Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Karl heeft een test gewonnen en de Astra is ook als nummer 1 geeindigd tegen de kersverse megane en Seat Leon. Tekstueel was vooral de astra een en al lof.
Moderator
Zorgde er wel voor dat ik i.p.v. "Thuis" ineens Rob aan het bellen was, hopelijk is ie niet over gegaan big smile smiley
Bij de Astra is er bijvoorbeeld geen knop voor navigatie zodat je daar in 1x heen kunt, bij ** wel.
Moderator
Klopt helemaal. Elke keer als ik in een recente ** zit valt me op hoe 'thuis' dat voelt. En alles klopt gewoon, alles werkt perfect. Maarja, weinig emotie inderdaad. En dat is een afweging. Persoonlijk zou ik liever mijn eigen geld uitgeven aan iets met meer emotie en design, maar als het een leaser is dan kan ik dat perfecte ook weer waarderen.Dat is namelijk de auto waarbij alles perfect werkt en alles tot in de puntjes is verzorgd en dat allemaal heeft volgens de geleerden. In mijn ogen komt er echter ook wat emotie en design bij een auto kijken en dat is in mijn ogen net iets wat de **** ontbeert.
Barri zei:Klopt helemaal. Elke keer als ik in een recente ** zit valt me op hoe 'thuis' dat voelt. En alles klopt gewoon, alles werkt perfect. Maarja, weinig emotie inderdaad. En dat is een afweging. Persoonlijk zou ik liever mijn eigen geld uitgeven aan iets met meer emotie en design, maar als het een leaser is dan kan ik dat perfecte ook weer waarderen.Dat is namelijk de auto waarbij alles perfect werkt en alles tot in de puntjes is verzorgd en dat allemaal heeft volgens de geleerden. In mijn ogen komt er echter ook wat emotie en design bij een auto kijken en dat is in mijn ogen net iets wat de **** ontbeert.
Meeuw zei:(neem aan dat het noemen van 'Audi' niet direct tot een ban leidt)
Sanoma zei:Mogguh!
Ook ik voel bij Richard de voorkeur voor de ** en daar is niks mis meeMaar misschien dat na het rijden het wel tegenvalt, je weet het niet. Maar anders lekker kiezen wat jouw voorkeur heeft. Jij moet er in rijden, niet wij
Je kunt bij Opel toch ook het scherm van je iPhone overnemen op het scherm van de auto? (legde de verkoper mij uit) zo kun je de navigatie van je telefoon gebruiken als je die makkelijker vindt.
Je kunt bij Opel toch ook het scherm van je iPhone overnemen op het scherm van de auto? (legde de verkoper mij uit) zo kun je de navigatie van je telefoon gebruiken als je die makkelijker vindt.
@ Meriva, het is duidelijk niet jouw auto maar het is verder ook geen grote straf om nog een weekend in rond te rijden toch?
Gisteren bij de Opel dealer ook nog even met mijn vader gekeken bij een bijna nieuwe Corsa D. Van buiten een mooie auto en groot genoeg voor mijn ouders, maar van binnen nog precies hetzelfde als 10 jaar geleden. Aldus mijn vader.
De Meriva moest ie al helemaal niks van hebben, de Astra J vond ie wel weer prachtig.
Haha, als je ze niet meer hebt dan mis je ze pas. Ik had dat met de regensensor ook toen ik in de Astra stapte.....toen dacht ik onderweg echt "stom ding, die ruit is nat....begin eens te wissen". Maarjah, stommiteit lag bij mij want hij heeft geen regensensor.Maar mis mijn eigen autootje wel. Wat ik nu echt mis is de automatische verlichting en de regensensor.
Wow!ruud zei:Dus filmpje van dashcam geupload en doorgemaild naar Duitse politie. Kreeg vandaag bericht dat ze blij waren met de oplettendheid.
Ze vroegen toestemming om de beelden te mogen gebruiken. Ze konden er strafrechtelijk niet veel mee, maar gingen nav dit filmpje wel
even bij de beste man aan de deur voor een gesprek.
British Racing Green zei:We kunnen ons topic blijkbaar afsluiten voor outsiders...
We starten het topic met een peiling,
geven aan dat enkel wie gestemd heeft kan lezen,
en zodra de stamgasten gestemd hebben, sluiten we de peiling...
Blijkbaar sinds kort perfect mogelijk!!!
Maf genoeg heb ik geen een foto gemaakt van het werk. Van al het bouwen zijn plenty foto's gemaakt, maar afgelopen week echt helemaal niets.Franklinn zei:@Fer: goed bezig! Heb je foto's van de voortgang?
rjthefrisian zei:Heeft iemand al eens in zo'n 1 serie coupe gezeten? Lijkt me ook een heel krap autootje met hele beperkte ruimte en weinig praktisch gebruiksgemak. Leuk als speeltje erbij maar als je eens met vrienden op pad wilt kan je niks.
Maf genoeg heb ik geen een foto gemaakt van het werk. Van al het bouwen zijn plenty foto's gemaakt, maar afgelopen week echt helemaal niets.
Ik beloof foto's op FB als het af is smiling smiley
Zaterdag en zondag bezig geweest om de vloer boven te leggen samen met mijn vader en een kameraad, dat ging prima. Vloer zit er strak in en we hadden exact genoeg planken eye popping smiley
Deze week alleen nog even de plinten aan de muur en plakplintjes langs de kozijnen e.d. en het is echt af. smiling smiley
Nou nou... De hatchback is meer dan ruim genoeg voor ons 3en smiling smiley
rjthefrisian zei:Mogguh!
wat een weer gisteren niet?
Kan nooit kwaad. Even zo'n persoon confronteren met z'n gedrag; hopelijk leren ze er wat van.Ze vroegen toestemming om de beelden te mogen gebruiken. Ze konden er strafrechtelijk niet veel mee, maar gingen nav dit filmpje wel
even bij de beste man aan de deur voor een gesprek.
Plinten maken een vloer inderdaad helemaal af; is dan ook gelijk het hele huis klaar?Deze week alleen nog even de plinten aan de muur en plakplintjes langs de kozijnen e.d. en het is echt af.
Je viel 's avonds vast als een blok in slaapIk kan geen steen meer zien..
Leuk werk altijd hé zo'n vloertje leggen. Heb het bij mezelf nu vijf keer gedaan en ook vrienden al diverse keren geholpen.
@ Richard mbt auto: lekker rondkijken en een keuze maken waar JIJ een goed gevoel bij hebt. Wij hebben makkelijk praten, maar jij moet er in rijden tongue sticking out smiley
Plinten maken een vloer inderdaad helemaal af; is dan ook gelijk het hele huis klaar?
Ik heb trouwens ook al eens gezien dat plinten een vloer kunnen verpesten grinning smiley