AsconaGT
Asfaltkampioen
Ultrabook is ultra-dun/-licht?
Daar hebben ze gewoon de dvd-speler uitgesloopt...?
Veel dunner en lichter. Ook plattere en veel energiezuinigere componenten. Wat Ipad technologie om het even kort door te zeggen
@Joost;
Een opvolger van de Calibra lijkt me dit zeker niet, daarvoor zie ik die Buick van laatst nog eerder naar Europa komen.
klopt, daarom ben ik teleurgesteld. Mijn hoop gaat nu naar die Buick, waarvan GM zelf al heeft gezegd dat deze naar europa gaat komen als opel! Zo'n 2 deurs roadster is leuk en aardig. Maar de benchmark nu is de nieuwe MX5. Iedereen vind hem leuk en rijd zo goed, maar aanschaffen doet bijna niemand. Daar gaat opel met zo'n GT het al helemaal lastig krijgen. Leuk voor het imago, niet voor de aantallen
Franklinn
@roest: onlangs op de c4 ook ontdekt, komt van onder de chroomstrip op de motorkap. Zit nog in de carrosseriegarantie, hoewel citroen moeilijk schijnt te doen als je de auto niet bij hun in onderhoud hebt.. Toch maar eens achteraan
Wat doen ze bij dealeronderhoud aan de carrosserie dan...?
Carroseriegarantie gaat altijd om roest van binnenuit. De chromestrip komt niet door van binnenuit waarschijnlijk en dus geen garantie. Ik heb exact deze gevallen veelvuldig gehad bij de achterportieren van Zafira B en ook de chromestrip op de achterkleppen van Antara's. Er zit minimaal beweging in de chromestrip waardoor op den duur de lak onderhuids weg is. Na enige tijd zie je roest onder de strip weg komen. De importeur zegt dat het niet van binnenuit komt en garantie word afgewezen, en dan mag je als garage dat uitleggen aan je klant......