BRG
Wegverkenner
Barri zei:Heuj, ik heb de Punto ook al bijna een jaar9 maanden al!
En de Kever al 7 jaar![]()
Diplomatisch geantwoord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Heuj, ik heb de Punto ook al bijna een jaar9 maanden al!
En de Kever al 7 jaar![]()
Ik denk niet dat vrouwlief het grappig zal vinden als je haar met jurk in een Speedster laat stappen.....waar de kokerbalken net zo breed zijn als de bestuurdersstoel.@trouwauto Rob: Kunnen ze bij de dealer niet een dagje een GT, Speedster of OPC voor je regelen?
Astra F zei:Ik denk niet dat vrouwlief het grappig zal vinden als je haar met jurk in een Speedster laat stappen.....waar de kokerbalken net zo breed zijn als de bestuurdersstoel.@trouwauto Rob: Kunnen ze bij de dealer niet een dagje een GT, Speedster of OPC voor je regelen?![]()
@trouwauto Rob: Kunnen ze bij de dealer niet een dagje een GT, Speedster of OPC voor je regelen?
225/40R18 is wel betaalbaar maar ga je wat afwijken wordt het al snel duur... de E87 heeft een breedset met 245/35R18 achterop.. Ching Ching...
Moderator
hier was het ook heel even wit! maar nu al weer weggesmolten. Wel is hier veel regen gevallen zeg! Daarom had ik ook de dakgoten maar weer eens extra goed schoongemaakt. Zat vol blad en heb inwendige regenpijpen dus iets vaker schoonhouden.Overigens ligt hier ook sneeuw
Moderator
Hé! Die zeehond heb ik ook thuis gehadDie zat ondertussen een zeehond na te doen
Is die zo zwak afgezekerd dan? De droger is maar 1.000 watt. En moderne wasmachines verbruiken ook al niet meer zo veel.Alleen wil ik nog wel even een extra groep in de meterkast bij plaatsen en extra draden trekken zodat ik de wasmachine en droger tegelijk kan gebruiken. Als ik dat nu doe verwacht ik dat de stop er door vliegt.
Hoe "was" jij de kap van de cabrio dan frank? Ik lees dat je er eigenlijk niet met normal shampoo's op mag komen, zeker niet met de action-shampo waar wax bij-in zit.Helaas zat ik te dicht achter een andere vrachtwagen en is mijn driftige poetswerk van afgelopen weekend weer verdwenen onder een laagje modder.
Is die zo zwak afgezekerd dan? De droger is maar 1.000 watt. En moderne wasmachines verbruiken ook al niet meer zo veel.
Mijn vader verbaasde zich erover dat de droger zo weinig energie verbruikte. De droger zit bij mij zelfs achter een stekkerdoosje samen met de vriezer en cv ketel. Had je vroeger niet hoeven doen!
Moderator
16A * 230v = 3680 watt. Dat kan er maximaal op een 'gewone' groep.AsconaGT zei:Is die zo zwak afgezekerd dan? De droger is maar 1.000 watt. En moderne wasmachines verbruiken ook al niet meer zo veel.
Mijn vader verbaasde zich erover dat de droger zo weinig energie verbruikte. De droger zit bij mij zelfs achter een stekkerdoosje samen met de vriezer en cv ketel. Had je vroeger niet hoeven doen!
hmm, ik zal toch maar eens kijken in vermogen. Gewoon 16A gezekerd. Het is een A++ droger, wasmachine moet ik even kijken. maar de pomp van de kelder zit er ook achter van 300W + koelvries combinatie. Maar misschien valt het wel mee inderdaad
EDIT; droger valt idd reuze mee, 1000W volgens deze pagina, de wasmachine is 2100W. Hoeveel wat kun je doorgaans op 1 groep aansluiten? 3600 toch?
met beide op mag vermogen zit ik al op 3100, zal eens kijken wat de koel/vriezer kost
British Racing Green zei:
Astra F zei:Hoe "was" jij de kap van de cabrio dan frank? Ik lees dat je er eigenlijk niet met normal shampoo's op mag komen, zeker niet met de action-shampo waar wax bij-in zit.Helaas zat ik te dicht achter een andere vrachtwagen en is mijn driftige poetswerk van afgelopen weekend weer verdwenen onder een laagje modder.
De **** ga ik sowieso nog bekijken inderdaad. Ik blijf het, in de juiste uitvoering, ook een mooie auto vinden. Wel iets duurder, minder luxe en minder vermogen dan de Astra.
Als je de Astra ooit nog eens wil gaan chippen, zou ik zeker overwegen die downpipe mee te pakken...
Doordat je die "blokkade" direct na de turbo weghaalt, spoelt de turbo sneller op.
Maar de versnellingsbakken kunnen ook wel verschillen, dat kan je wel op Opel-infos.de zien...
Maar het moet je wel liggen zo'n bmw...voorin echt benauwend en opgesloten gevoel en hele lage zitpositie. En instappen is ook lastiger dan gemiddeld omdat alles zo laag is. Maar rijdt echt top hoor, fraai afgewerkt en sublieme details.
LineaBlu zei:Avond iedereen!
@Justin;
Beterschap/sterkte!
De Orlando heeft dezelfde basis als de Astra J/Cruze toch, misschien is er ergens een tweede hands set van die modellen te vinden (in 16/17")...?
ik vind dat erg prettig, zeker dat het dashboard wat om je heen zit en iets in de auto zit. ook de kleine A-stijlen die met zwart stof zijn bekleed en lekker rij-eigenschappen vind ik gewoon in vrijwel geen enkele auto. Ik ben er aan gewend de lage instap hoor ik altijd van mensen die bij mij mee rijden
@ Rob: Leuk man! Ook mooi dat de ouders er zo betrokken bij zijn en zo betrokken worden smiling smiley Vonden die van mij ook echt fantastisch!
Moderator
Als dat ding een aanhangwagentje voort mag slepen, zie ik mijn ouders over een paar jaar wel in zo'n ding rijden!Total Loss zei:@Ruudje Opel heeft net je nieuwe leasebak geïntroduceerd!![]()