Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Ultrabook is ultra-dun/-licht?
Daar hebben ze gewoon de dvd-speler uitgesloopt...?

Veel dunner en lichter. Ook plattere en veel energiezuinigere componenten. Wat Ipad technologie om het even kort door te zeggen ;)

@Joost;
Een opvolger van de Calibra lijkt me dit zeker niet, daarvoor zie ik die Buick van laatst nog eerder naar Europa komen.

klopt, daarom ben ik teleurgesteld. Mijn hoop gaat nu naar die Buick, waarvan GM zelf al heeft gezegd dat deze naar europa gaat komen als opel! Zo'n 2 deurs roadster is leuk en aardig. Maar de benchmark nu is de nieuwe MX5. Iedereen vind hem leuk en rijd zo goed, maar aanschaffen doet bijna niemand. Daar gaat opel met zo'n GT het al helemaal lastig krijgen. Leuk voor het imago, niet voor de aantallen :)

Franklinn
@roest: onlangs op de c4 ook ontdekt, komt van onder de chroomstrip op de motorkap. Zit nog in de carrosseriegarantie, hoewel citroen moeilijk schijnt te doen als je de auto niet bij hun in onderhoud hebt.. Toch maar eens achteraan

Wat doen ze bij dealeronderhoud aan de carrosserie dan...?

Carroseriegarantie gaat altijd om roest van binnenuit. De chromestrip komt niet door van binnenuit waarschijnlijk en dus geen garantie. Ik heb exact deze gevallen veelvuldig gehad bij de achterportieren van Zafira B en ook de chromestrip op de achterkleppen van Antara's. Er zit minimaal beweging in de chromestrip waardoor op den duur de lak onderhuids weg is. Na enige tijd zie je roest onder de strip weg komen. De importeur zegt dat het niet van binnenuit komt en garantie word afgewezen, en dan mag je als garage dat uitleggen aan je klant...... :rolleyes:

12321239_577729595715473_365013026194041344_n.jpg

@Ultrabook;
Zoiets is ook nog weleens iets voor mij, heb nu ook alweer een paar jaar deze HP Pavilion G6 (met een i5)...
Doet het nog altijd prima, al zal ik dat niet te hard roepen ;)

@Richard;
Had je al ingekocht bij de MediaMarkt...?
12647059_634770609993970_6538942357854060900_n.jpg

Misschien ook een idee om effe een prijsvergelijk met Duitsland te doen? (2pc minder BTW)

Ik overweeg deze te kopen, en die is toch mooi 12,- goedkoper geworden: <https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_braun-series-3-3040-wet-dry-1390873.html>

Plaatje kan ook wel hartstikke nep zijn hoor...
Kwam het tegen, maar zal me niets verbazen als ze de boel oplichten in zo'n actie.

Ik denk ook zeker dat veel prijzen niet echt omlaag gegaan zijn. Richard heeft ook prijzen genoteerd dacht ik, dus ik ben benieuwd naar zijn bevindingen!

Ik heb natuurlijk het een en ander bijgehouden en prijzen fluctueerden wat inderdaad. De spullen die ik op het oog had waren "minder populair" en hadden er weinig last van.

Ik was vanavond even voor 18u thuis en heb om klokslag 18u een receiver besteld die ze niet in de winkel hadden, daarna was de site onbereikbaar voor mij. Toen wat gegeten en op naar de winkel. Ik had daar gisteren al een hele bestelling apart laten zetten, moest vandaag alleen even terug komen voor een nieuwe bon met korting en om af te rekenen. Gisteren en vandaag perfect geholpen door de betreffende dame, moest alleen even een kwartiertje wachten totdat ze tijd had vanavond en voor de kassa ook een rij van een kwartier.
Viel me al met al wel mee en ik heb 450eu bespaard, dat was het wel waard wat mij betreft....

Daarna nog even in m'n woning geweest. De blauwe muur is nu perfect en de vloer hebben ze ook gelegd vandaag, erg tevreden over (y)
Vloer heb ik lang over getwijfeld, aangezien je het uitkiest op basis van een/enkele plankjes en het maar afwachten is hoe het lijkt :D

450 euro lijkt me wel een mooie besparing ;)

Ik ben benieuwd naar je residentia... (y)

Ik heb ook besteld. €12 besparing ;) Niet veel slechter dan een paar maanden terug, toen Braun een cashback actie had. Collega van me is echt een extreme-couponner, dus die had toen toegeslagen.

Ach, ik ben verder nooit zo van de aanbiedingen en acties. Ik koop vooral dat wat ik wil hebben, zoek de beste aanbieding op het moment dat ik het wil hebben en schaf het aan. Ik was voor een besparing van een tientje echt geen kwartier in de rij gaan staan in de winkel, maar dit vond ik vanzelfsprekend wel de moeite.

Ik had nu ook mooi de tijd om alles rustig bij elkaar te zoeken aangezien ik het de komende weken in principe toch nog niet nodig ben loonde het wel om op deze actie te wachten.

@ Jos, je komt t.z.t. maar een bakkie halen :)
Geld overigens ook voor de overige stamgasten mochten ze eens in de buurt zijn (y)

Ben wel benieuwd naar je huisie Richard!
Kom alleen bijna nooit in de buurt :eek::)

Afgelopen weekend de GP aan het schoonmaken geweest, om 'm bij de garage te zetten moest Siggie even aan de kant. Dus aan de overkant van de straat gezet.
Wilde ik gisterochtend Siggie starten, bijna geen beweging in het blok te krijgen. Heb de GP met startkabels aan Siggie gedaan, maar na vijf minuten overladen probeerde ik weer te starten, geen vooruitgang.

Toen maar eens doorstarten, gewoon de sleutel lang omgedraaid houden. Er kwam wat beweging in, wat gepruttel en geprotesteer, en na een poging of 3 sloeg hij aan. 't Ging niet van harte :eek:
Ben er toch mee naar het werk gereden, en 's middags was er niets aan de hand. Ook vandaag een thuiswerk-dag gehad, en uiteraard wel ff met Siggie wat klussen moeten doen, maar gewoon starten en lopen!

Wat zou het kunnen zijn?

Geld overigens ook voor de overige stamgasten mochten ze eens in de buurt zijn
Hebben we een nieuwe locatie voor de BBQ? :) Vooraf wel ff de buren inlichten dat de straat vol staat, en je ook minstens een uur lang voor de deur staat....menigeen met een biertje in de hand :cool:

@ Fer: Vocht??

@ Jos: Thanx. tering zeg, wat is de spoeling dun. Meende dat die wel in massa's werden aangeboden, helaas wel weer een duur onderdeel.
Maargoed, afgelopen 2 dagen 2x 270km afgelegd met de GTS en moet zeggen dat voor de langere afstanden hij mijn grote vriend blijft. Wat een heerlijk rustig en comfortabele bak.

Gisteren en vandaag een cursus gehad, deels voor het werk en deels persoonlijk. Is ook op NLP gericht.
Pfieuw, gisteren liet de cursus me koud maar nadat met toestemming van mij de cursusleider me ff in de groep als voorbeeld nam om een techniek te demonstreren (wat overigens niet de bedoeling was dat we die zelf gingen leren) toen was ik nadien wel ff een kwartiertje emotioneel van de kaart. Heeft de 2e dag me i.i.g. wel wat gedaan :cool:

Mogguh!

Blijkbaar gooi ik het geld over de balk,
want speciaal enkele weken wachten om een scheerapparaat van 80 EUR plots 12 EUR goedkoper te kunnen kopen, dat zou ik nu echt niet doen.

Als een wasmachine van 800 EUR aangekondigd plots 120 EUR goedkoper zou worden, dan zou ik het wellicht wel uitstellen (alhoewel, als ik een nieuwe wasmachine nodig heb, wil dat zeggen dat de oude defect is, en dat ik dus METEEN een nieuwe nodig heb).

Dat is het proberen waard, op het citroen forum wordt dit wel als een bekende plek bij dit model genoemd en er zijn meerdere gevallen waarbij dit onder de carrosseriegarantie is verholpen. Maar misschien is dat ook wel vanuit een fatsoenlijke relatie tussen garage en klant. En die heb ik niet met de citroen dealer natuurlijk.

@Ultrabook: dit is een marketingnaam waar intel wat eisen aan heeft verbonden: gewicht en afmeting sowieso en wat betreft energieverbruik, prestaties en accuduur ook. Geen ipadcomponenten, die zijn nog weer een heel stuk anders van aard (al was het alleen het basisontwerp van de chips en de taal die ze spreken). Een 17" ultrabook zou wel kunnen bestaan, maar mag niet zo heten. En ach, nekherniapreventie en slepen met grote laptops gaat natuurlijk niet samen.

Dat ben ik wel met jou eens Peter... Maar als ik iets nieuws wil, en ik weet dat er een aanbieding aankomt, dan wacht ik daar ook wel even op.. tenzij het iets is dat je echt nu nodig hebt zoals ene wasmachine.

Voorbeeld, de badkamer die wij eind april gaan doen.. Ik heb al 465,- bespaard enkel op de kraan en de doucheset, puur door deze te kopen in een actie... Die dingen liggen al op zolder :)

Mogguh!

@ Prijzenjacht: Als je iets direct/snel nodig hebt, dan ga ik niet wachten op een actie. Alleen even online prijs-checken. Maar als je al een tijdje naar iets zoekt, dan is het wachten op een actie best aantrekkelijk.
Samsung heeft met z'n producten altijd wel een cashback-periode, eens in de zoveel tijd. Mijn zusje had bij de Gamma een pas gekregen waarmee ze bij elke aankoop 10% korting kreeg... omdat ze een eerste huis had gekocht.

Er is eigenlijk altijd wel wat voordeel te behalen als je zoekt en vergelijkt.

@ Richard: Housewarmingsbbq (y) gezellig hoor!

@ Fer: Raar probleem zeg! Ik ben zo a-technisch als maar kan, dus ik heb echt geen flauw idee ;)

Hé..vanmorgen heel bericht getypt..zie ik het niet meer terug..ik krijg de Sanoma melding ook weer steeds vaker.

@Probleem Fer: ik had het destijds met de Vectra ook wel eens. Slecht starten waarbij de auto soms moeizaam en pruttelend en stotterend op gang kwam als een oude man. Daarna was er niks meer aan de hand. Had bij mij echt met vochtige omstandigheden te maken want was altijd het geval bij veel regenval of mist.

@Peter: echt hard heb ik 'm niet nodig (mijn bedrade Philishave uit het gulden-tijdperk doet het nog), maar ik weet al een tijdje dat ik zo eentje wil kopen. De cashback-actie van Braun kwam voor mij net iets te vroeg, dus ik wachtte gewoon af tot ie ergens in de aanbieding was.

Mijn zusje had bij de Gamma een pas gekregen waarmee ze bij elke aankoop 10% korting kreeg... omdat ze een eerste huis had gekocht.
Ja, had mijn zusje pas ook! Bij bouwmarkten koop ik zo min mogelijk zonder korting. Bij de Gamma heel irritant met al die bonnetjes en pasjes, maar ik maak er uiteraard wel gebruik van.

En wat hierboven al wordt aangegeven: als de wasmachine kapot gaat zou ik even de prijzen vergelijken, maar dan wel de volgende dag direct de aankoop doen. Kan dan best iets duurder zijn dan elders, maar dan gaat het gemak voor.

Dat is het proberen waard, op het citroen forum wordt dit wel als een bekende plek bij dit model genoemd en er zijn meerdere gevallen waarbij dit onder de carrosseriegarantie is verholpen. Maar misschien is dat ook wel vanuit een fatsoenlijke relatie tussen garage en klant. En die heb ik niet met de citroen dealer natuurlijk.
Ik was ook nooit bij die dealer geweest. Gelukkig de vorige eigenaar wel (had 'm ook daar gekocht), en daarom was ie ook voor de laatste beurt (nov 2014) daar geweest. Maarja, sowieso het proberen waard!

@ Laptops, maakt toch wel een wereld van verschil. Ik heb tijdens mijn afstuderen een HP Probook i5 gekocht, echt een prima ding.
Maar voor mijn gevoel stamt dat ding uit de prehistorie vergeleken met mijn werklaptop (Lenovo i7, 16GB RAM, 256GB SSD etc.)

Prima laptops, alleen qua styling zijn ze niet het mooiste vind ik. Wel een verlicht toetsenbord :)

Mijn eigen laptop gebruik ik eigenlijk alleen nog voor het bijwerken van de muziekverzameling in de auto (YouTube >> MP3 converter), al het andere doe ik op mijn werklaptop

Hé..vanmorgen heel bericht getypt..zie ik het niet meer terug..ik krijg de Sanoma melding ook weer steeds vaker.

Na het typen van lange berichten doe ik op dit forum standaard even ctrl + A en ctrl + C, voorkomt een hoop frustratie :)

Avond!!

Ipad vind ik wel fijn om op te lezen en mail kort te beantwoorden.
Maar voor langere teksten toch altijd de laptop.

Btw, ook een droger besteld bij mediamarkt. Scheelt me 70 euro tov midden december.
En kreeg gister bericht van philipps dat ze mijn tv niet meer gaan repareren en kreeg een vervangingsvoorstel voor
een nieuwe tv van hetzelfde formaat uit een hogere serie. Heb straks ultra hd ipv hd. Netjes opgelost dus

Btw, ook een droger besteld bij mediamarkt. Scheelt me 70 euro tov midden december.

wij ook!

Zoals ik eerder had bericht hadden wij in november al de BOSCH WTY87700NL warmtepompdroger op het oog hadden. Toen de goedkoopste van nederland voor 799, in december ook nog gekeken; 799 euro. Dus ik dacht na aankondiging van de BTW actie dat de prijzen vast omhoog zouden gaan. Maar eerlijk is eerlijk, nu gewoon 660 euro ! Dat loonde dus echt. Super energie zuinige wasdroger, best uit de test bij de consumentenbond en scheelt ook nog eens 140 euro dan normaal. En word ook gratis netjes thuis bezorgd

Wat hebben we het allemaal ook slecht....:)

De laptops, drogers, tv's, leasebakken en koopbakken, scheerapparaten en meubels vliegen om de oren.....;) hoezo materialistisch..;)

Doe er zelf net zo goed aan mee maar toont wel hoe oppervlakkig zo'n forum eigenlijk is. Wordt weer eens tijd voor een meeting. Dat we ook weer eens over persoonlijke zaken praten..(y)

De laptops, drogers, tv's, leasebakken en koopbakken, scheerapparaten en meubels vliegen om de oren.....winking smiley hoezo materialistisch..

daar dacht ik ook al aan :)

moeten inderdaad maar x weer afspreken. Als het maar niet van 27 april tot 22 mei is :) Business class naar USA heen en terug, relaxen in San Francisco, net hotel geboekt, dan rondreis met een mooie camper door west amerika :) om er nog maar iets materialistisch bij te gooien

Klinkt goed! Dat dan weer wel..!

Rond die periode wordt het voor mij ook niks hoor ivm bruiloft en hectische periode werk.

Wij gaan morgen samen even dagje Amsterdam doen. Effe toeristje spelen en oa naar Madam Tussaud. En zaterdag even naar trouwbeurs in Groningen om nog wat laatste inspiratie op te doen.

Op een openbaar forum ga je natuurlijk ook niet zo snel over hele persoonlijke dingen praten maar hou je het vrij oppervlakkig :)
Maar inderdaad: wat dat betreft komt het materialistisch over. Tijd voor een meeting inderdaad!

@ Joost & Rob: leuke vooruitzichten :) Bruiloft in februari en een weekje (Disneyland) Parijs begin mei staat er bij mij op de kalender; zin in (y)

Ohja, Punto ook weer opgehaald: auto leek wel nieuw! Maar ze hadden 'm dan ook even grondig gewassen (met de hand (y)) en van binnen ook schoon gemaakt. Achterklep zag er ook weer strak uit (en de kosten zijn zelfs nog iets lager uitgevallen; perfect!)
Ben nog wel benieuwd naar de kleur in het zonlicht: kijken of die bruine gloed er mooi doorheen komt :)
Service van het schadebedrijf was echt geweldig, dus de enquete maar even vol lof ingevuld.

Mmm, hele post weg.

Was in de trend van dat we hier op het forum kwamen als arme studenten en nu veelal een baan hebben gevonden of afstuderen.
En dus na het zuur nu ook het zoet mag komen, we werken er allemaal hard voor of hebben er lang voor gespaard.

Maar ben het wel met rob eens dat we het persoonlijke niet moeten vergeten, dus een meeting vind ik zeker leuk.
Echter ben ik ook realistisch, wetende dat het seizoen over 5 weken gaat beginnen op het werk denk ik dat het voorjaar voor mij niet realistisch is.

Hee ik had een pagina over het hoofd gezien vanmorgen, ik reageerde op Joost z'n laatste bericht op de vorige pagina :)

Ik lees in elk geval mooie dingen over een meeting, ik ben helemaal voor! Daar heb je toch weer andere gesprekken. En tot op heden donders gezellig ;)

@Richard: ik ben benieuwd! Ik mag vast nog eens op familiebezoek bij je in de buurt, zal eens checken of je dan in de gelegenheid bent (en al verhuisd) :p

@Joost: vette plannen!

Ben nog wel benieuwd naar de kleur in het zonlicht: kijken of die bruine gloed er mooi doorheen komt

Ik moest even naar de openingspost wat voor kleur je ook alweer had. Mooi dat het goed is opgelost!

Hoe bevalt het getrouwd zijn eigenlijk...:cool:

Hoe bevalt het getrouwd zijn eigenlijk...
Kijk uit Rob, die vraag krijg je straks ook nog een miljoenmiljard keer :D

Maar even een serieus antwoord: bevalt prima :) Voor ons was de grootste verandering eigenlijk het samenwonen en ook dat gaat fantastisch!
Gelukkig hebben we elk nog onze eigen dingen/hobbies waardoor we niet dag in dag uit op elkaar lip zitten (zou ook niks voor mij zijn)

Af en toe nog even door de trouwfoto's bladeren: heerlijk :)

Was in de trend van dat we hier op het forum kwamen als arme studenten en nu veelal een baan hebben gevonden of afstuderen.
En dus na het zuur nu ook het zoet mag komen, we werken er allemaal hard voor of hebben er lang voor gespaard.

Zo is het maar net (y)
Dat persoonlijke op een forum gooien ben ik niet zo van, af en toe licht ik een tipje op van de sluier op FB. Laten we idd snel maar weer eens een meeting plannen, altijd lachen en ook altijd komen de persoonlijke zaken daar wel voorbij (y)

@ Joost, mooi tripje. Mede mogelijk gemaakt door je werkgever en de KLM (airmiles)? :D
@ Rob, tripje is iets minder verweg maar net zo lekker (y)
@ Gerwin, mooi dat de Punto weer strak is. :)
@ Frank, zoals gezegd ben je/jullie welkom :)

Ik heb weekend overigens. Morgen het jaarlijkse weekendje weg met vrienden naar de Vrienden van Amstel :T

@ Joost, mooi tripje. Mede mogelijk gemaakt door je werkgever en de KLM (airmiles)?

klopt! Tickets waren anders iets meer dan 7000 euro geweest voor 2 :eek: nu betalen we alleen de landingsrechten. Nog een paar honderd euro maar prima te doen. Maar dat mag ook wel na 28x naar Azie te zijn geweest.

En bij aankomst in San Francisco en ook de laatste dag terug verblijven we in een Sheraton hotel waar ik ook veel puntjes van heb. 5 sterren hotel op een A locatie op Fishermans Wharf met uitzicht op Alcatraz :) Ik kon met de puntjes precies 2 gratis nachten daar boeken.

Maar de camper, brandstof, entreegelden van de parken, stageld en andere dingen tikt het nog behoorlijk aan hoor. We hebben de wens al 3 jaar, maar telkens komt er iets tussen, B geen werk, B net weer werk, huis gekocht. Dus nu gewoon de knoop maar doorgehakt anders komt het er nooit van.

Wat wel grappig is, is dat we met 2 personen geen grote camper nodig hebben. Maar ik wil ook geen mini campertje. Nu heb ik een mooi compromis gevonden die ook betaalbaar is;

bestrv_vechicle_Travato_B21_web.jpg

gallery-20151117135652.jpg

Enige nadeel is dat het natuurlijk geen écht amerikaans ding is. Maar wel met 3.6 V6 automaat en 280PK :) En voor amerikaanse begrippen zuinig en goed te rijden, met name voor B.

k heb weekend overigens. Morgen het jaarlijkse weekendje weg met vrienden naar de Vrienden van Amstel
Wij kijken het nu op RTL5 :) of is dat van vorig jaar? Nee toch?

Ach, wel een prima camper!

Vanavond het gekke bericht gekregen dat een bevriende muzikant plotseling is overleden. Jaar of 65 oud, maar je kon 'm zo 10 jaar minder geven. Unieke man, heel onwerkelijk dat ie er nu niet meer is. Speelde niet vast bij ons orkest maar bij een orkest waar we vaak leden mee uitwisselen (en ik speelde daar dus ook regelmatig mee). Een unieke man, die altijd de deur van de kroeg dicht deed, waar je ook was. Ik kan het nog niet helemaal bevatten...
Toch wel gek, iemand die eigenlijk niet dicht bij je staat (je ziet elkaar bij een concert of 6 per jaar, en daarna in de kroegen, en in de periode ervoor een tijdje wekelijks), maar het doet toch echt wat met me...
De dood is ook zo oneerlijk hè. Achja, voor ons gaat het allemaal hopelijk nog heel lang door! Laat ik met die positieve noot afsluiten :)

Klinkt erg goed Joost! Zou zoiets ook wel een keer willen, maar zoals je al zegt: het is zo ontzettend prijzig! Dan is het fijn dat je de kortingsvoordelen hebt (y) Mooi dat jullie de knoop hebben doorgehakt!

Maar qua camper, zoiets is toch ook wel wat?
390exterior.jpg

Die mensjes zijn ook maar met z'n 2-en, dus moet passen! :p

Enneh: 280PK in een camper?! :) Rare jongens, die Amerikanen!

@ Berry: Sterkte... ondanks dat je elkaar niet vaak ziet, bouw je toch een bepaalde band met elkaar op. Zo gaat het al gauw met muzikanten van regionale verenigingen weet ik uit ervaring :)

Sanoma zei:
@ Berry: Sterkte... ondanks dat je elkaar niet vaak ziet, bouw je toch een bepaalde band met elkaar op. Zo gaat het al gauw met muzikanten van regionale verenigingen weet ik uit ervaring :)
Ik had echt een klik met 'm. Hij sowieso met ons allemaal: hij kon bij het concert in december niet genoeg repetities meedoen, dus kon niet meespelen. Maar kwam wel kijken en daarna mee uit eten met de vereniging. Ik zat naast 'm, M. er tegenover. Enorm gelachen met hem. Concert bij zijn vereniging, een paar weken eerder, liep ik samen met hem na het concert naar de kroeg. Was ook bere-gezellig. Hij leek het ideale leven van een gezonde gepensioneerde te hebben.

@camper: 280pk is wel heul veul....

Mogguh!
Straks na de middag richting Nederland voor een weekendje Vlissingen.
Traktatie van vrouwlief die gisteravond na 3 jaar studie haar diploma ontving en maandag begint te werken...
En in die omstandigheden kon ik natuurlijk moeilijk neen zeggen ;)

Wij Ollanders zouden nog een dagje wachten. Morgen is de tunnel tolvrij :D

Meeuw zei:
Wij Ollanders zouden nog een dagje wachten. Morgen is de tunnel tolvrij :D

Zal mijn vrouw voorstellen om pas morgenochtend te vertrekken, en 's avonds al terug te keren... :)

Sterkte Berry.

@ Joost, Dat is iets wat ik ook ngo weleens zou willen doen! Mooie trip voor de boeg, lekker voorpret en voorbereiden. Super!

@ Peter, enjoy, VLissingen is ene leuke stad met leuke boulevard en bijbehorende gezellige restaurantjes. Toen ik nog motor reed was Vlissingen mijn vast aanrijd plek :)

Mogguh!

Mijn Punto valt langzaam uit elkaar... doe de kofferklep naar beneden, valt het logo eraf o_O

@ Berry: Oef, dat maakt het inderdaad nog wat heftiger... veel sterkte!

@ BRG: Geniet er van!

Dank.

Mijn Punto valt langzaam uit elkaar... doe de kofferklep naar beneden, valt het logo eraf
huh?! Er zijn mensen die dat logo door een netter exemplaar willen vervangen en volgens mij is het vaak oorlog 'm los te krijgen. Maar bij jou dus niet :D

Die mensjes zijn ook maar met z'n 2-en, dus moet passen!

past zeker! En de extrahuurprijs voor een aanzienlijk grotere camper is nog het overwegen waard. Maar de KM kostprijs is ook fors met zo'n enorme camper, daarnaast worden veel kleinere campers al aangedreven door een V8 of V10 op benzine. Ik wil niet weten wat zoiets kost per kilometer o_O Volgens het verhuurbedrijf verbruikt een iets grotere camper dan dat wij nu hebben (Ford met V10) tussen de 25-35 liter per 100 km :eek: Nu is de brandstof wel goedkoop, maar met 3500km rijden scheeld dat enorm tov de 3.6 V6 in onze kleinere camper

Mooi vooruitzicht Joost! Beste roadtrip voor de boeg, met zo'n ducato (toch?) en zo'n motor lijkt me dat geen straf.

@barri, sterkte!

@Barri: sterkte de komende tijd, zo'n goede bekende kan als familie gaan aanvoelen.

@joost: echt gaaf wat jullie gaan doen zeg, wat zal dat super mooi zijn.
Leuk dat je dan nog een voordeel hebt van het werk.

Ps. Gefeliciteerd met de grote order op het werk, zal wel ff buffelen wordenmvoor jullie.
Als het nieuwe pand klaar is en er een open dag zou volgen probeer ik langs te komen, ben erg benieuwd.

Wat een weertje vandaag. Hoop dat het morgen wat droger is, dan probeer ik de astra nog van het zout te verlossen en kan hij weer in de stalling.

Mogguh,

Vandaag Lize haar verjaardag voor vrienden :) Zal wel een drukke bedoeling worden vanmiddag :D

Donderdag wordt ze alweer 2 :) (y)

Jun!

Vervelend nieuws barri. Sterkte!

Gisteren dagje Amsterdam gedaan. Madam Tussaud, grachtentocht en ronde stad gedaan en daarna nog even uit eten geweest. Gezellige dag maar viel ons toch wat tegen. Tussaud was best leuk maar waren we in half uur al doorheen en stad nu ook weleens gezien. We vonden de vliegtuigen die om de paar minuten vlak over de stad raasden haast nog het mooist..;) Waren met de trein maar op de heenweg liep alles al weer in het honderd vanwege springer op de veluwe en terug zat alles steeds zo vol dat mijn vriendin en ik soms gescheiden moesten zitten. En het is toch altijd hele reis en slopende dag.

Vandaag nog naar trouwbeurs geweest in Groningen. Dat vonden we wel erg leuk en leuke inspiratie op gedaan! Maar je kan je geld wel kwijt...

Oh en eerste storing astra is ook binnen. Nadat hij twee dagen had stilgestaan, kreeg ik vandaag storing melding van electronische handrem. Hij werkt ook niet meer dus vandeweek even naar garage.

Avond! Wat een weer vandaag zeg, blegh.

Vanochtend werd er weer 10 kuub zand gebracht. Daarna de stroom voor het nieuwe tuinhuis aangesloten. Alles werkt! (y)

Daarna maar binnen aan de slag gegaan: voorste gedeelte van de zolder een eerste verflaagje gegeven, alles is weer wit in plaats van knalrood en grijs. Ziet er veel ruimer uit nu! (y)

@Jimmy: leuk feestje gehad?

@Rob: bezoek van buiten de regio is hier ook wel verbaasd over de vliegtuigen. Zelf merk ik er nauwelijks wat van :)
Waarom eigenlijk met het OV? Zoveel goedkoper is dat toch niet?

Terug
Bovenaan