruiser-Lelijkste-trouwauto-7.jpg

Huizen in Gramsbergen duur... Ach alles is relatief :)

@Rob: beterschap!

Vandaag de uitvaart van een bevriende muzikant gehad. Met zijn twee orkesten vormden we een orkest van 65 man, tijdens de dienst. Heel mooi. En uiteraard erg emotioneel. Met zo'n groot orkest 'To my country' van Zweers spelen terwijl de kist binnenkomt, dan hou je het niet droog. Een mooier afscheid hadden we 'm niet kunnen geven.

Dat moet heel indrukwekkend geweest zijn, berry.

Weten wij eigenlijk al aan welke trouw-auto gedacht wordt?

Nee. En ga ik ook niet vertellen omdat a) het aanbod beperkt is b) het nog van alles kan worden c) het een van de elementen is waar we niet teveel aan uit willen geven. We vinden andere dingen belangrijker.

Lap, nu voel ik me als de vader van Maxima...

Zolang je zijn verleden maar niet hebt...:)

B-Real zei:
@ Ferdinand, ik had daarnet een deja vu :D
Er reed een roze Suzuki Alto voor me met dezelfde snelheid als toen in Duitsland, alleen het oude vrouwtje ontbrak. Hier zat gewoon een volwassen kerel in o_O

Hahaha! Geweldig! :)

Vandaag de uitvaart van een bevriende muzikant gehad. Met zijn twee orkesten vormden we een orkest van 65 man, tijdens de dienst. Heel mooi. En uiteraard erg emotioneel. Met zo'n groot orkest 'To my country' van Zweers spelen terwijl de kist binnenkomt, dan hou je het niet droog. Een mooier afscheid hadden we 'm niet kunnen geven.
Ik snap je gevoel dat het niet mooier had gekund; met 'zijn cluppies' zo'n prachtig nummer spelen!
Toen ik dat nummer voor het eerst hoorde, dacht ik gelijk: prachtig voor mijn uitvaart. Indrukwekkend nummer.
Hebben jullie het nummer samen met orgel gedaan?

Huizen in Gramsbergen duur... Ach alles is relatief
:D Sorry Berry! Maar als je het vergelijk met de grotere kernen in de buurt, is Gramsbergen vrij duur. Net als Ommen trouwens ;)

Nee, niet met orgel. Maar met zo'n groot orkest zit er wel dezelfde power in. Bij dat nummer waren de tranen niet tegen te houden. Verder ook Gabriellas Sang, Lux Aurumque, Come Sweet Death en Irish song from Country Derry.
Dit is een optreden wat bij een ieder in het geheugen gegrift blijft staan. Prachtig om daaraan te hebben mogen bijdragen. De dienst is ook opgenomen (wel apart, staat gewoon voor een ieder online), en bij het horen van To my country staan de tranen weer in de ogen.
Overigens stonden er op de begraafplaats ook 4 koperblazers. Ook héél indrukwekkend.

edit: ik kijk even op Funda naar Gramsbergen, en ik kan bijna elk huis hier wel linken. Wat een kasten voor dat geld! Zelfs ruime nieuwbouw voor weinig geld.

edit: ik kijk even op Funda naar Gramsbergen, en ik kan bijna elk huis hier wel linken. Wat een kasten voor dat geld! Zelfs ruime nieuwbouw voor weinig geld.
Voor jou wel een eind reizen naar je werk he? ;)

Mogguh!

@Berry: dat klinkt als een heel indrukwekkende dienst. Bijzonder om mee te maken en mooi om op zo'n manier afscheid te kunnen nemen. Gecondoleerd nog.

@Huizenprijzen: er zijn drie factoren die een rol spelen toch? Locatie, locatie, locatie? Ik snap enerzijds niet zo goed waarom iedereen zo dolgraag krom wil liggen voor een huis ten westen van Amersfoort, anderzijds zijn er ook regio's waar het nog een stuk goedkoper wonen is dan hier.. en daar zou ik voor geen goud willen wonen.

@Dag van Weesp: goed voorstel Richard, ik kan helaas dit jaar niet. Lijkt me wel erg leuk zoiets!

Proficiat met de kleine Jimmy :D

@Huizenprijzen: er zijn drie factoren die een rol spelen toch? Locatie, locatie, locatie?

inderdaad, zelfs in 1 dorp/stad kan daardoor de prijzen fors verschillen

Proficiat Lize! (y) :)

@ Berry, sterkte de komende tijd ;)
Klinkt inderdaad als een mooi en waardig afscheid, je moet het ook maar kunnen om op zo'n moment toch goed te spelen (y)

@ Dag van Weesp, op een volgende meeting moeten we dat maar eens ter tafel laten komen en er dan voor volgend jaar werk van maken (y)

Er zijn zo van die dagen dat iedereen je tegelijk nodig heeft,
dat je met alles en niks bezig bent,
dat alles even prioritair is...
Kortom, dat iedereen zijn best doet om je zot te krijgen o_O
Vandaag is er zo eentje :(

Bijna weekeinde, Peter...

Sanoma zei:
Hoe staat het met je studiewerkzaamheden trouwens? Verdediging al gehad, of komt dat nog? :)

Het is nog even wachten op het cijfer (van het eindrapport) van de beide eindbeoordelaars...
Daarna kan ik een defense inplannen.

Maar dat cijfer verwacht ik een dezer dagen wel.

Mogguh!

Gisteren in ondertrouw gegaan. Stelt tegenwoordig niet heel veel meer voor. Alles vantevoren al digitaal ingevuld maar moesten toch nog even op gemeentehuis langskomen voor handtekening, naamaanduiding en uitkiezen trouwboekje.
Zouden aansluitend uit eten maar hebben we gecancelled aangezien mijn maag nog niet echt jovel was na mijn ziekte.
Dus thuis maar even gezellig gemaakt.

Laten we nu nieuwe cq gefacelifte modellen hier ook al geruisloos de revue passeren?
Wat vinden jullie van de Mokka? Ik vind hem flink vooruit gegaan! Al blijft het niet mijn auto.

Mogguh!

@ Peter: oooh, zeker ken ik dat soort dagen. Maar als leidinggevende zal het misschien nog net wat intenser zijn.

Maar dat cijfer verwacht ik een dezer dagen wel.
Stapje voor stapje dichter bij de afronding (y) Succes nog ff!

@ Rob: Gefeliciteerd! Mocht je een kleur trouwboekje uitzoeken, of waren er ook nog verschillende uitvoeringen? (wij hadden alleen de keuze uit een kleur: wit/rood/zwart/blauw)

@ Mokka: Ik vind het best een aardig auto eigenlijk! Beetje leuke kleurstelling is wel belangrijk, maar ik kan 'm wel waarderen. Oude vind ik iets stoerder denk ik.

Mogguh!!

@ Rob: Gefeliciteerd met de ondertrouw! Dus over enkele maanden de bovenkant ook trouwen en dan hej 't compleet ;)

@ Mokka: Vond het altijd al een leuke auto (snapte alleen nooit die zwarte stukjes onder de koplampunit) en is er nu toch op vooruit gegaan.
Zeker het interieur sluit weer aan in zijn klasse en mooi dat de led-matrix verlichting zijn weg heeft gevonden naar deze klasse.
De fijne nieuwe 1.4T erin is een welkome aanvulling. Lees alleen niks over de 1.0T motor, dat zou toch een gemiste kans zijn als die zijn weg niet zou vinden naar de Mokka.

Vind enkel de toevoeging X overdreven. Zeker voor een model wat op zichzelf staat en enkel als stoerdere versie verkrijgbaar is.
Voor de stoere varianten van de Astra & Insignia vind ik Country Tourer een erg chique en sportieve toevoeging, voor de Adam hebben ze het leuk gedaan door Rocks toe te voegen.

Las vanochtend snel de multitest in de AW. Daarin won de Astra wederom de test, hij wordt overal echt super positief ontvangen en weet zo'n beetje elke test nog op zijn naam te schrijven. Dat belooft veel goeds voor de nieuwe Insignia.

@ Peter, ik ging gisteren ook met zo'n gevoel naar huis. Vandaag gelukkig nog één dagje en dan is het weekend :D

@ Rob, proficiat met de ondertrouw (y)

@ Jos, het lucht wel op dat alles ingeleverd is hè? :D
Cijfer zal wel goedkomen, aangezien ik aanneem dat je het concept al goed besproken hebt met je begeleider. (y)
Verdedigen is uiteindelijk niet zo spannend, je zit immers al diep in de materie en het bedrijf waar je het project hebt gedaan. Je zult nog wel een paar lastige vragen krijgen, maar ik vond het toentertijd meer een verplicht nummertje :)

@ Mokka, hij ziet er wat speelser uit en ik weet nog niet zo goed of ik dat mooier vind. Verder gewoon een prima auto, die ik niet snel zou kopen overigens :D

Gisterenavond even met moeders op stap geweest voor wat gordijnen. Vanmiddag maar even de bank bellen of de hypotheek toch wat hoger kan..... allemachtig wat is dat spul duur zeg! :eek:

Gelukkig al wel wat moois gezien voor beneden, zaterdag nog even bij een andere winkel kijken en dan gelijk maar bestellen. Voor boven worden het gewoon standaard en "goedkope" gordijnen van de Leen Bakker denk ik, daar zie ik toch weinig van als ik slaap :D
Zit ook allemaal een levertijd op van 2 á 3 weken en dat past prima in de planning.

En als ik dan zaterdag toch weer een groot deel van de dag heb verdaan met winkels bezoeken probeer ik 's middags ook maar even langs de ** en Opel dealer te gaan om de **** en Astra te bekijken.

Mogguh!

Mokka: ik heb niks met die gekke hoge dingen. Maar het front is wel mooier geworden idd. Wat is het prijsverschil met een Astra trouwens? Ik zou altijd voor de Astra gaan.

Gisterenavond even met moeders op stap geweest voor wat gordijnen. Vanmiddag maar even de bank bellen of de hypotheek toch wat hoger kan..... allemachtig wat is dat spul duur zeg!

Gelukkig al wel wat moois gezien voor beneden, zaterdag nog even bij een andere winkel kijken en dan gelijk maar bestellen. Voor boven worden het gewoon standaard en "goedkope" gordijnen van de Leen Bakker denk ik, daar zie ik toch weinig van als ik slaap
Zit ook allemaal een levertijd op van 2 á 3 weken en dat past prima in de planning.
Gordijnen zijn echt duur idd. Beneden heb ik dure gordijnen op maat, boven heb ik ook goedkoop spul. Moet ik alleen nog even op maat laten maken door m'n moeder :)

Gordijnen: Beneden heb ik rolgordijnen op maat van de Kwantum. Daarnaast nog gordijnen op maat van de kwantum maar die waren met de actie 'geen vermaakkosten' niet zo duur. Voor de rest allemaal standaard maten ;)
Alles dus bij een budget-winkel maar ik vond het al duur zat... zal bij een echte woonwinkel vast nog wat duurder zijn :p

Die nieuwe mokka is wel smooth. Mooi, maar ik weet niet of ik hem mooier vind. De oude heeft wat meer een eigen gezicht, ik vind het wel leuke auto's!

Gordijnen hebben wij ook een klein vermogen aan uitgegeven dit jaar. Bijna een half jaar over nagedacht en op zoek gegaan naar goedkopere alternatieven. Blijkt dat we een dure smaak hebben o_O voor boven hebben we gordijnen van de Aldi :)

@Jos: mooie stap! Nog een paar dagen in spanning, gaat goed man!

@Rob: gefeliciteerd, leuke stap :)C

@Gerwin: uitzoeken? Wij kregen een keurig donkerblauw geregistreerd partnerschap boekje (Ctrl+f zoek en vervang trouw voor geregistreerd partnerschap) en we mochten kiezen of we die wel of niet wilden. Nooit bij stil gestaan dat je daar ook keuzes naar smaak in zou willen maken..

Terug
Bovenaan