Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
B-Real zei:@ Jos, sportonderstel heb ik de verkoper al naar gevraagd, die is er dus niet.
Ik zou eigenlijk wel 18" af fabriek willen (dat is bij Opel veeeeeeel goedkoper dan bij **/Seat) en dan zelf stiekem maar een paar verlagingsveren eronder zetten?![]()
Hans 1.6 TURBO zei:( Eén van de mooiste Opels aller tijden ) Een B Ascona in "Berlina SR" trim..
.......... de jaarrekening is klaar !
........... de zomervakantie geboekt !
........... de meerjarenbegroting is in progress !
Centraal staat wel dat we met de auto gaan
Cruciaal is natuurlijk de vraag: met welke auto?
HPv3 wil naar het speelparadijs hier een dorpje verderop.
B heeft weer een leuke baan en kan binnenkort beginnen
Hotdog zei:Zomervakantie hebben we hier al een beetje bedacht. Vrouwlief wil strand, ik wil Frankrijk, HPv1 Vlieland, HPv2 wil Italië en HPv3 wil naar het speelparadijs hier een dorpje verderop.
Centraal staat wel dat we met de auto gaan en kamperen en op de bonnefooi. Het zou dus ook Tsjechië of Hulshorst kunnen worden..:T
Ja, en alleen al dat je daar aankomt met een ouwe Signum met aanhangwagentjeLineaBlu zei:Hotdog zei:Zomervakantie hebben we hier al een beetje bedacht. Vrouwlief wil strand, ik wil Frankrijk, HPv1 Vlieland, HPv2 wil Italië en HPv3 wil naar het speelparadijs hier een dorpje verderop.
Centraal staat wel dat we met de auto gaan en kamperen en op de bonnefooi. Het zou dus ook Tsjechië of Hulshorst kunnen worden..:T
Strand kan je wel combineren met Italië én Frankrijk...
Lekker kamperen in Monaco, the place to be!
Dat wordt alleen wel een dure...
Het principe bij zo'n allroad is dat er maar een kleine toevoeging is toegepast, 4wd, en dat wordt met veel opschmuck verkocht. De Black Plastic Edition.
Moderator
Goed om te weten mocht het zover komenKost zoals gezegd een rib uit je lijf, maar volgens mij wel goede kasten en compleet naar wens.
Een Cross **** vind ik dan nog niet eens zo heel lelijk, maar het komt toch meer tot zijn recht bij Volvo vind ik.
En dan wordt er nog positief inhoudelijk op gereageerd ook, het kan niet altijd meezitten he
Overigens weet ik nog een goed onderhouden en nette X1 die volgend jaar weer een heroverweging krijgt. Dit jaar mag 'ie nog weer blijven in elk geval.
AsconaGT zei:Daarnaast is de benzine variant een 1.8TSI, dat zijn volgens mij een van de weinige benzine motoren van ** die gewoon goed zijn zonder olieverbruik, kettingen en zo. Met 180 PK, niet te veel en niet te weinigEn standaard aan DSG. En wilde beetje plagen met een ** plaatje hier
was hier zo tammetjes