Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Rob: Gefeliciteerd! Mocht je een kleur trouwboekje uitzoeken, of waren er ook nog verschillende uitvoeringen? (wij hadden alleen de keuze uit een kleur: wit/rood/zwart/blauw)
En als ik dan zaterdag toch weer een groot deel van de dag heb verdaan met winkels bezoeken probeer ik 's middags ook maar even langs de ** en Opel dealer te gaan om de **** en Astra te bekijken.
Voor de **** hoef je niet naar de dealer..die zie je op elke hoek van de straat..winking smiley
Moderator
Mokka: ik heb niks met die gekke hoge dingen. Maar het front is wel mooier geworden idd. Wat is het prijsverschil met een Astra trouwens? Ik zou altijd voor de Astra gaan.
Moderator
Mooie instelling! Maar het maakt het onderhandelen wel weer iets lastiger. Aan de andere kant: om het geld is ze het blijkbaar niet echt te doen?@ Gordijnen: We hebben gister een tweede bezichtiging gehad en de bewoners hadden net nieuwe rolgordijnen (op maat) gekocht.
Ook hadden ze de muren in de woonkamer behangen. 'Zolang het niet verkocht is, blijven we bezig'
Ze willen in principe wel graag van het huis af volgens mij... tussen de regels door begrijp ik dat ze een ander huis op het oog hebbenMooie instelling! Maar het maakt het onderhandelen wel weer iets lastiger. Aan de andere kant: om het geld is ze het blijkbaar niet echt te doen?
rjthefrisian zei:Mogguh!
Corsa-20SEH zei:Mogguh
Total Loss zei:Mogguh!
Barri zei:mogguh!
Sanoma zei:Mogguh!
Barri zei:Toch zou ik liever voor de GS gaan.
Barri zei:Haha, maar ziet ze dat zelf ook zitten?
Barri zei:Haha, maar ziet ze dat zelf ook zitten?
Ben zomaar eens wat zoekopdrachten aan het doen naar Jaguar XJ, Infiniti FX, Lexus RX, Audi A8, BMW7, Maserati Quattroporte, ...
Gewoon,
nu H. weer aan het werk is,
en ze dan nog eens op amper 10km van huis haar nieuwe werkplek heeft,
dan komen al die benzineslurpers in aanmerking om ooit haar 500-tje te vervangen...
Rijden in pure en schandalig overdadige luxe
Total Loss zei:@brg Vergeet se Jaguar XF niet !![]()
rjthefrisian zei:Zooo.. verdient de zorg bij jullie zo goed?
Moderator
Ik denk dat Rob binnenkort gaat verhuizen naar het Belgische landBritish Racing Green zei:rjthefrisian zei:Zooo.. verdient de zorg bij jullie zo goed?
Je hebt PB.
Corsa-20SEH zei:wij allemaal denk ik![]()
Tja, zou ik persoonlijk ook niet doen!En wat een bijzondere move om zo tussen de bezichtigingen door nog weer een bak centen aan je huis te spenderen.. staat 'ie al zo lang te koop? En was het wel een beetje jullie smaak?
Sanoma zei:@ Peter: leuke auto's om tussen te sneupen. Nog leuker als de mogelijkheid er daadwerkelijk is om een dergelijke auto te kopen natuurlijk! BMW 6 serie Gran Coupé dan?
En hier wil iedereen in Zeeland gaan wonen... (meer wel in BE blijven werken).
Ik had zaterdag piketdienst, dus echt carnaval vieren zat er voor mij niet in. Dus 's middags de GTS gewassen, dat bleek geen overbodige luxe te zijn.Ik dacht die is flink aan het carnavallen. Ik dacht die is flink aan het carnavallen.
Corsa-20SEH zei:Avond...
Lekker turbulente vlucht gehad... opstijgen was echt even vasthouden maar we zijn heel en in 1 stuk in Oostenrijk aangekomen.
Lekker hapje eten, paar uur bar hangen, en nu slapen.. ff de mail checken en antwoorden en ff Autoweek natuurlijk
Morgen wordt het rijdenleuk!
AsconaGT zei:En hier wil iedereen in Zeeland gaan wonen... (meer wel in BE blijven werken).
waarom? Financieel goedkoper? Er zijn toch ook veel NLers die in belgie willen wonen?
@Rob: toch maar weer inruilen die Astra?